Dat zie ik niet in het artikel terug.. Heb je dat ergens anders gelezen? Als het om in totaal acht leerlingen gaat, is het idd op geen enkele manier veel te noemen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:40 schreef MouzurX het volgende:
Veel...
In 1 klas 8 leerlingen, voor de rest is veel nogal een vaag begrip.
Wat is een moslim op twitter dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:42 schreef MPC60 het volgende:
Je hebt tv moslims en normale moslims, die tv moslims vinden het allemaal heel erg en de normale moslim intereseerd het gewoon geen reet wat er uit de naam van hun geloof allemaal wordt uitgespookt. Zij zijn namelijk het uberras en de rest untermensch.
Een gouden toekomst voor BNW.quote:Op een basisschool in Seine-Saint Denis weigerde 80% van de leerlingen mee te doen aan een minuut stilte. De leraar die probeerde een gesprek daarover op gang te brengen: ‘Diverse van hen hebben complottheorieën’.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
een flink aantal jonge moslims
Hoeveel? 2, 3, 8, 20? Het aantal scholen en het percentage aan leerlingen worden nergens genoemd. Zonder deze info is jouw 'flink' ongegrond.quote:Op scholen en hoge scholen
Het gaat ook meer om de beweegredenen van deze leerlingen, daar gaat een enorme minachting in schuil richting de anderen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:51 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Vrijheid van mening, als ik niet mee wil doen met een minuut stilte dan doe ik dat niet. Waarom zou ik een minuut stil moeten zijn? Hypocriete onzin! Ik ga toch ook niet elke dag een minuut stil zijn voor de slachtoffers van die terroristen in het midden oosten? Waarom nu wel? Omdat het blanken zijn die zijn afgeknald?
Ik ben bang dat, je gelijk hebt de PC media zoeken en vinden met moeite die paar model moslims die de juiste antwoorden kunnen geven.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:42 schreef MPC60 het volgende:
Je hebt tv moslims en normale moslims, die tv moslims vinden het allemaal heel erg en de normale moslim intereseerd het gewoon geen reet wat er uit de naam van hun geloof allemaal wordt uitgespookt. Zij zijn namelijk het uberras en de rest untermensch.
Ik vind het erg dat de terroristen de cartoonisten hebben vermoord en het had zeker nooit moeten gebeuren. Men mag en kan alles zeggen wat ie wil. Maar ik zou er ook geen minuut stil staan voor iemand die mij probeert te kwetsen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
"Op scholen en hoge scholen in Frankrijk weigerden veel studenten en leerlingen van moslim komaf mee te doen aan een minuut stilte ter herdenking van de slachtoffers van de aanslagen in Parijs. Leraren in regio’s waar veel religieuze spanningen zijn, hebben de minuut stilte afgelast om problemen te voorkomen."
"Een zesde klas leerling: ‘Begrijpt u het dan niet? Ze moeten niet proberen de profeet te tekenen’. Een leerling van een derde klas in het 13e arrondissement van Parijs: ‘Mevrouw, is het niet mogelijk die minuut stilte over te slaan? Ik wil niet samen zijn met dat soort mensen’. In deze klas waren acht leerlingen die de nationale dag van rouw afwezen.
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/5805
Is dit waar? Is dit een betrouwbare bron? Als dat zo is, dan is het zorgwekkend dat een flink aantal jonge moslims het wel oké vindt om te moorden als ze zich beledigd voelen..
En wat is het juiste antwoord hierop? De vrijheid van meningsuiting nog verder frustreren door wat aan het internet te sleutelen, teneinde verdere aanslagen te voorkomen en terrorisme te bestrijden? Wat Opstelten voorstelt volgens dit topic: NWS / Terroristen Parijs hebben gewonnen
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ik ben bang dat, je gelijk hebt de PC media zoeken en vinden met moeite die paar model moslims die de juiste antwoorden kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |