SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alsof we voor jou nog moeite doen om uit te leggen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Egyptische 'atheïst' veroordeeld tot drie jaar cel
inbe4 dat is niet echte islam/dat zijn geen echte moslims
Moslimbroederschap is nu weg en het leger is daar de baas. Volgens mij doen zij niet echt alles vanuit Islam, dus zal wel iets anders erbij spelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Tja, waarom woont ie in Egypte als datgene waarin hij gelooft (atheïsme) is verboden in dat land?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Moge zijn God hem helpen.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over handjobs enzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:08 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou jij veranderen voor een man? Was ook een discussie over.
Als je met je dikke reet op iemands gezicht gaat zitten kunnen ze dat toch niet zien.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een tijdje in een cosmetische kliniek gewerkt. Allemaal van die keihard opgemaakte dunne blonde meiden om me heen, en ik met m'n vette reet en grafkop, omdat ik weiger zo vroeg in de ochtend make up te doen
Hebben ze je ontslagen?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een tijdje in een cosmetische kliniek gewerkt. Allemaal van die keihard opgemaakte dunne blonde meiden om me heen, en ik met m'n vette reet en grafkop, omdat ik weiger zo vroeg in de ochtend make up te doen
Zeg Bortish, wat vind jij nou van zwarte make-up, en vrouwen die make-up dragen waarmee ze hun kans op een man verspelen?quote:
Mooi toch? Goed voor het zelfvertrouwen van die meiden, dus dan zijn ze ook snel tevreden (en dus ook snel weg).quote:Op maandag 12 januari 2015 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Gewoon jezelf afvragen of zwarte make-up jou gelukkiger maakt dan de d, als het eerste het geval is moet je vooral zwarte make-up blijven gebruiken.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Zeg Bortish, wat vind jij nou van zwarte make-up, en vrouwen die make-up dragen en daarmee hun kans op een man verspelen?
Vraag kwam toevallig totaal random in mij op.
Een zwarte d is de goede middenweg danquote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon jezelf afvragen of zwarte make-up jou gelukkiger maakt dan de d, als het eerste het geval is moet je vooral zwarte make-up blijven gebruiken.
Kon je ze niet geestelijk kapot maken door telkens subtiel een negatieve opmerking te plaatsen over hun uiterlijk?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ontslag genomen. Werd depressief van alle shit die mensen aan zichzelf lieten verbouwen
Whehehe.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een zwarte d is de goede middenweg dan
Zo bitchy is c_c toch niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kon je ze niet geestelijk kapot maken door telkens subtiel een negatieve opmerking te plaatsen over hun uiterlijk?
[ afbeelding ].
Ik zou zo van alles aan mij laten doen als ik zeker wist dat ik tevreden zou zijn met het resultaat.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ontslag genomen. Werd depressief van alle shit die mensen aan zichzelf lieten verbouwen
Daarom vraag ik die mensen daar ook nooit om advies. Hun make-up.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Crip het volgende:
was net bij de douglas ze keken me als bitches aan
en mijn makeup zat 415x beter dan die van hun.. amateurtjes.
Nog zo'n klant die zichzelf zo enorm boeiend vindt. Echt wel center of the earth, weet je.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Crip het volgende:
was net bij de douglas ze keken me als bitches aan
en mijn makeup zat 415x beter dan die van hun.. amateurtjes.
Of een D + zwarte make-up er op.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een zwarte d is de goede middenweg dan
Niks maakt je gelukkiger dan de Deuce.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gewoon jezelf afvragen of zwarte make-up jou gelukkiger maakt dan de d, als het eerste het geval is moet je vooral zwarte make-up blijven gebruiken.
Inb4 deuce opmerking.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Crip het volgende:
Ik zou nooit durven wat aan mijn gezicht te doen ook al zou ik het willen. Ben bang dat het een faal word..
Ik zou wel mijn buikvet laten wegzuigen.
verdomme die vrouw had blauwe oogschaduw en een orange based rode lipstick.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom vraag ik die mensen daar ook nooit om advies. Hun make-up.
Ik heb echt geen zin in de zwartepieten discussie sorry.quote:
Tazz, afgezien van die ene opmerking tegen die ene kan ik me echt niet herinneren mensen door het slijk te hebben gehaald om hun uiterlijkquote:Op maandag 12 januari 2015 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kon je ze niet geestelijk kapot maken door telkens subtiel een negatieve opmerking te plaatsen over hun uiterlijk?
[ afbeelding ].
Zou wel wat in je gezicht spuiten. Nomsayin'.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Crip het volgende:
Ik zou nooit durven wat aan mijn gezicht te doen ook al zou ik het willen. Ben bang dat het een faal word..
Wat ben je braaf IRL.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tazz, afgezien van die ene opmerking tegen die ene kan ik me echt niet herinneren mensen door het slijk te hebben gehaald om hun uiterlijk
Tot je ze terugkrijgt met infecties en ontevreden resultatenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mooi toch? Goed voor het zelfvertrouwen van die meiden, dus dan zijn ze ook snel tevreden (en dus ook snel weg).
Ik spuit jouw gezicht onder jaquote:Op maandag 12 januari 2015 17:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel wat in je gezicht spuiten. Nomsayin'.
#nobotox
Deuce jij bent echt toe aan een vrouw, niet soms?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niks maakt je gelukkiger dan de Deuce.
Klinkt als een tranny.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:17 schreef Crip het volgende:
[..]
verdomme die vrouw had blauwe oogschaduw en een orange based rode lipstick.
Vroeg me af of ik bij een bordeel terecht was gekomen of de douglas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is niet altijd even fijn voor een vrouw hoor. Weet je hoe hard zaad brand als het in je oog komt?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel wat in je gezicht spuiten. Nomsayin'.
#nobotox
quote:
quote:
Kom haten dan...quote:
quote:eerste pic komt qua kleur meer overeen met de werkelijkheid
Ik stuur je zo een link.quote:
Kom dan.quote:
Kom dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deuce jij bent echt toe aan een vrouw, niet soms?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |