Poeh, in oktober ergens. Brandsma moest naar Napels voor onderzoek en toen viel hij in. Zal eens kijken of ik zijn college kan vinden op dat P2Go.quote:
Is wel bekend fenomeen van Brandsma, ja. Ieder jaar in september gaat die voor een weekje tussenuit naast de zomervakantie.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
Poeh, in oktober ergens. Brandsma moest naar Napels voor onderzoek en toen viel hij in. Zal eens kijken of ik zijn college kan vinden op dat P2Go.
Ah zo. Geen idee wie toen voor een weekje het stokje overnam toen ik het volgde in 2011-2012quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:10 schreef Accursius het volgende:
[..]
Poeh, in oktober ergens. Brandsma moest naar Napels voor onderzoek en toen viel hij in. Zal eens kijken of ik zijn college kan vinden op dat P2Go.
Bij mij gingen de colleges niet door.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah zo. Geen idee wie toen voor een weekje het stokje overnam toen ik het volgde in 2011-2012
Hahaha koningquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is wel bekend fenomeen van Brandsma, ja. Ieder jaar in september gaat die voor een weekje tussenuit naast de zomervakantie.
Als je in het Romeinse recht een legitieme portie moet uitrekenen, en je hebt twee kinderen en een echtgenoot, moet je dan 1/4 x 1/3 x (vermogen + bruidsschatten + schenkingen) doen, of 1/4 x 1/2 x (vermogen + bruidsschatten + schenkingen) doen?quote:
Hey popje, hoe is het?quote:
Ik heb ze niet zelf, maar dat zijn wel kwaliteitspeakers van horen zeggen.quote:
Hmmm. Haal eerst wel even een denon microsetje voor in de woonkamer. Speakersnoer zit al in het plafondquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb ze niet zelf, maar dat zijn wel kwaliteitspeakers van horen zeggen.
Echter vergis je niet: de geluidskwaliteit is ook voor een groot deel afhankelijk van je versterker
Nice! Met floor? Training voor Schotland? Lijkt me wel tof, eerlijk gezegd heb ik nog nooit op de Veluwe een mooie toch gelopen..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hey lekkere vent. Goed! Morgen een mooie tocht over de Veluwe gepland. 30+ kilometer. En jij?
Het is zonde om te iets te investeren als je toch naar wat anders wilt. Wat je wel kan doen is éérst een goede receiver hebben met betaalbare boxen (of je huidige boxen) en daarna je speakers te upgraden naar mooie speakers (dali of welk merk dan ook)quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmmm. Haal eerst wel even een denon microsetje voor in de woonkamer. Speakersnoer zit al in het plafond
Zonde joh! Onvoldoende? Herkansen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nice! Met floor? Training voor Schotland? Lijkt me wel tof, eerlijk gezegd heb ik nog nooit op de Veluwe een mooie toch gelopen..
Hier gaat wel. Tegenvallend cijfer vandaag zit ik wel best mee, maar geen tijd om te mokken want vrijdag nog een tentamen voor 7EC en ik heb nog maar 1/3 van de stof gehad. Even bikkelen.
[..]
Het is zonde om te iets te investeren als je toch naar wat anders wilt. Wat je wel kan doen is éérst een goede receiver hebben met betaalbare boxen (of je huidige boxen) en daarna je speakers te upgraden naar mooie speakers (dali of welk merk dan ook)
Voldoende, helaas waardoor ik niet mag herkansenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zonde joh! Onvoldoende? Herkansen?
De Cassis de Dijon-rechtvaardiging is ook van toepassing op het recht van vestiging (Gebhard, r.o. 37).quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er precies uit Gebhard volgt? Ik heb dat arrest hier voor mij, het heeft iets met de Rule of Reason/Cassis de Dijon te maken, maar ik kan er ook nergens wat over vinden in de sheets. Stom arrest.
JE BENT EEN SCHAT!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
De Cassis de Dijon-rechtvaardiging is ook van toepassing op het recht van vestiging (Gebhard, r.o. 37).
Volgens mijn aantekeningen.
Laat Paxcon dit maar niet horen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JE BENT EEN SCHAT!
Stel je voor dat ik die eerste 36 ro's had gelezen, thanks!
Paxcon moet niet zo zeurenquote:
Oh ets, O'Flynn, heb je daar ook iets over in je aantekeningen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |