Spaans leren is de truc, werkt bij mij ook prima.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
Zo irritant, die Latijnse spreuken. Ik ben al een uur bezig met drie spreuken te leren en ik vergeet de woorden telkens.
Als ik het eerste woord lees, dan weet ik wel wat het verder betekent/wat ze willen horen, maar sommige spreuken beginnen met hetzelfde woord dus dan werkt mn trucje ook niet echt.
Dat gaat me vast lukken binnen 2 dagenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Spaans leren is de truc, werkt bij mij ook prima.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is wel echt bullshit wat je zegt hoor Joosie, ik denk namelijk dat die eerder van de ps4/xbone is geport ivm architectuur. Dat kan je uit minimum specs niet afleiden.
Maar inderdaad, ik had in m'n oude pc een 9800GT zitten.. nu heb ik een 660TI en i7 dus volgens mij zit ik goed.
Slecht geoptimaliseerd of niet, het stelt voor een PC game geen ruk voor tegenwoordig die specs.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die zijn gewoon heel slecht geoptimaliseerd.
Anyhow, met een OC'd 4690K en OC'd R9 290 zit ik toch wel goed.
Holy moly, GTA V is wel echt de shit hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Slecht geoptimaliseerd of niet, het stelt voor een PC game geen ruk voor tegenwoordig die specs.
Met een 4690 en OC'd MSI R9 290 zit ik ook wel goed de komende tijd. Niet dat GTA V mij boeit, na VC was voor mij de lol er wel vanaf.
Vind het wel meevallen. Heb hem bij vrienden gespeeld op de 360, heb PS4/XBO footage gecheckt. Ik start Vice City nog wel een keertje op. Crappy graphics anno nu, maar daar haal ik meer lol uitquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Holy moly, GTA V is wel echt de shit hoor
Jeuj, Romeins rechtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
Joossie, weet jij een casusvoorbeeldje bij deze spreuk: "niemand vindt gehoor die zich op zijn eigen schandelijkheid beroept"? (Nemo turpitudinem suam allegans autidur)
Wat een lelijke sitequote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jeuj, Romeins rechtNiet zo 1,2,3.. http://www.rjhbrink.eu/Berolini/adagia/v62.htm misschien dat hier wat staat waarmee het je duidelijk wordt?
Uhu, 1998 belde, ze willen hun site terugquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:56 schreef Etsu het volgende:
http://www.rjhbrink.eu/Berolini/tentamen/nakijken.htm
Vandaar dat het altijd binnen 1 of 2 werkdag(en) wordt nagekeken
Ik heb die vrouw in het geel voor m'n WG dit jaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Van ruim 14 jaar geleden
Ik herken Brandsma en die WG-docent die ik had
Dat wilde ik ook net typenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:02 schreef Joosie200 het volgende:
Is Lokin soms die knasse knar rechts? Is dat de baas der bazen? #durf-te-vragen Mahar, kom d'r eens in: jij hebt nog van hem toch RGS gehad?
Ik hoor alleen maar lovende verhalen over Lokin, zijn literatuur ken ik nu wel. Hoe ie HC gaf geen idee. Maar Brandsma is ook een ekte baas tijdens colleges. Alleen houdt ie er van om geen rode draad in zijn verhaal aan te brengen en vooral van de hak op de tak te gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net typen
Ben ook erg benieuwd hoe hij eruit ziet. Het schijnt dat hij nog steeds actief is betrokken bij de vakgroep.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:
Verdorie.. net gemist met een jaarquote:Lokin gaf zijn laatste college rechtsgeschiedenis op 1 december 2009 aan Rijksuniversiteit van Groningen in de bioscoop Pathé. Daarna ging hij met emeritaat.
Irritant is dat. Vandaag samenvatting erbij getoverd en vergeleken met mijn hoorcollegeaantekeningen. Nou, ik was superblij met m'n samenvatting.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar lovende verhalen over Lokin, zijn literatuur ken ik nu wel. Hoe ie HC gaf geen idee. Maar Brandsma is ook een ekte baas tijdens colleges. Alleen houdt ie er van om geen rode draad in zijn verhaal aan te brengen en vooral van de hak op de tak te gaan
Rechts is Lokin volgens mij. Eenmaal hoorcollege van gehadquote:Op dinsdag 13 januari 2015 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Van ruim 14 jaar geleden
Ik herken Brandsma en die WG-docent die ik had (rechterrijtje in het midden)
Toen was hij 55 en al kaal en wit haar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:06 schreef Accursius het volgende:
[..]
Rechts is Lokin volgens mij. Eenmaal hoorcollege van gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |