ik dacht dat ik m niet zo leuk zou vinden, maar uiteindelijk vond ik m wel echt heel leuk om te doenquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Spectrum noirs zijn ook niet zo duur.
Ik doe niet mee, vind de plaat echt stom
Ik heb de kleurplaat hier vandaan gehaald en geen problemen gehad om hem gewoon op A4 te printen.quote:Op maandag 19 januari 2015 07:00 schreef danic het volgende:
Ik krijg hem alleen niet volledig op een pagina geprint. Alleen op A5 formaat zeg maar. De rest van de pagina blijft dan wit. Hebben jullie dat ook? Krijg het echt niet aangepast met printerinstellingen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk nou wat ik vond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef Lijnloos het volgende:
Is het inderdaad wel een reiger? Is het niet een japanse kraanvogel?
Anywho, ik heb de cartoonpriegel eindelijk ingescand en geplaatst in het showtopic!
CRE / Showtopic "Cartoonpriegel"
Ik heb nog geen leuke gezien..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit daar nu beetje op te zoeken, maar ik vind nog niet echt wat. Ja, taartjes. Maar weinig anders..
hier paar ideetjes?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit daar nu beetje op te zoeken, maar ik vind nog niet echt wat. Ja, taartjes. Maar weinig anders..
Ja.. Dat dusquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nog geen leuke gezien..niet mijn thema denk ik, maar wie weet waar jullie nog mee komen
Ik vind dit tot nu wel de twee leukstequote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jawel, gewoon doen joh. Er zijn altijd wel mensen die niets met het thema hebben.. en wie weet daagt het mensen uit eens iets 'anders' te kleuren dan normaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:13 schreef danic het volgende:
Dan dus toch maar geen eten en drinken??
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:13 schreef danic het volgende:
Hoe lang is meestal de tijd die we hebben? Week of 2/3?
Misschien is Valentijn een leuk thema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |