Idemquote:
voor de want-to-knows:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
Erger nog, als je de reiger aanklikt zie je dat het een peacock isquote:
Hahaha inderdaad! Ik heb er ook op gestemd trouwens. Gaat de goed kant uit met het aantal stemmen!quote:
Sorry.quote:
Nu nog een gijtje erbij!quote:
Naja, nu lijkt het wel meer op een reiger dan een peacock, maar okquote:Op maandag 12 januari 2015 18:48 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Erger nog, als je de reiger aanklikt zie je dat het een peacock is
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor de want-to-knows:De tranen rollen over mijn wangen hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
3!quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie dat de reiger niet heel goed is van kwaliteit, maar ik zie net stomtoevallig ook dat ie in art nouveau animals staat en die heb ik! Ik kan dus als het deze idd wordt, m wel ff inscannen en in een pdfje hier zetten.
Ha wat grappig dat je dat zegt, dat is dus precies waar mijn dochter en ik het over hadden en waar we net mee bezig zijn: een kleurplaat maken die de ander dan inkleurt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Moira. het volgende:
Ik krijg trouwens ineens een potentieel briljante ingeving..
Wat nou als we eens kijken of er hier CRE'ers zijn die hele gave grote cartoons/doodles/patronen (oftewel kleurplaten!) kunnen tekenen, en die zo kunnen digitaliseren dat we díé eens als een kleur-ronde kunnen gebruiken?
Dat lijkt me geweldig leuk! Ik wilde sowieso al een keer iets gaan ontwerpen om zelf in te kleuren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Moira. het volgende:
Wat nou als we eens kijken of er hier CRE'ers zijn die hele gave grote cartoons/doodles/patronen (oftewel kleurplaten!) kunnen tekenen, en die zo kunnen digitaliseren dat we díé eens als een kleur-ronde kunnen gebruiken?
Superideequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Moira. het volgende:
Dat ís ook geweldig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:33 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zou dat zo graag kunnen, om zo'n plaat als vorige keer te kunnen maken/verzinnen. Daar moet ik es een workshop/cursus voor vinden.
Spuug, ik hoop echt dat Minke net al jouw meis wordt en dat we dan ook samen zo kunnen hobbien, lijkt me geweldig!
Ik zou niet weten hoequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:21 schreef danic het volgende:
XM als het je lukt om de platen in pdf te krijgen, heel graag. Het lukt me niet om ze goed uit te printen....
(liefst allemaal)
De touchliits zijn niet duur vergeleken met de anderen. En ze zijn ook heel fijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben al begonnen, vogel is af, maar weet nog niet hoe ik de rest ga doen![]()
En mijn (enige) grijs is eigenlijk te donker![]()
Ik snap nu waarom jullie allemaal meer stiften kopen, ik wil ook! Vind ze alleen zo duur!
Spectrum noirs zijn ook niet zo duur.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben al begonnen, vogel is af, maar weet nog niet hoe ik de rest ga doen![]()
En mijn (enige) grijs is eigenlijk te donker![]()
Ik snap nu waarom jullie allemaal meer stiften kopen, ik wil ook! Vind ze alleen zo duur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks aan de reiger beginnen.. ben op dreef vandaag
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
ik dacht dat ik m niet zo leuk zou vinden, maar uiteindelijk vond ik m wel echt heel leuk om te doenquote:Op donderdag 15 januari 2015 08:36 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Spectrum noirs zijn ook niet zo duur.
Ik doe niet mee, vind de plaat echt stom
Ik heb de kleurplaat hier vandaan gehaald en geen problemen gehad om hem gewoon op A4 te printen.quote:Op maandag 19 januari 2015 07:00 schreef danic het volgende:
Ik krijg hem alleen niet volledig op een pagina geprint. Alleen op A5 formaat zeg maar. De rest van de pagina blijft dan wit. Hebben jullie dat ook? Krijg het echt niet aangepast met printerinstellingen.
quote:Op maandag 19 januari 2015 14:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk nou wat ik vond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 januari 2015 15:32 schreef Lijnloos het volgende:
Is het inderdaad wel een reiger? Is het niet een japanse kraanvogel?
Anywho, ik heb de cartoonpriegel eindelijk ingescand en geplaatst in het showtopic!
CRE / Showtopic "Cartoonpriegel"
Ik heb nog geen leuke gezien..quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit daar nu beetje op te zoeken, maar ik vind nog niet echt wat. Ja, taartjes. Maar weinig anders..
hier paar ideetjes?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit daar nu beetje op te zoeken, maar ik vind nog niet echt wat. Ja, taartjes. Maar weinig anders..
Ja.. Dat dusquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nog geen leuke gezien..niet mijn thema denk ik, maar wie weet waar jullie nog mee komen
Ik vind dit tot nu wel de twee leukstequote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jawel, gewoon doen joh. Er zijn altijd wel mensen die niets met het thema hebben.. en wie weet daagt het mensen uit eens iets 'anders' te kleuren dan normaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:13 schreef danic het volgende:
Dan dus toch maar geen eten en drinken??
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:13 schreef danic het volgende:
Hoe lang is meestal de tijd die we hebben? Week of 2/3?
Misschien is Valentijn een leuk thema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |