Ha wat grappig dat je dat zegt, dat is dus precies waar mijn dochter en ik het over hadden en waar we net mee bezig zijn: een kleurplaat maken die de ander dan inkleurt.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Moira. het volgende:
Ik krijg trouwens ineens een potentieel briljante ingeving..
Wat nou als we eens kijken of er hier CRE'ers zijn die hele gave grote cartoons/doodles/patronen (oftewel kleurplaten!) kunnen tekenen, en die zo kunnen digitaliseren dat we díé eens als een kleur-ronde kunnen gebruiken?
Dat lijkt me geweldig leuk! Ik wilde sowieso al een keer iets gaan ontwerpen om zelf in te kleuren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Moira. het volgende:
Wat nou als we eens kijken of er hier CRE'ers zijn die hele gave grote cartoons/doodles/patronen (oftewel kleurplaten!) kunnen tekenen, en die zo kunnen digitaliseren dat we díé eens als een kleur-ronde kunnen gebruiken?
Superideequote:Op dinsdag 13 januari 2015 00:29 schreef Moira. het volgende:
Dat ís ook geweldig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:33 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zou dat zo graag kunnen, om zo'n plaat als vorige keer te kunnen maken/verzinnen. Daar moet ik es een workshop/cursus voor vinden.
Spuug, ik hoop echt dat Minke net al jouw meis wordt en dat we dan ook samen zo kunnen hobbien, lijkt me geweldig!
Ik zou niet weten hoequote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:21 schreef danic het volgende:
XM als het je lukt om de platen in pdf te krijgen, heel graag. Het lukt me niet om ze goed uit te printen....
(liefst allemaal)
De touchliits zijn niet duur vergeleken met de anderen. En ze zijn ook heel fijn.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben al begonnen, vogel is af, maar weet nog niet hoe ik de rest ga doen![]()
En mijn (enige) grijs is eigenlijk te donker![]()
Ik snap nu waarom jullie allemaal meer stiften kopen, ik wil ook! Vind ze alleen zo duur!
Spectrum noirs zijn ook niet zo duur.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ben al begonnen, vogel is af, maar weet nog niet hoe ik de rest ga doen![]()
En mijn (enige) grijs is eigenlijk te donker![]()
Ik snap nu waarom jullie allemaal meer stiften kopen, ik wil ook! Vind ze alleen zo duur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.straks aan de reiger beginnen.. ben op dreef vandaag
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |