Ik had niet precies die, maar zou nog wel kunnen kloppen. Ben nu ook nog maar 17.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu niet meer?
trouwens vroegerVolgens mij maar een jaar of 7 oud
17 jaar en dan al iets als "ik had vroeger" zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had niet precies die, maar zou nog wel kunnen kloppen. Ben nu ook nog maar 17.Nu niet meer helaas. Ik zou niet weten wat er met al mijn lego is gebeurd.
technisch gezien kan het nog steeds kloppenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
17 jaar en dan al iets als "ik had vroeger" zeggen
dat soort items worden maandelijk gewisseld..quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:46 schreef Cornelis83 het volgende:
Gisteren kreeg ik een mail met dat inderdaad het bedrag te hoog is voor invoice. Ik kon vervolgens kiezen uit 2 opties: alsnog met credit card overmaken of het geld via de bank overmaken. In de mail stond ook hun bankgegevens dus het geld via online bankieren overgemaakt. Vandaag nog even gebeld of alles goed is gegaan en ik kreeg te horen dat m'n Helicarrier vandaag op de post gaat![]()
Overigens hebben ze bij Lego kennelijk ook nog troep waar ze vanaf moetenWant ik toen ik nog even inlogde op lego.nl om de status van de order te bekijken, zag ik dat ze nog een gratis item hadden toegevoegd, namelijk deze:
http://brickset.com/sets/30259-1/Azari-s-Magic-Fire
Ja whatever, voelt vet lang geledenquote:Op woensdag 11 maart 2015 22:05 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
17 jaar en dan al iets als "ik had vroeger" zeggen
quote:
De set is 7 jaar oud?quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu niet meer?
trouwens vroegerVolgens mij maar een jaar of 7 oud
http://lego.wikia.com/wiki/4842_Hogwarts_Castlequote:Released October 1, 2010
http://lego.wikia.com/wiki/5378_Hogwarts_Castlequote:Released May 2007
Ik dacht eerlijk gezegd dat het de versie daarvoor was, maar dit is dus de nieuwste. Ik geloof ook niet dat hij die bedoeltquote:
Dat valt allemaal best mee, ik denk hooguit 15 euroquote:Op maandag 6 april 2015 12:23 schreef Miniem het volgende:
Ik heb Lego 40109 hier geseald liggen maar deze schijnt best zeldzaam te zijn? Weet iemamd de waarde hier ongeveer van?
Nee helaas niet overquote:Op maandag 6 april 2015 15:59 schreef Tokus het volgende:
heeft iemand toevallig het paassetje 40121 (painting easter eggs) over, en wil er van af voor een schappelijke prijs?
Is dat middelste nou een eigen creatie?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:54 schreef Tokus het volgende:
in korte tijd is mijn modular-straatje wel wat langer geworden...
[ afbeelding ]
niet van mijzelf, ik heb de bouwplannen ergens anders vandaan.quote:
Dit is MLN, hier mag je het alleen hebben over steentjes uit CAquote:Op dinsdag 21 april 2015 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Nu ook Legotassen en sieraden
[ afbeelding ]
nog hele bijzondere delen of leukbedachte constructies (b.v. zoals de ski's bij het hotel van de modulars?)quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:48 schreef ddx het volgende:
En met hulp van m'n neefje vandaag in elkaar gezet :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |