SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus was er grote "fan" van.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:14 schreef mrstylo het volgende:
Twee naamtopics achterelkaar. Flashback naar VBLSC tijden
Crip, jij had laatst toch proteinebars besteld? Welke vond je vies en welke lekker? Ik kan je post niet vinden.quote:
Ga je diëten?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crip, jij had laatst toch proteinebars besteld? Welke vond je vies en welke lekker? Ik kan je post niet vinden.
Waarom zou ik?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja.
Ga je mij belachelijk maken nu?
Is seks voor jou, of niet?quote:
Bitches moet je leren. Ja tog. #swekquote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef Landysh het volgende:
^bitch plz.
SEX / Wat doen?
Vriendin van 14 hebben die nog niet all the way wil gaan en daar vervolgens een topic over openen alsof het iets raars is.Nederlanders soms..
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, arme jonge is 16. Zijn pener staat nog 24/7 rechtop.. neem het hem niet kwalijk.
Kon ik maar mijn hele leven in jouw jogging broeken spenderen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:05 schreef Crip het volgende:
Kon ik maar mijn hele leven in joggingbroeken spenderen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hier nivea hard voor jou #deuce #nomsayin
Sorry maar moest het maken. Mijn hoofd zag er gewoon zo uit:SonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am proudEcht he.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als ik een Limburger op TV hoor praten, al is het iemand met niet zo'n sterk accent als ik, raak ik echt geirriteerd.Als je gewend bent om de harde g te horen gaat die zachte g op tv je echt irriteren.
![]()
Ik wilde ook iets met die sahara maken, maar ik durfde nietquote:
Ik ook, dat scheelt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
De limbo's hier zijn ook allemaal dikkies dus shush shush
Wat nou, jongen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
De limbo's hier zijn ook allemaal dikkies dus shush shush
Ik praat tenminste niet alsof ik continu dronken ben.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom, boyuna posuna guvenme was my pointtt.
Je weet niet hoeveel mannen ik hossel met mijn accent.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik praat tenminste niet alsof ik continu dronken ben.
Ik kan tegen de kouquote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Verwarming staat redelijk hoog, maar heb het nog steeds koud.Toch maar vest gaan dragen.
#noalphamale
Ik dacht je bent Turk, maar je klinkt als een Brabo.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is een brabo turk? praat ik allochtonisch wil je zeggen? bitch.
Ik dacht dat je bedoelde dat ik klonk als die straatschoffies met een brabo accent er door.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht je bent Turk, maar je klinkt als een Brabo.
Inb4 'ik ben niet Turks ik ben Koerdisch/Iraans/Mocrokaans/iets'
Kom een nachtje bij me slapen, en dan laat ik het je weten.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Deuce jongen. Heb je nu al een keer een oosterse parel kunnen hosselen?
quote:Op maandag 12 januari 2015 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar jij komt van het zarGon-gebergte.
Je klinkt gewoon als een 'Eindhovuhhhhh de gekstuuuuhhhhh'.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoeld dat ik klonk als die straatschoffies met een brabo accent er door.
Niet waar.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je klinkt gewoon als een 'Eindhovuhhhhh de gekstuuuuhhhhh'.
Vond het wel opwindend klinken hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet waar.
Of mischien ook wel.
AH JOH. /CARE
Wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb me bedacht deuce. Als ik een zusje zou hebben zou ik d'r uithuwelijken aan je
Watwat. Gewoon wat er staat.quote:
Bij mij gelooft men niet dat ik turks ben, vaak. Te blankquote:Op maandag 12 januari 2015 01:50 schreef Landysh het volgende:
Ik ben wel ekt Oosters qua uiterlijk. Afghaan en Marokkaan (? twee volken die TOTAAL NIET op elkaar lijken, maar goed) is wat ik het meest krijg.
Huh jij ziet er wel gewoon Turks uit imo. Lichte huid, donker haar, donkere ogen. Is toch wel kenmerkend.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Watwat. Gewoon wat er staat.
[..]
Bij mij gelooft men niet dat ik turks ben, vaak. Te blankMoet echt vaker de zonnebank pakken
Nou ja turken herkennen het vaak wel, maar andere nationaliteiten niet. In Spanje werd ik Spaans aangesproken, in Italië Italiaans. En in Nederland is men vnl in de warquote:Op maandag 12 januari 2015 01:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh jij ziet er wel gewoon Turks uit imo. Lichte huid, donker haar, donkere ogen. Is toch wel kenmerkend.
Dan wil ik haar zusje wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo dat opeens? Ben je iets van plan ofzo? Ik vertrouw het niet helemaal.
Maar die heeft ze dus niet.quote:
Je bent te jong voor me vriend.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar die heeft ze dus niet.
Ze huwt me liever uit aan haar niet bestaande zusje dan aan haarzelf.
Doet pijn aan m'n hartje.
Mjah dat je in Med landen in hun taal wordt aangesproken is niet zo raar toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja turken herkennen het vaak wel, maar andere nationaliteiten niet. In Spanje werd ik Spaans aangesproken, in Italië Italiaans. En in Nederland is men vnl in de war
Bij mij speelt ze ook hard to get. Maar ik weet niet of ik moet opgeven of niet. Wat denk jij?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar die heeft ze dus niet.
Ze huwt me liever uit aan haar niet bestaande zusje dan aan haarzelf.
Doet pijn aan m'n hartje.
Ik ben net een uurtje terug van werk.quote:
In Turkije ben ik dan weer vaak in het Engels aangesprokenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mjah dat je in Med landen in hun taal wordt aangesproken is niet zo raar toch?
Ben oud van geest.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent te jong voor me vriend.
Niet op of af, gewoon geven.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij speelt ze ook hard to get. Maar ik weet niet of ik moet opgeven of niet. Wat denk jij?
Lulz.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In Turkije ben ik dan weer vaak in het Engels aangesproken
Dit had ik ff nodig. DM is onderweg naar haarquote:
Die spreken gewoon geen andere talenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
In Spanje werd ik Spaans aangesproken, in Italië Italiaans.
Ik word overal als een turk aangezien, dus er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In Turkije ben ik dan weer vaak in het Engels aangesproken
Maak je maar geen zorgen, je lijkt voor geen meter op een Turk.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik word overal als een turk aangezien, dus er zijn ergere dingen.
Nee heb daddy-issues, ben van de oudere mannen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben oud van geest.
Geen interesse in een toyboy?
Je hebt mij niet eens gezien. Ik ben bangquote:Op maandag 12 januari 2015 02:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, je lijkt voor geen meter op een Turk.
Heb je ooit HIMYM gezien?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee heb daddy-issues, ben van de oudere mannen.
Jouw prive is niet zo prive als dat jij denkt meneer.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens gezien. Ik ben bang![]()
En bedankt![]()
Oh paas mij z'n foto's eens dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jouw prive is niet zo prive als dat jij denkt meneer.
quote:Op maandag 12 januari 2015 02:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jouw prive is niet zo prive als dat jij denkt meneer.
Ik paas je zijn facebook wel even, hij heeft veel foto's op openbaar staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh paas mij z'n foto's eens dan?
Zie er ouder uit.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee heb daddy-issues, ben van de oudere mannen.
Ja je bent wel al kaal he?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zie er ouder uit.
Kom maar bij papa.
Neuh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof het zo moeilijk wasquote:Op maandag 12 januari 2015 02:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lulz zo makkelijk dit.
Had mijn twijfels maar thanks voor de bevestiging.
Check dese boi. Hij DMt geen vrouwen, hij vraagt of ze hem willen DMen.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk was
Maar DM me eens
Ey chickie, kom in me bed ligge dan. Fiddy Cent blaast uit me speakers enso. Maak jou helemaal kapot, smatje.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wij Turkse vrouwen zijn een gebiedende man gewend he.
24quote:Op maandag 12 januari 2015 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat was jouw leeftijd ook alweer, stylo?
Check sherlock. Ben al 2 jaar lang 22 jaarquote:Op maandag 12 januari 2015 02:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Oh oké. Mij was 22 bijgebleven om een of andere reden.
Ben ook door de war. Durf niks meer te zeggenquote:
En had Inspector Borte het bij het rechte eind?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben ook door de war. Durf niks meer te zeggen
Weet niet. Ben alleen wel bangquote:Op maandag 12 januari 2015 02:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En had Inspector Borte het bij het rechte eind?
Straks komt Borte je opzoeken terwijl je slaapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 02:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Straks komt Borte je opzoeken terwijl je slaapt.#niksmismeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op maandag 12 januari 2015 02:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Female doctor suspended after suggesting sex with patient after examining his genitals
http://www.dailymail.co.u(...)s.html#ixzz3OZC9Hy1t
![]()
![]()
Yo c_c!quote:Op maandag 12 januari 2015 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wij Turkse vrouwen zijn een gebiedende man gewend he.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef Crip het volgende:
We both know that's not true. De mensen die dat roepen zijn het gevoeligst
quote:
quote:
Ik juist nietquote:Op maandag 12 januari 2015 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik word overal als een turk aangezien, dus er zijn ergere dingen.
Mis je ze? :pquote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Weissman het volgende:
Waar is stimo en che eigenlijk? Zijn ze geband ofzo?
Die zijn op huwelijksreis.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Weissman het volgende:
Mij niks sturenquote:
Als je mij een sexy foto stuurtquote:Op maandag 12 januari 2015 13:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mij niks sturen![]()
Ik snap het al....
Allebei niet geband (geen streepje door hun naam op hun profielpagina).quote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef Weissman het volgende:
Nee ik ben al van jouquote:Op maandag 12 januari 2015 13:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wowowowowowow. Probeer je me jaloers te maken ofzo?
Stimorol roept dat om de 2 dagen wel, nooit gedacht dat ze het serieus zou volhouden om langer dan een dag niet te posten. Of is ze door naar haar volgende account?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Landysh het volgende:
Stimo en Che houden een fok pauze. Er zouden zogenaamd meerdere volgen maar die hebben minder self-control.
Mwah ze is wel vaker een paar maanden weggeweest hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Stimorol roept dat om de 2 dagen wel, nooit gedacht dat ze het serieus zou volhouden om 2 dagen niet te posten. Of is ze door naar haar volgende account?
Heb je het tegen deuce of tegen mij?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef Landysh het volgende:
Mwah ze is wel vaker een paar maanden weggeweest hoor.
Fitboy, hoe kan het dat die cookies and cream quest reep overal is uitverkocht? Ik kan hem nergens vinden online?
Tegen jou. Maar Deuce mag ook antwoorden. Allebei fitboys toch.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heb je het tegen deuce of tegen mij?
Huh maar jij zei dat die lekker was? En ik lees super veel positieve reacties?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:35 schreef Crip het volgende:
Ey borte niet die cookoes en cream halen die is nastyyy
Scherp.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Stimo zal wel nog geen internet hebben in haar nieuwe paleisje
Zou wel een proteinbar uit jouw doos eten.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Crip het volgende:
Borte ik heb letterlijk nog een doos hier liggen he.. zijn er maar een paar uit. Ik kan ze je sturen.
Doet me denken aan de Mars-scene uit Californicationquote:Op maandag 12 januari 2015 13:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel een proteinbar uit jouw doos eten.
Ik probeer wel die brownie dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Crip het volgende:
Ja nou hij is niet zo geweldig. Maar dat zijn al die proteïne repen niet. Ik zou iets pakken wat een overheersende smaak heeft zoals choco
Stop er liever ene inquote:Op maandag 12 januari 2015 13:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel een proteinbar uit jouw doos eten.
Vrouwenlogica. Het is uitverkocht, dus iedereen wil het hebben. Dan moet ik het ook hebbenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik probeer wel die brownie dan.
Was wel echt benieuwd naar die cookies and cream. En het feit dat hij OVERAL is uitverkocht maakt mij alleen maar nog meer benieuwd.
Nee, ik wou hem al hebben voordat ik uberhaupt wist dat die dingen zo populair waren (oreo en ik, one love), maar dat hij overal is uitverkocht en hoog wordt gerated maakt mij alleen maar nieuwsgieriger. Zo raar is dat toch niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwenlogica. Het is uitverkocht, dus iedereen wil het hebben. Dan moet ik het ook hebben
Zelfde met mannen; als een man single is, is hij niet aantrekkelijk. Pas als andere vrouwen hem willen, wil zij hem ook
Gatverrrrrrrrrr echt niet die was nog viezer.. moest lletterlijk kokhalzen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Die shakes met cookie & cream zijn wel super yummy maar ken die repen niet, maak ze anders zelf..
Heb je trouwens geprobeerd om die cookies and cream te bakken? Heb gehoord dat ze eenmaal uit de oven veeel lekkerder zijn.quote:
Opwindend.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Gatverrrrrrrrrr echt niet die was nog viezer.. moest lletterlijk kokhalzen.
Ja hoef bijna nooit te kokhalzenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:50 schreef Weissman het volgende:
Hey Crip, kan je een beetje je gag-reflex onderdrukken?
Ja maar maakt niet veel vershilquote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je trouwens geprobeerd om die cookies and cream te bakken? Heb gehoord dat ze eenmaal uit de oven veeel lekkerder zijn.
Ah, ze hebben weer een excuus gevonden/gecreëerd om censuur goed te praten.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:03 schreef zarGon het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)l-offline-halen.html.
Ben benieuwd waar dit naartoe zal leiden. Positief zal het in ieder geval niet zijn.
Niet weten dat heel het heelal om Kabe heen is gebouwdquote:Op maandag 12 januari 2015 15:12 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
We stellen echt geen fuck voor.. Fascinerend wel.
. Zo bazig.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:58 schreef Unlabeled het volgende:
een donkere lippenstift gekocht van wet'n'wild (kleur: vamp it up). lijkt een beetje op cyber van MAC maar deze is meer zwart dan paars en ook nog eens mat (vind ik persoonlijk veel fijner) en veel goedkoper. aan te raden dames. ik heb 'm van ebay
[ afbeelding ]Ik vind 'm veel te donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het een beetje afbreuk doen aan vrouwelijke lippen; van een sensueel en warms iets verandert het door die kleur in iets donkers, ruws en kouds.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goede kleur als je wil opvallen.
een donkere lippenstift gekocht van wet'n'wild (kleur: vamp it up). lijkt een beetje op cyber van MAC maar deze is meer zwart dan paars en ook nog eens mat (vind ik persoonlijk veel fijner) en veel goedkoper. aan te raden dames. ik heb 'm van ebay
[ afbeelding ]Kun je me een link geven van de seller ik zoek deze kleur al heel langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het heeft iets 'doods'.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje afbreuk doen aan vrouwelijke lippen; van een sensueel en warms iets verandert het door die kleur in iets donkers, ruws en kouds.
[ afbeelding ]Ben jij dat op die plaatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zij het mooi vindt, prima toch? Daar gaat het om. Het is zeker niet mijn smaak. Maar goed, het was al bekend dat Unlabeled en ik andere smaken hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje afbreuk doen aan vrouwelijke lippen; van een sensueel en warms iets verandert het door die kleur in iets donkers, ruws en kouds.
JE GAAT TOCH OOK NIET ZO KALM REAGEREN WANNEER ZE DE ANDERE DAMESMEISJES ADVISEERT OM EEN KORT PITTIG KAPSEL TE NEMEN?!quote:Op maandag 12 januari 2015 16:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als zij het mooi vindt, prima toch? Daar gaat het om. Het is zeker niet mijn smaak. Maar goed, het was al bekend dat Unlabeled en ik andere smaken hebben.
Commentaar geven over de voorkeuren/keuzes van een vrouw zonder dat ze daar omvraagtquote:Op maandag 12 januari 2015 16:12 schreef zarGon het volgende:
Doe maar gewoon een lichte(re) kleur hoor, damesmeisjes.
Ben benieuwd hoelang je deze mening vasthoudt als je man meerdere keren heeft aangegeven je make-up niet zo enorm veel te waarderen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:18 schreef Crip het volgende:
Makeup fanaten doen dan ook geen make up om rekening te houden met een vent zijn voorkeuren.
Maar omdat ze het zelf mooi vinden..
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
JE GAAT TOCH OOK NIET ZO KALM REAGEREN WANNEER ZE DE ANDERE DAMESMEISJES ADVISEERT OM EEN KORT PITTIG KAPSEL TE NEMEN?!
Beterrr.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef Crip het volgende:
DIT IS ECHT EEN VAN MIJN FAVO LIPSTICKS EVER
Velvet Teddy by MAC
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef Crip het volgende:
DIT IS ECHT EEN VAN MIJN FAVO LIPSTICKS EVER
Velvet Teddy by MAC
[ afbeelding ]
I don't give a fuck. Of hij neemt me in mn geheel dus ik heb buien waarin ik van gekk emake up etc houd of niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang je deze mening vasthoudt als je man meerdere keren heeft aangegeven je make-up niet zo enorm veel te waarderen..
Moet je je voorstellen wat jouw gedrag met mij doet. Weet de juiste lidwoorden niet eens meer.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niet de vijand, maar de taalnazi.
Haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
I don't give a fuck. Of hij neemt me in mn geheel dus ik heb buien waarin ik van gekk emake up etc houd of niet.
Ga een grote hobby echt niet aan de kant schuiven voor een vent hoor.
Ik post pas een paar uurtjes weer mee, en het gaat al mis...quote:Op maandag 12 januari 2015 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat jouw gedrag met mij doet. Weet de juiste lidwoorden niet eens meer.
Zou ze ook zo praten als ze rond haar 30ste last krijgt van rammelende eierstokken?quote:
Goed gedaan sylvesterr, straks wordt ze nog een feminaziquote:Op maandag 12 januari 2015 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
I don't give a fuck. Of hij neemt me in mn geheel dus ik heb buien waarin ik van gekk emake up etc houd of niet.
Ga een grote hobby echt niet aan de kant schuiven voor een vent hoor.
GEEN PARTNERquote:Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Je kent mij niet. Ik ben daar heel makkelijk in.
Misschien te koud soms.
qftquote:Op maandag 12 januari 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
Ik blijf liever single dan dat ik mijn persoonlijkheid/hobby's opzij moet zetten voor een man.
Ik spuit wel zaad in als ik een baby wil. Heb je tegenwoordig geen man voor nodig.
Wat een wijvengedrag. :$.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik post pas een paar uurtjes weer mee, en het gaat al mis...
Ik ga wel weer weg hoor.
Nu die hoofddoek nog af en ik kom om je hand vragenquote:Op maandag 12 januari 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
Ik blijf liever single dan dat ik mijn persoonlijkheid/hobby's opzij moet zetten voor een man.
Ik spuit wel zaad in als ik een baby wil. Heb je tegenwoordig geen man voor nodig.
Ja dus? Een man is alles wil je zeggenquote:Op maandag 12 januari 2015 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
GEEN PARTNER
WEL 30 KATTEN EN MIJN MAKE-UP
SO I GOT THAT GOING FOR ME, WHICH IS NICE
Niet in trappen Crip, het begint altijd met een handjob.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu die hoofddoek nog af en ik kom om je hand vragen
Godver.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet in trappen Crip, het begint altijd met een handjob.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nu die hoofddoek nog af en ik kom om je hand vragen
Het gaat alleen maar leuker worden bbyquote:Op maandag 12 januari 2015 16:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou heel erg leuk aanbod Weissman..
maar nee thanks.
Wrm dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar leuker worden bby
Oké. Doei.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is totaal niet egoïstisch hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:28 schreef Crip het volgende:
Daar hoop ik wel op.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
En het is zeker niet egoïstisch als een man zijn vrouw dingen verbied waar zij plezier uit haalt vooral om zoiets kleins als makeup?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is totaal niet egoïstisch hoor.
MAMA, WAAR IS MIJN PAPA?! HEB JE NIET, IK VIND MAKE-UP BELANGRIJKER.
EN LAAT DIE FOUNDATION OP JE GEZICHT ZITTEN, KLEINE KRENG.
Hahahaaaayt. Deli.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is totaal niet egoïstisch hoor.
MAMA, WAAR IS MIJN PAPA?! HEB JE NIET, IK VIND MAKE-UP BELANGRIJKER.
EN LAAT DIE FOUNDATION OP JE GEZICHT ZITTEN, KLEINE KRENG.
Wie heeft het over verbieden gehad?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
En het is zeker niet egoïstisch als een man zijn vrouw dingen verbied waar zij plezier uit haalt vooral om zoiets kleins als makeup?
En opeens gaat het over verbieden van make-up in zijn geheel.quote:Dan ben ik maar egoïstisch en eenzaam, wat moet ik met zo'n man in mijn leven als hij zelfs al make up gaat verbieden.
Daarom direct jezelf als slet voordoen, dan kan het niet erger.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef Crip het volgende:
[..]
En het is zeker niet egoïstisch als een man zijn vrouw dingen verbied waar zij plezier uit haalt vooral om zoiets kleins als makeup?
Dan ben ik maar egoïstisch en eenzaam, wat moet ik met zo'n man in mijn leven als hij zelfs al make up gaat verbieden.
Doe ik mijn dochter/zoon niet aan.
Sws, mijn eigen voorkeuren en hobbys voor een vent. Altijd true aan mezelf.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie heeft het over verbieden gehad?. Dat maak jij ervan.
[..]
En opeens gaat het over verbieden van make-up in zijn geheel..
Het wordt wel heel snel zwart voor je ogen als iemand aan je make-up komt, of niet?
Ja tijd om mijn hoofddoek af te doen en achter de ramen te staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Daarom direct jezelf als slet voordoen, dan kan het niet erger.
ik zei slet, niet hoer. Dayum girl, je gaat echt te fur.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja tijd om mijn hoofddoek af te doen en achter de ramen te staan.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:42 schreef Crip het volgende:
Boeie hoeren hebben altijd van die smoothboy vriendjes die alles accepteren. Wil ik ook
Ik was natuurlijk aan het grappen, maar een relatie wordt niets als je zo enorm vasthoudt aan je eigen wil zonder überhaupt een middenweg te overwegen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Sws, mijn eigen voorkeuren en hobbys voor een vent. Altijd true aan mezelf.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:42 schreef Crip het volgende:
Boeie hoeren hebben altijd van die smoothboy vriendjes die alles accepteren. Wil ik ook
Mogen mensen uit Samsun ook Apple telefoons hebben?quote:
Ik moest lachen, omgawwwwd.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:42 schreef Crip het volgende:
Nee zo gaat dat niet bij mij. Je neemt het zoals het is in zn geheel anders nietquote:Op maandag 12 januari 2015 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk aan het grappen, maar een relatie wordt niets als je zo enorm vasthoudt aan je eigen wil zonder überhaupt een middenweg te overwegen.
Hobby's komen en gaan, maar
hubbies zijn voor het leven.
Als het even kan...
Deze gunt niet eens een handjob zo te lezen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Alsof ik op deze aarbol ben om mijn omgeving een plezier te doen.
Is niet zo haalbaar Crip. Wat als hij exact hetzelfde zegt.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee zo gaat dat niet bij mij. Je neemt het zoals het is in zn geheel anders niet
Succes met de katten.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee zo gaat dat niet bij mij. Je neemt het zoals het is in zn geheel anders niet
Drink je energydrank?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Over zichzelf?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is niet zo haalbaar Crip. Wat als hij exact hetzelfde zegt.
Beetje wishfullthinking maar good luck.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Over zichzelf?
Ik heb geduld. Ik vind het wel.
Wowowow. Selfish of wat.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Deze gunt niet eens een handjob zo te lezen.
Geen bioscoopbezoekjes met haar dan maarquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:43 schreef mrstylo het volgende:
Mogen mensen uit Samsun ook Apple telefoons hebben?
#Sylvesterr
Vrouwen die een goede handjob kunnen geven zijn heel erg schaars bro. Geloof mequote:Op maandag 12 januari 2015 16:44 schreef zarGon het volgende:
Deze gunt niet eens een handjob zo te lezen.
Dit is anders dan wat je net zei, hier geef ik je ook gelijk in.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:47 schreef Crip het volgende:
Ik ben bereid veel te overleggen met een vent. Maar dingen die ik leuk vind om te doen en waar ik mij goed bij voelt mag hij niet aankomen. Is privé.
Nee ik heb het al de heletijd over hobbies etc. Was gekomen door die makeup discussie van netquote:Op maandag 12 januari 2015 16:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dit is anders dan wat je net zei, hier geef ik je ook gelijk in.
omdat je net over het geheel praatte blablaquote:Op maandag 12 januari 2015 16:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik heb het al de heletijd over hobbies etc. Was gekomen door die makeup discussie van net
Kun je lang wachten, zo iemand ga je simpelweg niet vinden. Een relatie is niet vanzelfsprekend, maar hard werken.quote:
Ja huhuh, zo ken ik het ook. Dat gaat loodrecht in tegen hetgeen wat je net zei.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:47 schreef Crip het volgende:
Ik ben bereid veel te overleggen met een vent. Maar dingen die ik leuk vind om te doen en waar ik mij goed bij voelt mag hij niet aankomen. Is privé.
Dat leer je wel met de tijdquote:Op maandag 12 januari 2015 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
omdat je net over het geheel praatte blabla
anyway ik kan niet koken en shit, dat moet ook geaccepteerd worden.
Jaquote:Op maandag 12 januari 2015 16:50 schreef xaban06 het volgende:
Voedsel waarbij gelatine gebruikt is, mogen we dat nuttigen?
We = hanefi mezhebi
Weismann sen sus.
Was genomineerd om in urbandictionary te komen, maar niet geluktquote:Op maandag 12 januari 2015 16:48 schreef Julis het volgende:
[..]! Die hashtag. Samsung, Samson, Samsom.
Ik accepteer andere snel zoals ze zijn. hmdlquote:Op maandag 12 januari 2015 16:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Elkaar accepteren en je wensen aanpassen ook
Bullshit, alle mocro's in mijn omgeving zijn daar kei streng in.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mocros eten alles, kip van buiten enzo.
Jammer. Had wel zin in een lekkere HJ tijdens de nieuwe Hobbit film.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen bioscoopbezoekjes met haar dan maar
Hoe strict ben je? Als je in Europa leeft kun je het beter niet nuttigen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:50 schreef xaban06 het volgende:
Voedsel waarbij gelatine gebruikt is, mogen we dat nuttigen?
We = hanefi mezhebi
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik accepteer andere snel zoals ze zijn. hmdl
Ik drink toch liever Heinekenquote:Op maandag 12 januari 2015 16:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jammer. Had wel zin in een lekkere HJ tijdens de nieuwe Hobbit film.
Je mist een r.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik drink toch liever Heineken
#sylvesterr
Echt onzin dit, marokkanen die ik ken, zijn het strengst hierin. Meer dan Turken.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mocros eten alles, kip van buiten enzo.
Volgens mij mag je voedsel nuttigen waar varkensgelatine inzit, maar ben op zoek betrouwbare bronnen enzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe strict ben je? Als je in Europa leeft kun je het beter niet nuttigen.
- Als het een product is van een dier dat halal geslacht is, kun je het natuurlijk nuttigen. De vraag is echter of je dat überhaupt kan weten en of je het vertrouwt.
- Als een product als 'halal' wordt verkocht, zou je het kunnen eten.
Gelatine zit overigens bijna in al het snoep...
Nou, en toch lijk je vraagtekens te vragen bij de bedoelingen van God wat betreft Weissman door kritiek te leveren op een creatie van God...quote:Op maandag 12 januari 2015 16:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik accepteer andere snel zoals ze zijn. hmdl
Als ik wil poepen kan dat in de wc. Ik heb het niet over vermijden. Ik wil weten hoe het in elkaar zit.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Bullshit, alle mocro's in mijn omgeving zijn daar kei streng in.
Als je gelatine wilt gaan vermijden kan je alles home made gaan maken. Succes.
Varkensvlees is enkel toegestaan als er niets anders voorhanden is om in leven te blijven, voor zover ik weet.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je voedsel nuttigen waar varkensgelatine inzit, maar ben op zoek betrouwbare bronnen enzo.
Wow, dat zou wel een goede zijn eigenlijk. Ik zal die hashtag voortaan ook gebruiken, maar dan op internationale fora zoals 4chan en stormfront.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was genomineerd om in urbandictionary te komen, maar niet gelukt
Je weet het niet zeker dus, ik ook niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Varkensvlees is enkel toegestaan als er niets anders voorhanden is om in leven te blijven, voor zover ik weet.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Wow, dat zou wel een goede zijn eigenlijk. Ik zal die hashtag voortaan ook gebruiken, maar dan op internationale fora zoals 4chan en stormfront.
En graag in combinatie met zulke grappen. Ik wil niet dat het de Kim Kardashian van de hashtags wordt.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Wow, dat zou wel een goede zijn eigenlijk. Ik zal die hashtag voortaan ook gebruiken, maar dan op internationale fora zoals 4chan en stormfront.
is goedquote:Op maandag 12 januari 2015 16:58 schreef mrstylo het volgende:
=
[..]
En graag in combinatie met zulke grappen. Ik wil niet dat het de Kim Kardashian van de hashtags wordt.
Je weet de rolverdeling denk ik niet:quote:Op maandag 12 januari 2015 16:59 schreef Crip het volgende:
Oke antwoord van een shaykh word genegeerd maar np
quote:Waardoor er volgens een discussie ontstaan over de verscheidene interpretaties van de 'Heilige Koran' en vervolgens men bevestiging zoekt bij de ayatollah van het topic, Triggershot, die heel quasi-geleerd met verschillende verzen aan komt zetten om uiteindelijk uitsluitsel te geven.
oordeel van triggershot doet me vrij weinig tbh tenzij er bevestiging is van andere geleerdenquote:Op maandag 12 januari 2015 17:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet de rolverdeling denk ik niet:
GC / Turken op FOK! #1283 ROFLCOPTER LMAO
[..]
Het kan niet makkelijker: bij twijfel niet doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je weet het niet zeker dus, ik ook niet.
Triggershot nerdesin.
Nee joh, met hoofddoek scoor je punten bij moslims.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja tijd om mijn hoofddoek af te doen en achter de ramen te staan.
Het hoeft niet makkelijk te zijn. Ik ben gewoon op zoek naar antwoorden, niet naar meningen of tips. Thanks though.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het kan niet makkelijker: bij twijfel niet doen.
Let je ook op of je geen karmijn eet? Weet je wel, de rode M&M's..
Waarom zit jij op stormfront?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:57 schreef Julis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet de rolverdeling denk ik niet:
GC / Turken op FOK! #1283 ROFLCOPTER LMAO
[..]
''Yahudi ipneler yedigimiz sekere böcek katiyormus''quote:Op maandag 12 januari 2015 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Veel capsules (pillen) bevatten varkensgelatine.quote:Op maandag 12 januari 2015 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |