SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn zus was er grote "fan" van.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:14 schreef mrstylo het volgende:
Twee naamtopics achterelkaar. Flashback naar VBLSC tijden
Crip, jij had laatst toch proteinebars besteld? Welke vond je vies en welke lekker? Ik kan je post niet vinden.quote:
Ga je diëten?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crip, jij had laatst toch proteinebars besteld? Welke vond je vies en welke lekker? Ik kan je post niet vinden.
Waarom zou ik?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja.
Ga je mij belachelijk maken nu?
Is seks voor jou, of niet?quote:
Bitches moet je leren. Ja tog. #swekquote:Op zondag 11 januari 2015 22:14 schreef Landysh het volgende:
^bitch plz.
SEX / Wat doen?
Vriendin van 14 hebben die nog niet all the way wil gaan en daar vervolgens een topic over openen alsof het iets raars is.Nederlanders soms..
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, arme jonge is 16. Zijn pener staat nog 24/7 rechtop.. neem het hem niet kwalijk.
Kon ik maar mijn hele leven in jouw jogging broeken spenderen.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:05 schreef Crip het volgende:
Kon ik maar mijn hele leven in joggingbroeken spenderen.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hier nivea hard voor jou #deuce #nomsayin
Sorry maar moest het maken. Mijn hoofd zag er gewoon zo uit:SonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am proudEcht he.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als ik een Limburger op TV hoor praten, al is het iemand met niet zo'n sterk accent als ik, raak ik echt geirriteerd.Als je gewend bent om de harde g te horen gaat die zachte g op tv je echt irriteren.
![]()
Ik wilde ook iets met die sahara maken, maar ik durfde nietquote:
Ik ook, dat scheelt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
De limbo's hier zijn ook allemaal dikkies dus shush shush
Wat nou, jongen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
De limbo's hier zijn ook allemaal dikkies dus shush shush
Ik praat tenminste niet alsof ik continu dronken ben.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Daarom, boyuna posuna guvenme was my pointtt.
Je weet niet hoeveel mannen ik hossel met mijn accent.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik praat tenminste niet alsof ik continu dronken ben.
Ik kan tegen de kouquote:Op maandag 12 januari 2015 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Verwarming staat redelijk hoog, maar heb het nog steeds koud.Toch maar vest gaan dragen.
#noalphamale
Ik dacht je bent Turk, maar je klinkt als een Brabo.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is een brabo turk? praat ik allochtonisch wil je zeggen? bitch.
Ik dacht dat je bedoelde dat ik klonk als die straatschoffies met een brabo accent er door.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht je bent Turk, maar je klinkt als een Brabo.
Inb4 'ik ben niet Turks ik ben Koerdisch/Iraans/Mocrokaans/iets'
Kom een nachtje bij me slapen, en dan laat ik het je weten.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Deuce jongen. Heb je nu al een keer een oosterse parel kunnen hosselen?
quote:Op maandag 12 januari 2015 01:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar jij komt van het zarGon-gebergte.
Je klinkt gewoon als een 'Eindhovuhhhhh de gekstuuuuhhhhh'.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoeld dat ik klonk als die straatschoffies met een brabo accent er door.
Niet waar.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je klinkt gewoon als een 'Eindhovuhhhhh de gekstuuuuhhhhh'.
Vond het wel opwindend klinken hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet waar.
Of mischien ook wel.
AH JOH. /CARE
Wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb me bedacht deuce. Als ik een zusje zou hebben zou ik d'r uithuwelijken aan je
Watwat. Gewoon wat er staat.quote:
Bij mij gelooft men niet dat ik turks ben, vaak. Te blankquote:Op maandag 12 januari 2015 01:50 schreef Landysh het volgende:
Ik ben wel ekt Oosters qua uiterlijk. Afghaan en Marokkaan (? twee volken die TOTAAL NIET op elkaar lijken, maar goed) is wat ik het meest krijg.
Huh jij ziet er wel gewoon Turks uit imo. Lichte huid, donker haar, donkere ogen. Is toch wel kenmerkend.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Watwat. Gewoon wat er staat.
[..]
Bij mij gelooft men niet dat ik turks ben, vaak. Te blankMoet echt vaker de zonnebank pakken
Nou ja turken herkennen het vaak wel, maar andere nationaliteiten niet. In Spanje werd ik Spaans aangesproken, in Italië Italiaans. En in Nederland is men vnl in de warquote:Op maandag 12 januari 2015 01:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh jij ziet er wel gewoon Turks uit imo. Lichte huid, donker haar, donkere ogen. Is toch wel kenmerkend.
Dan wil ik haar zusje wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoezo dat opeens? Ben je iets van plan ofzo? Ik vertrouw het niet helemaal.
Maar die heeft ze dus niet.quote:
Je bent te jong voor me vriend.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar die heeft ze dus niet.
Ze huwt me liever uit aan haar niet bestaande zusje dan aan haarzelf.
Doet pijn aan m'n hartje.
Mjah dat je in Med landen in hun taal wordt aangesproken is niet zo raar toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja turken herkennen het vaak wel, maar andere nationaliteiten niet. In Spanje werd ik Spaans aangesproken, in Italië Italiaans. En in Nederland is men vnl in de war
Bij mij speelt ze ook hard to get. Maar ik weet niet of ik moet opgeven of niet. Wat denk jij?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar die heeft ze dus niet.
Ze huwt me liever uit aan haar niet bestaande zusje dan aan haarzelf.
Doet pijn aan m'n hartje.
Ik ben net een uurtje terug van werk.quote:
In Turkije ben ik dan weer vaak in het Engels aangesprokenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mjah dat je in Med landen in hun taal wordt aangesproken is niet zo raar toch?
Ben oud van geest.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent te jong voor me vriend.
Niet op of af, gewoon geven.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij mij speelt ze ook hard to get. Maar ik weet niet of ik moet opgeven of niet. Wat denk jij?
Lulz.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In Turkije ben ik dan weer vaak in het Engels aangesproken
Dit had ik ff nodig. DM is onderweg naar haarquote:
Die spreken gewoon geen andere talenquote:Op maandag 12 januari 2015 01:54 schreef clumsy_clown het volgende:
In Spanje werd ik Spaans aangesproken, in Italië Italiaans.
Ik word overal als een turk aangezien, dus er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In Turkije ben ik dan weer vaak in het Engels aangesproken
Maak je maar geen zorgen, je lijkt voor geen meter op een Turk.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik word overal als een turk aangezien, dus er zijn ergere dingen.
Nee heb daddy-issues, ben van de oudere mannen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben oud van geest.
Geen interesse in een toyboy?
Je hebt mij niet eens gezien. Ik ben bangquote:Op maandag 12 januari 2015 02:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, je lijkt voor geen meter op een Turk.
Heb je ooit HIMYM gezien?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee heb daddy-issues, ben van de oudere mannen.
Jouw prive is niet zo prive als dat jij denkt meneer.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt mij niet eens gezien. Ik ben bang![]()
En bedankt![]()
Oh paas mij z'n foto's eens dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 02:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jouw prive is niet zo prive als dat jij denkt meneer.
quote:Op maandag 12 januari 2015 02:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jouw prive is niet zo prive als dat jij denkt meneer.
Ik paas je zijn facebook wel even, hij heeft veel foto's op openbaar staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh paas mij z'n foto's eens dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |