Door Slaap_Zak ja.quote:
ben ik even blij dat ik geen hermann heetquote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar hermanns werken worden fouten gemaakt
Goede voornemens.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef Aberella het volgende:
Ik wil een patatje![]()
Maar leef sinds 1 januari die gezonde leef
Ligt eraan op welk niveau je zit, qua geld, en nee echt belabberd weinig kans op werk, je zult veel moeten netwerken wil je een baan erin fixen. Zou als ik jou was voor applicatie ontwikkeling gaan, maar kan goed zijn dat het over 4 jaar ook weer weg is. Op het moment is er iig een grote need aan programmeurs.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:41 schreef Lixue het volgende:
[..]
verdient dat een beetje? en goed kans op werk of niet? zit er aan te denken om die opleiding te doen
Slik jij tegenwoordig medicijnen?quote:
als je echt goed bent breek je sowieso wel doorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk niveau je zit, qua geld, en nee echt belabberd weinig kans op werk, je zult veel moeten netwerken wil je een baan erin fixen. Zou als ik jou was voor applicatie ontwikkeling gaan, maar kan goed zijn dat het over 4 jaar ook weer weg is. Op het moment is er iig een grote need aan programmeurs.
Werk je als zelfstandige?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk niveau je zit, qua geld, en nee echt belabberd weinig kans op werk, je zult veel moeten netwerken wil je een baan erin fixen. Zou als ik jou was voor applicatie ontwikkeling gaan, maar kan goed zijn dat het over 4 jaar ook weer weg is. Op het moment is er iig een grote need aan programmeurs.
new years resolutionsquote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef Aberella het volgende:
Ik wil een patatje![]()
BIJ DE BENEN AHAHAHAquote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je echt goed bent breek je sowieso wel door
Klopt, je praat met het bewijs.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als je echt goed bent breek je sowieso wel door
Echt he.quote:
het is frietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:45 schreef Aberella het volgende:
[..]
Patatje met en een dobermann kroket
Patat is niet per se ongezond.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef Aberella het volgende:
Ik wil een patatje![]()
Lekker jaquote:Op zondag 11 januari 2015 22:45 schreef Aberella het volgende:
[..]
Patatje met en een dobermann kroket
Patat.quote:
quote:
wat godverdomme?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef hoink581 het volgende:
De vorige TS was een beetje mongloide.
Da's wel relaxed. Is ook een zeldzame verschijning in die branche zeker?quote:
Ja.quote:
And counting.quote:
Denk eens aan je d/t's, Hermann.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
word dit onze eerste broer/zus ruzie?
Ik zuig harde piemels wat betreft rekenen/wiskunde, maar ben wel weer goed in talen. Weetniet hoe ik dan naar code etc moet kijken, meer als een taal lijkt me?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je zult trouwens serieus met je familie fok!ken
pardonquote:Op zondag 11 januari 2015 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk eens aan je d/t's, Hermann.
Nee, maar mensen reageren daar zo leuk op, en dat vind ik dan weer grappig. Maar ik word te oud voor die shit.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
Slik jij tegenwoordig medicijnen?
Eerst werd je altijd boos om alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |