Josh nu ookquote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef glasshole het volgende:
[..]Masterlijk, nog eentje in een rolstoel maar dan out
Wel het slimste, maarja...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weetje, gewoon lekker hele avond bier. Kunt blijven tanken, en het gaat je niet ineens slecht.
Juist wel. Snel dronken rakenquote:
De eerste gaan wel.quote:
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
De eerste gaan wel.![]()
Maar het kuttige is als je ze voorgeschoten krijgt van iemand anders en dan maar weer mee doet.
Ik zei nergens dat ik tegen alcohol kanquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
De mensen die het hardst roepen dat ze goed tegen alcohol kunnen gaan meestal het eerste mies
Was ook niet direct naar jou gericht, moest eraan denken toen jij dat postte.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik tegen alcohol kan
Heb jij je zelf in mijn sig gezetquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee wat leuk dat ik in je sig sta, laatst nog niet
ah okequote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Was ook niet direct naar jou gericht, moest eraan denken toen jij dat postte.
De meet die nooit gaat komen is eindelijk.... hieeeeeer!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef tralalala het volgende:
De Zap de negermeet in Camping de Berckt wordt helemaal erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |