SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Veel leukere meisjes. Ipv deze neppe slettenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef tralalala het volgende:
Nederlandse versie is echt zoveel beter, gelijk het eerste programma waarvoor dat geldt.
?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef AF_ het volgende:
[..]
Veel leukere meisjes. Ipv deze neppe sletten
Die engelse sletten zijn 100X meerquote:
woarquote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef AF_ het volgende:
[..]
Die engelse sletten zijn 100X meerdan de nederlandse sletten
ZZZ duhquote:
Misschienquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ohw. Heb jij ook zo'n cameraploeg achter je aangehad?
Nopequote:
Denk dat Russen er beter tegenkunnenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Stickertje het volgende:
ik weet niet wie erger zijn, dronken engelse of dronken russen
Jij kunt er 2 tegelijk ergensin duwenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen vodka tampon in je anus duwen
Werkt nietquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen vodka tampon in je anus duwen
Duckduckgoquote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef glasshole het volgende:
Dit programma zet aan tot zuipen, maar ik hou me in.
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij kunt er 2 tegelijk ergensin duwen
Ik zat pas in een All Inclusive hotel met alleen maar Russen van een jaar of 20-25, chicks waren lekker en de gasten waren beleefd.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Stickertje het volgende:
ik weet niet wie erger zijn, dronken engelse of dronken russen
Je gaat me toch niet vertellen dat ze ook beschaafde porties opschepten hequote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zat pas in een All Inclusive hotel met alleen maar Russen van een jaar of 20-25, chicks waren lekker en de gasten waren beleefd.![]()
Dat was wel een verbazingwekkend momentje.
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Russen zeggen van wel, maar jij hebt dus ervaring
Shit. BIjna koffie over mn laptopquote:Op zondag 11 januari 2015 22:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ze ook beschaafde porties opschepten he
Josh nu ookquote:Op zondag 11 januari 2015 22:26 schreef glasshole het volgende:
[..]Masterlijk, nog eentje in een rolstoel maar dan out
Wel het slimste, maarja...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
Weetje, gewoon lekker hele avond bier. Kunt blijven tanken, en het gaat je niet ineens slecht.
Juist wel. Snel dronken rakenquote:
De eerste gaan wel.quote:
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
De eerste gaan wel.![]()
Maar het kuttige is als je ze voorgeschoten krijgt van iemand anders en dan maar weer mee doet.
Ik zei nergens dat ik tegen alcohol kanquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
De mensen die het hardst roepen dat ze goed tegen alcohol kunnen gaan meestal het eerste mies
Was ook niet direct naar jou gericht, moest eraan denken toen jij dat postte.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik tegen alcohol kan
Heb jij je zelf in mijn sig gezetquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hee wat leuk dat ik in je sig sta, laatst nog niet
ah okequote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Was ook niet direct naar jou gericht, moest eraan denken toen jij dat postte.
De meet die nooit gaat komen is eindelijk.... hieeeeeer!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef tralalala het volgende:
De Zap de negermeet in Camping de Berckt wordt helemaal erg.
Dat kan toch niet?quote:
Dan gaan we meteen zien we er op fok een grote bek heeft en wie de echte drankhandel isquote:Op zondag 11 januari 2015 22:30 schreef tralalala het volgende:
De Zap de negermeet in Camping de Berckt wordt helemaal erg.
JAAAquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De meet die nooit gaat komen is eindelijk.... hieeeeeer!
Blijkt WcPot ram een beest te zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dan gaan we meteen zien we er op fok een grote bek heeft en wie de echte drankhandel is
ik in ieder geval niet, na 6 / 8 whisky's ben ik helemaal naar de klotequote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dan gaan we meteen zien we er op fok een grote bek heeft en wie de echte drankhandel is
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Blijkt WcPot ram een beest te zijn
Jaaaquote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik betwijfel het![]()
Maraca kan anders best een drankorgel zijn
Comazuipert dat dat is!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Blijkt WcPot ram een beest te zijn
Fylax haalt de 3 nog niet hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik in ieder geval niet, na 6 / 8 whisky's ben ik helemaal naar de klote
Ik kan Whisky niet drinken om te zuipen. Wil daarvan genieten, rustigaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik in ieder geval niet, na 6 / 8 whisky's ben ik helemaal naar de klote
ik val al afquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef AF_ het volgende:
[..]
in haar snuggiequote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef tralalala het volgende:
Maraca gaat in een hoekje zitten zonder te praten denk ik.
Iedereen doet mee. De kotsters vallen pas afquote:
1 slok and he's gonequote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef AF_ het volgende:
[..]
Fylax haalt de 3 nog niet hoor![]()
Appelen max 4
Dan ga ik bij Maraca zittenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef tralalala het volgende:
Maraca gaat in een hoekje zitten zonder te praten denk ik.
Ja maar na het afvallen moeten ze door.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Iedereen doet mee. De kotsters vallen pas af
Ik doe ook niet mee hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef AF_ het volgende:
[..]
Iedereen doet mee. De kotsters vallen pas af
Ik kon drinken toen ik begin 20 was. Nu lukt me dat niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |