West side always the best sidequote:
Nee natuurlijk niet. De rijke historie van Europa verruilen voor een maatschappij die alleen kapitaal kent?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:19 schreef emptiness het volgende:
Europa is ten onder aan het gaan.
Amerika is de toekomst, en al jullie zuurpruimen willen dit niet onder ogen zien.
Soms voel ik mij superieur omdat ik Europeaan ben, ik aanbid de VS niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. De rijke historie van Europa verruilen voor een maatschappij die alleen kapitaal kent?
Dank je de koekoek.
De VS heeft ook haar problemen. Sterker nog, overal zijn problemen, behalve op de maan.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:39 schreef emptiness het volgende:
[..]
Soms voel ik mij superieur omdat ik Europeaan ben, ik aanbid de VS niet.
Maar Europa is ten onder aan het gaan, like it or not.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De VS heeft ook haar problemen. Sterker nog, overal zijn problemen, behalve op de maan.Weet ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als de wereld ten onder gaat zal ik er al lang niet meer zijn, het kan mij allemaal een worst wezen.
Leuk plaatje BTW.I'll take a few years of happy over a life time of nothing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |