SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Twaalf doden door aanslag in Parijs
Moslims spreken zich massaal uit tegen terreur
Daders aanslag bekend
Gijzeling Dammartin beindigd
Frankrijk: alle gijzelnemers gedood
Wat is Charlie Hebdo?
Beelden van beschietingen (Klik niet als je maag gevoelig is)
Fotoreeks De Morgen
Fotoreeks NRC
(Extra) uitzendingen NOS gemist?
Voor de complotbespeurders is er een topic in BNW
BNW / de aanslag op Charlie Hebdo
Wie is wie tijdens deze acties
NWS / Speciale eenheden Frankrijk SPOILER: restanten van terroristOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestorming supermarkt
Bestorming Dammartin
Rowan Atkinson, juni 2014
[ Bericht 12% gewijzigd door El_Matador op 11-01-2015 21:55:44 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hij zegt toch ook dat ALS HIJ DEZELFDE IDEOLOGISCHE/POLITIEKE idealen als Breivik hanteerde dat hij zich geroepen zou voelen afstand te nemen van Breivik.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef AhmedJaret het volgende:
dit ging ook om politieke idealen mijn vriend, je praat troep en dat weet je dondersgoed
hoe weet ik dat hij heeft nooit afstand genomenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hij zegt toch ook dat ALS HIJ DEZELFDE IDEOLOGISCHE/POLITIEKE idealen als Breivik hanteerde dat hij zich geroepen zou voelen afstand te nemen van Breivik.
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
De vrijheid van meningsuiting is niet onbeperkt en is dat ook nooit geweest.
De vrijheid van meningsuiting is ooit in het leven geroepen om het straffeloos oneens te kunnen zijn met de zittende machthebbers (om te voorkomen dat je dan in het cachot gegooid kon worden of erger). Niet om ongebreideld als te mogen roepen wat in je hersens opkomt.
De vrijheid van meningsuiting is dan ook begrensd door het (straf)recht.
En de vrijheid van meningsuiting houdt ook niet in dat je alles maar moet roepen. Je kunt dat ook gewoon laten. Het mag, maar het hoeft niet.
Hij komt het oplossen, jeweetzelf.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mata, wat is dat toch met dat lapo-hunten van jou? Kom je aandacht te kort ofzo?
ALSquote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef AhmedJaret het volgende:
hoe weet ik dat hij heeft nooit afstand genomen
Het wordt veelal gempliceerd. Wil je echt dat mensen alles wat ze roepen nauwkeurig verwoorden? Ja, dat zou mooi zijn. Maar het is geen rele verwachting.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:47 schreef VromeBroeder het volgende:
Dat past niet echt bij wat ik over het algemeen hoor. Ik heb dat nog nooit iemand horen zeggen zo.
precies wie zegt dat het nietzelfde geld voor die ministerquote:
I know, vertel hem dat...quote:Op zondag 11 januari 2015 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
De vrijheid van meningsuiting is niet onbeperkt en is dat ook nooit geweest.
De vrijheid van meningsuiting is ooit in het leven geroepen om het straffeloos oneens te kunnen zijn met de zittende machthebbers (om te voorkomen dat je dan in het cachot gegooid kon worden of erger). Niet om ongebreideld als te mogen roepen wat in je hersens opkomt.
De vrijheid van meningsuiting is dan ook begrensd door het (straf)recht.
En de vrijheid van meningsuiting houdt ook niet in dat je alles maar moet roepen. Je kunt dat ook gewoon laten. Het mag, maar het hoeft niet.
Binnen de grenzen van de (straf)wet blijven is formeel gezien genoeg.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het wordt veelal gempliceerd. Wil je echt dat mensen alles wat ze roepen nauwkeurig verwoorden? Ja, dat zou mooi zijn. Maar het is geen rele verwachting.
Dit. Het is een beetje hetzelfde als zeggen: "ik ben voor democratie, maar alleen als mensen alleen mogen stemmen op de partij waar ik het mee eens ben". Dan heb je in mijn ogen ook geen stemrecht meer, je wilt namelijk gebruik maken van iets wat je zelf niet erkent.quote:
Daar heb ik niets mee te maken. Ik leg alleen maar uit dat jij zijn voorbeeld niet goed las.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:52 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
precies wie zegt dat het nietzelfde geld voor die minister
Ach, wat wel en niet wenselijk is, is niet makkelijk te duiden. Voor mij is het afzeiken van b.v. de islam belangrijk en misschien wel noodzakelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Binnen de grenzen van de (straf)wet blijven is formeel gezien genoeg.
Maar het is niet niet altijd wenselijk je slechts daartoe te beperken.
Dat je iets wettelijk gezien mag zeggen wil nog niet zeggen dat je het ook moet zeggen.
Tsja, en daar hoef ik het dan weer niet mee eens te zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, wat wel en niet wenselijk is, is niet makkelijk te duiden. Voor mij is het afzeiken van b.v. de islam belangrijk en misschien wel noodzakelijk.
Idd, als ik elke dag al het gedrag wat ik persoonlijk niet zo wenselijk vind zou afstraffen met een kogel...quote:Op zondag 11 januari 2015 21:55 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, wat wel en niet wenselijk is, is niet makkelijk te duiden. Voor mij is het afzeiken van b.v. de islam belangrijk en misschien wel noodzakelijk.
Of niet neergestoken/schoten worden inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsja, en daar hoef ik het dan weer niet mee eens te zijn
Maar desalniettemin is het dan prettig als we daar gewoon over kunnen praten/discussiren. En dat dus niet doen op het randje van wat wettelijk is toegestaan
Er wordt al volop gewerkt aan het bewaken en bevorderen van onze hoogstgewaardeerde vrijheid van meningsuiting.twitter:BBCWorld twitterde op zondag 11-01-2015 om 16:55:40Tighter internet surveillance "urgently" needed to foil jihadists, governments agree in Paris http://t.co/O378OlJSNC http://t.co/iGGXBegixf reageer retweet
Ho even, ik had iig ik het NIET over he?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:57 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Idd, als ik elke dag al het gedrag wat ik persoonlijk niet zo wenselijk vind zou afstraffen met een kogel...
Dat was een beetje cynischquote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ho even, ik had iig ik het NIET over he?
Dat is OVER het randje. En uiteraard nog veel en veel en veel onwenselijker (to put it mildly).quote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Of niet neergestoken/schoten worden inderdaad.
Putin zal wel lachen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:58 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Er wordt al volop gewerkt aan het bewaken en bevorderen van onze hoogstgewaardeerde vrijheid van meningsuiting.twitter:BBCWorld twitterde op zondag 11-01-2015 om 16:55:40Tighter internet surveillance "urgently" needed to foil jihadists, governments agree in Paris http://t.co/O378OlJSNC http://t.co/iGGXBegixf reageer retweet
#JeSuisSurveillance
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |