Waarom kan je niet koken?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:49 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe. Ach ik kan op dat gebied redelijk wat hebbenCurry nooit gehad.
Koken kan ik totaal niet, dat wordt straks feest
Koken = supersimpel.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik doe het nooit, woon nog thuis. Wat ik kan is heel erg basis
Meeste stukjes vlees kan ik me wel mee redden en dus rijst/aardappelen/pasta. Maar sommige complexe dingen die ik hier lees, nee dat gaat me niet lukkenquote:
Maak je een groenten stoofpot, die kun je prima zonder pasta maar ook prima met pasta eten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een beetje een dilemma, ik wil vanavond iets lichts en kleins eten, maar mijn vriend gaat roeien dus die wil waarschijnlijk wel pasta of rijst of zo.
Hoelaat schuiven we aan?quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sta nog redelijk in de kinderschoene wb pittigmaar ik vind het wel lekker.
Ik wil vrijdag weer eens curry gaan maken.
Topquote:
En jammer waarschijnlijk dat ik in Enschede woon.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Top![]()
Jammer genoeg kan ik vrijdag niet. Curry
Nee hoor. Auto van de zaak ftwquote:
Eet vlees.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:07 schreef Qwea het volgende:
ik ook
IK WEET NIET WAT IK MOET ETEN!
Morgen eten met o.a de PT. Heb tiramisu gemaakt als toetje. Klein bakje voorVoor straks. Geloof dat mijn PT lasagne maakt enzulks
Boontjers met aardappels ende varkenshaas it is.quote:
Boontjesquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boontjers met aardappels ende varkenshaas it is.
Mijne ook! Eet ze 3/4 x per weekquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Boontjes![]()
Mijn liefde voor boontjes gaat diep zeg ik je.
Sperzieboontjes zijn liefde.quote:Op woensdag 14 januari 2015 17:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Boontjes![]()
Mijn liefde voor boontjes gaat diep zeg ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |