Wat is je favoriete filmquote:Op zondag 11 januari 2015 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
van die superhelden films zoals spiderman superman hulk of die auto's zijn sowieso bijster slecht
De echte zit in die nieuwe films, die daarvoor was een wannabe.quote:
Ach, iedereen heeft vreemde dingen gedaan in zijn of haar verleden, de meeste zijn er alleen niet trots op.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat niet wetenik ben manson addict geweest van 98 tot 05
zitten toch blote tetten in?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Remqo het volgende:
Verhip, het 3e seizoen van Banshee is begonnen
Manson in die tijd man, Godquote:Op zondag 11 januari 2015 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft vreemde dingen gedaan in zijn of haar verleden, de meeste zijn er alleen niet trots op.
Over the top actie en veel tietenquote:
welkegenrequote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
iemand nog filmtips voor straks als ik netflix aanzet in bed?
django unchainedquote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
Rebecca de geile amish-chickquote:
ja dikkie dik... ik volg hem nog steedsquote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
marilyn speelde pas nog in het laatste seizoen van sons of anarchy
Lekker kontneuken.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
marilyn speelde pas nog in het laatste seizoen van sons of anarchy
gone girl. als het nog niet op netflix is ga je het maar lekker downloadenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
drama, thriller, actie. liever geen oorlogsfilm, geen zin in
Gone Girl is wanneer jij een meisje aanspreekt hahaquote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gone girl. als het nog niet op netflix is ga je het maar lekker downloaden
maar ik spreek nooit meisjes aan dus steek die maar in je kont hahahahquote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gone Girl is wanneer jij een meisje aanspreekt haha
Die is wel goed iddquote:
Ja ik hoorde al dat deze heel goed is maar kon alleen van die opnames van kutkwaliteit vinden. Ga wel kijken voor een torrentquote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gone girl. als het nog niet op netflix is ga je het maar lekker downloaden
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Niet al die muziek zal ik slecht noemen alleen ik kan artiesten die zich schminken en er zo'n beetje op uit zijn om te choqueren nooit waarderen om die reden. Als je muziek goed genoeg is dan heb je zulke onzin niet nodig.
Na Rocky en Rambo zijn dit mijn favoriete filmsquote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Elke film met Steven Seagal is ook goed natuurlijk.
Ga haten op Holywood als je het 3 keer hebt geluisterd en dan praten we verderquote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Niet al die muziek zal ik slecht noemen alleen ik kan artiesten die zich schminken en er zo'n beetje op uit zijn om te choqueren nooit waarderen om die reden. Als je muziek goed genoeg is dan heb je zulke onzin niet nodig.
sinds 3 weken is de blu-ray versie te downloadenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik hoorde al dat deze heel goed is maar kon alleen van die opnames van kutkwaliteit vinden. Ga wel kijken voor een torrent
Muziekanten zijn toch kunstenaars die zich op meerdere manieren mogen uiten?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef Catkiller het volgende:
En daarna komen films met voormalig WWE superstars.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Na Rocky en Rambo zijn dit mijn favoriete films
ja!!!quote:
Ik ook maar ik vond het echt een goede filmquote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik zie er altijd zo tegenop om deze film te kijken
Dit dus, en de pose waardeer ik zeerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Muziekanten zijn toch kunstenaars die zich op meerdere manieren mogen uiten?
emanuel possequote:Op zondag 11 januari 2015 21:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit dus, en de pose waardeer ik zeer
the rock?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En daarna komen films met voormalig WWE superstars.
Laatst zag ik er een met Triple H. Die was ook ziek goed man.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En daarna komen films met voormalig WWE superstars.
quote:Aantal posts voor ChevyCaprice
voor vandaag tot nu toe: 48
voor deze maand tot nu toe: 999
voor dit jaar tot nu toe: 999
Ik zeg toch, ik zal niet al die muziek slecht noemen. Ik ken hier en daar wel een track maar voor de rest interesseert de artiest mij helemaal niet door zijn mediapersoondinges. Ieder zijn ding maar als ik aan Marilyn Manson denk dan denk ik niet aan jou maar eerder aan middelbare school leeftijd emo's die hem stoer vinden.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga haten op Holywood als je het 3 keer hebt geluisterd en dan praten we verder
voor vandaag tot nu toe: 114quote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
die ene arcee pagina telt nu ook je posts voor het jaar en de maand
[..]
Tardis!!quote:
Natuurlijk mogen ze dat, en ik ben vrij om af te knappen op hoe iemand zich uit als ik dat zie als kinderachtig. Net zoals alle Black Metal, des te meer make up des te beter je muziek lijkt daar de formule te zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Muziekanten zijn toch kunstenaars die zich op meerdere manieren mogen uiten?
enige goede black metalquote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ze dat, en ik ben vrij om af te knappen op hoe iemand zich uit als ik dat zie als kinderachtig. Net zoals alle Black Metal, des te meer make up des te beter je muziek lijkt daar de formule te zijn.
Ja man, en Kane, John Cena, Steve Austin.quote:
oh coolquote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
die ene arcee pagina telt nu ook je posts voor het jaar en de maand
[..]
Batmanquote:
zit toch ook een worstelaar in guardians of the galaxy?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja man, en Kane, John Cena, Steve Austin.Misschien niet allemaal even voormalig dan.
Ik wacht nog op je bedankje voor die vraag wie ijsmeis is kut puber.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik moest net gapen, toen hoorde ik iets van 'knoep' ofzo en nu heb ik last van mijn kaak
Veel te weinig voor jouw doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh cool
Aantal posts voor deadprez
voor vandaag tot nu toe: 153
voor deze maand tot nu toe: 1388
voor dit jaar tot nu toe: 1388
Ik had het over haxball.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wacht nog op je bedankje voor die vraag wie ijsmeis is kut puber.
Ik denk dat je doodgaat.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik moest net gapen, toen hoorde ik iets van 'knoep' ofzo en nu heb ik last van mijn kaak
Guardians of the Galaxy is geweldigquote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit toch ook een worstelaar in guardians of the galaxy?
Bautista zie ik ja, ik heb heel die film nog niet gezien dus dat wist ik niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit toch ook een worstelaar in guardians of the galaxy?
FFFFUUUUUUquote:
Geen zin in films kijken de laatste tijd, kom niet oordelen.quote:
ik kijk heel zelden films en guardians was juist eentje die ik wel wilde zienquote:Op zondag 11 januari 2015 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen zin in films kijken de laatste tijd, kom niet oordelen.
Valt me tegen voor jou doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh cool
Aantal posts voor deadprez
voor vandaag tot nu toe: 153
voor deze maand tot nu toe: 1388
voor dit jaar tot nu toe: 1388
prez heeft het goede voornemen om minder te FOK!ken in 2015.quote:
ik checkte voor de lol Fylaxquote:
Ik ben niet zo vaak online geweest.quote:
Hoe werkt dat dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik checkte voor de lol Fylax
Aantal posts voor Fylax
voor vandaag tot nu toe: 195
voor deze maand tot nu toe: 3550
voor dit jaar tot nu toe: 3550
Is zeker druk met zijn chickie.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Aantal posts voor Fylax
Nee KLB is gewoon nogal saai meestal.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
prez heeft het goede voornemen om minder te FOK!ken in 2015.
Jezus.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Aantal posts voor Fylax
wanneer was het nog echt echt leuk?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee KLB is gewoon nogal saai meestal.
Kan ik mij in vinden, ik ben er dan ook niet zo veel.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee KLB is gewoon nogal saai meestal.
Drie kloons geleden.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wanneer was het nog echt echt leuk?
Afgelopen zomer ofzo?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Aantal posts voor Fylax
WAT?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Aantal posts voor Fylax
Oh jaquote:
hij zei dat hij 2025 tong80 ging inhalenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WAT?
Dat is meer dan 100.000 in een jaar
Het was nooit leuk geweest. Dit is tijd doding.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
:squote:
wtf?quote:Deze functie is niet beschikbaar voor deze user.
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze functie is niet beschikbaar voor deze user.
KutArcee
ahahaquote:
heeft slaap zak ook. hij denkt te veel kloons of zoquote:
Daar mag je best trots op zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 21:53 schreef TARDIS. het volgende:
Kijk hoe bescheiden ik ben.
Aantal posts voor TARDIS.
voor vandaag tot nu toe: 67
voor deze maand tot nu toe: 113
voor dit jaar tot nu toe: 113
shutters island vond ik wel leukquote:Op zondag 11 januari 2015 21:32 schreef housesoftheholy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |