Ja ik hoorde al dat deze heel goed is maar kon alleen van die opnames van kutkwaliteit vinden. Ga wel kijken voor een torrentquote:Op zondag 11 januari 2015 21:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gone girl. als het nog niet op netflix is ga je het maar lekker downloaden
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Niet al die muziek zal ik slecht noemen alleen ik kan artiesten die zich schminken en er zo'n beetje op uit zijn om te choqueren nooit waarderen om die reden. Als je muziek goed genoeg is dan heb je zulke onzin niet nodig.
Na Rocky en Rambo zijn dit mijn favoriete filmsquote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Elke film met Steven Seagal is ook goed natuurlijk.
Ga haten op Holywood als je het 3 keer hebt geluisterd en dan praten we verderquote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef Catkiller het volgende:
Niet al die muziek zal ik slecht noemen alleen ik kan artiesten die zich schminken en er zo'n beetje op uit zijn om te choqueren nooit waarderen om die reden. Als je muziek goed genoeg is dan heb je zulke onzin niet nodig.
sinds 3 weken is de blu-ray versie te downloadenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja ik hoorde al dat deze heel goed is maar kon alleen van die opnames van kutkwaliteit vinden. Ga wel kijken voor een torrent
Muziekanten zijn toch kunstenaars die zich op meerdere manieren mogen uiten?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:37 schreef Catkiller het volgende:
En daarna komen films met voormalig WWE superstars.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Na Rocky en Rambo zijn dit mijn favoriete films
ja!!!quote:
Ik ook maar ik vond het echt een goede filmquote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik zie er altijd zo tegenop om deze film te kijken
Dit dus, en de pose waardeer ik zeerquote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Muziekanten zijn toch kunstenaars die zich op meerdere manieren mogen uiten?
emanuel possequote:Op zondag 11 januari 2015 21:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dit dus, en de pose waardeer ik zeer
the rock?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En daarna komen films met voormalig WWE superstars.
Laatst zag ik er een met Triple H. Die was ook ziek goed man.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En daarna komen films met voormalig WWE superstars.
quote:Aantal posts voor ChevyCaprice
voor vandaag tot nu toe: 48
voor deze maand tot nu toe: 999
voor dit jaar tot nu toe: 999
Ik zeg toch, ik zal niet al die muziek slecht noemen. Ik ken hier en daar wel een track maar voor de rest interesseert de artiest mij helemaal niet door zijn mediapersoondinges. Ieder zijn ding maar als ik aan Marilyn Manson denk dan denk ik niet aan jou maar eerder aan middelbare school leeftijd emo's die hem stoer vinden.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga haten op Holywood als je het 3 keer hebt geluisterd en dan praten we verder
voor vandaag tot nu toe: 114quote:Op zondag 11 januari 2015 21:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
die ene arcee pagina telt nu ook je posts voor het jaar en de maand
[..]
Tardis!!quote:
Natuurlijk mogen ze dat, en ik ben vrij om af te knappen op hoe iemand zich uit als ik dat zie als kinderachtig. Net zoals alle Black Metal, des te meer make up des te beter je muziek lijkt daar de formule te zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Muziekanten zijn toch kunstenaars die zich op meerdere manieren mogen uiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |