die kerel jaquote:Op zondag 11 januari 2015 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zelf eet ik alleen biologische doner in een speltbroodje
nou ok sorry hoor zal nooit meer een opmerking maken over je spelling ;squote:Op zondag 11 januari 2015 20:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als jij daar enige voldoening uithaalt
Dit was echt zo alphaquote:Op zondag 11 januari 2015 20:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je zal op jouw leeftijd je gram moeten halen op meisjes van 19 met zulke domme grapjes... schaam jij je niet? Je bent ouder dan ik ben...
bedanktquote:Op zondag 11 januari 2015 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nou ok sorry hoor zal nooit meer een opmerking maken over je spelling ;s
Ik speel niet meer met jouquote:
quote:
Kom dan.quote:
Eyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:52 schreef Djibril het volgende:
Lol, kijk hier dan
Bedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aight wacht ffquote:Op zondag 11 januari 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kom dan.
Eerst 1x 1v1 en dan atleti-barca kijken.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:52 schreef Djibril het volgende:
Lol, kijk hier dan
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lurk ook uiteraard. Zat echt te smullen van die reacties van je.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
wehehehehe ja ':') kom op zegik reageer nooit daar, ik lurk wel
uiteraard... maar dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |