Je stelt mensen die niet meelopen in deze mars gelijk aan moordenaars omdat ze hetzelfde motief hebben. Dat is gewoon krankzinnig.quote:
Denk het niet.quote:
Dat klopt. Het probleem is echter dat dergelijke types hun intenties vaak niet op voorhand kenbaar maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Als je iemand dood wil maken om een grapje is redelijk extreem
Precies. Veel mensen die daar meelopen keuren die afbeeldingen van Mohammed af.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:53 schreef Red_85 het volgende:
Ook dat nog ja. Signaal naar alle extremisten (ook diegene die het steunen en goedpraten op facebook en twitter) in Europa dat het thuisland het ook niet pikt.
Nee, dank je wel.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:00 schreef Aloulu het volgende:
[..]
En nu gaan de FOKkers massaal Arabisch leren paar jaar ...
George Lucas, zou dat dan toch een visionair zijn. Het lijkt wel een Star Wars scenario.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:50 schreef El_Matador het volgende:
Een prachtige Brave New World, Europeanen die denken dat ze vrij zijn omdat ze dingen mogen zeggen...
Op de achtergrond de varkens die de stal leegroven op kosten van de burger, maar vrij zijn zullen ze!
Waarhedenquote:Op zondag 11 januari 2015 20:47 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
grappig dat je dat zegt, die religie brengt anno 2015 en tot anno het eind der tijden waarheden die de ontwetende mensheid niet heeft kunnen evenaren
want? het is toch onzin? je moet toch zo iets beters kunnen?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:02 schreef Cherna het volgende:
[..]
George Lucas, zou dat dan toch een visionair zijn. Het lijkt wel een Star Wars scenario.
NWS / Aanslagen in Frankrijk #85 - De nasleep :{2quote:Op zondag 11 januari 2015 21:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
WaarhedenWat zijn dat voor dingen ?
Het hebben van een mening is niet verboden. Sterker nog, dat wordt juist aangemoedigd. En welke mening je ook hebt, met de vrijheid van meningsuiting word je verder geen strobreed in de weg gelegd. Jij wilt mensen die dezelfde mening hebben die vrijheid ontzeggen. Nogmaals: je hebt geen kut begrepen van de vrijheid van meningsuiting. Die houdt juist in dat welke mening dan ook geuit mag en kan worden. Als jij vindt dat je een spotprent mag maken en dat ook daadwerkelijk doet mag iemand anders zich beledigd voelen. Je mag ook zeggen dat je niet mee wilt lopen in een demonstratie omdat je je beledigt voelt. Je mag alleen geen mensen vermoorden.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Denk het niet.
Om precies dezelfde motieven loopt die man niet mee en geeft hij geen signaal af. Hij is van dezelfde verdorven mening, alleen iets gematigder in zijn acties.
Ik heb geen idee waar je het over hebt? Wat is onzin? Wat beter?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:03 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
want? het is toch onzin? je moet toch zo iets beters kunnen?
Niet helemaal. Er niet op stemmen is wat anders dan dat je de PVV zou willen verbieden en de gehele verkiezingen wil boycotten/afschaffen totdat de PVV 'vernietigd' is (op welke manier dan ook).quote:Op zondag 11 januari 2015 20:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan begrijp je net als Red_85 niet veel van het begrip vrijheid.
Ik ben het niet eens met Wilders, ik zou daarom ook nooit op de PVV stemmen. Maar volgens jouw redenatie gun ik daarmee de PVV geen bestaansrecht niet en ben daarom tegen de vrijheid van meningsuiting.
Plus diegene die begrip tonen voor dit soort acties, een feest er om bouwen en het goedkeuren.quote:
waar reageerde je op dan? je post maar wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt? Wat is onzin? Wat beter?
Het Downsyndroompje met uitgezaaide tumoren is verwijderd, denk ik...quote:Op zondag 11 januari 2015 21:03 schreef D. het volgende:
Er is iemand posts aan het verwijderen
Geen vrijheid van meningsuiting op Fok
Wie?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Downsyndroompje met uitgezaaide tumoren is verwijderd, denk ik...
Dat is het wel; niet meelopen met de demonstratie is wat jou betreft een teken dat die man het niet met de vrijheid van meningsuiting eens is of die wil inperken.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Niet helemaal. Er niet op stemmen is wat anders dan dat je de PVV zou willen verbieden en de gehele verkiezingen wil boycotten/afschaffen totdat de PVV 'vernietigd' is (op welke manier dan ook).
Nogmaals, hij vind van niet. Anders was hij wel mee gelopen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het hebben van een mening is niet verboden. Sterker nog, dat wordt juist aangemoedigd. En welke mening je ook hebt, met de vrijheid van meningsuiting word je verder geen strobreed in de weg gelegd. Jij wilt mensen die dezelfde mening hebben die vrijheid ontzeggen. Nogmaals: je hebt geen kut begrepen van de vrijheid van meningsuiting. Die houdt juist in dat welke mening dan ook geuit mag en kan worden. Als jij vindt dat je een spotprent mag maken en dat ook daadwerkelijk doet mag iemand anders zich beledigd voelen. Je mag ook zeggen dat je niet mee wilt lopen in een demonstratie omdat je je beledigt voelt. Je mag alleen geen mensen vermoorden.
Mijn quote ookquote:Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Downsyndroompje met uitgezaaide tumoren is verwijderd, denk ik...
also, also, alsooo.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:05 schreef Red_85 het volgende:
zolang jij met je verdorven gedachten blijft rondlopen.
Ranzig gedrag, absoluut. Ik zou ze alleen niet om die reden het land uitschoppen of opsluiten.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Plus diegene die begrip tonen voor dit soort acties, een feest er om bouwen en het goedkeuren.
Voorbeelden: die wezentjes op facebook en twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |