abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148642153
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat zei ik dus wel. Wat een rechter nu doet is toch absoluut irrelevant?

Op de tweede alinea: ik heb al aangegeven dat ik mij daar bewust van ben. Het lijkt wel alsof je maar niet wil begrijpen dat mijn stelling enkel opgaat in die specifieke 'nood'situatie.
Dat is uiterst relevant. Ik heb al meerdere topics over de PVV hier gevolgd en er is werkelijk nog niemand geweest die mij heeft kunnen uitleggen hoe je strafrechtelijk gezien een stok achter de plannen van Wilders kan krijgen. Er is geen algemene deler voor de groep islamitische criminelen te vinden die voor de rechter stand houdt. Zo niet, noem hem dan eens.

Wat betreft het tweede: ik heb het idee dat je alsnog geen idee hebt van de gevolgen, want hoe erg de 'noodsituatie' ook zou zijn, een land dat drijft op angst waarin stigmatisering van minderheden institutioneel toegestaan wordt wordt onleefbaar en onbestuurbaar. Geen enkele omvang van terroristische dreiging kan op tegen het gevaar van de plannen van Wilders.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')