Ja natuurlijk doe je dat.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ongewapend en ongevaarlijk en ondertussen een AK-47?
En alsof je alleen met een vuurwapen gevaarlijk bent, volgens mij zien we daar te regelmatig het tegenovergestelde als bewijs hier van.
En ik denk dat de autoriteiten de verdachten liever levend te pakken hadden gekregen maar er was nogal eens wat angst. 12 mensen geëxecuteerd, in de supermarkt een onbekend aantal gewonden en doden en ondertussen bijna een dozijn agenten gewond geraakt net deze dag.
Dus als er een terrorist op jou af komt rennen, dan schiet je omdat je bang bent voor je eigen leven, like doh obvious
Bedankt, maar wat is de toegevoegde waarde?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef Nia het volgende:
Hier de dode terrorist met camouflage vest:
[ afbeelding ]
Ik zie zijn armen duidelijk 'zwaaien' als hij valt.quote:Op maandag 12 januari 2015 19:40 schreef Nia het volgende:
Eenmaal op de grond blijven de armen bij elkander. Je ziet ook de impact van de schoten op zijn lichaam.
Iedereen weet toch dat de gijzelnemer van de supermarkt niet een van de broers was?quote:Op maandag 12 januari 2015 19:46 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
En nogmaals dit is niet eens 1 van de 2 terroristen van de CH shooting.
Nee, dat was toch die neger? Coulibaly ofzo? Wat is zijn relatie met die broers? En wie was die vrouw Mayat (?) die verdacht werd maar in Syrie bleek te zitten?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat de gijzelnemer van de supermarkt niet een van de broers was?
Nou je mag toch wel enige propere argumenten verwachten als iemand een stelling als 'hoax' inneemt?quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]![]()
Als er iemand is die er weinig van begrijpt ben jij het wel . Snap ook niet waarom je op bnw post als je toch elke keer weer de ''officieele'' versie blijft verdedigen
Dat je van trollen houdt is bekend maar dit begint trieste vormen aan te nemen
The Links Among the Paris Terror. Suspects and Their Connections to Jihadquote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat was toch die neger? Coulibaly ofzo? Wat is zijn relatie met die broers? En wie was die vrouw Mayat (?) die verdacht werd maar in Syrie bleek te zitten?
Is er al iets duidelijk of allemaal giswerk?
Hij was een kennis van de broers.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dat was toch die neger? Coulibaly ofzo? Wat is zijn relatie met die broers? En wie was die vrouw Mayat (?) die verdacht werd maar in Syrie bleek te zitten?
Zolang er geen overtuigende bewijzen/beelden komen dat het staged is, blijf ik ook gewoon de officiele versie volgen hoor. Wil niet zeggen dat ik mn mening bijstel bij goede argumenten natuurlijk. Maar voorlopig gaan die niet verder als dat het vreemd is dat iemand zn telefoon in de hand heeft en dat het een chaos lijkt met ee inval - waar ik het wel weer mee eens ben.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]![]()
Als er iemand is die er weinig van begrijpt ben jij het wel . Snap ook niet waarom je op bnw post als je toch elke keer weer de ''officieele'' versie blijft verdedigen
Dat je van trollen houdt is bekend maar dit begint trieste vormen aan te nemen
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:16 schreef Nia het volgende:
Hier de dode terrorist met camouflage vest:Heb je veel aan in een supermarkt, zo'n vest. Ik zou verkleed gaan als pak melk, of banaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien de makers van de officiele beelden/verhaaltjes enz. willen dit soort dingen expres laten zien zodat we gaan allemaal over praten voor jarenlang.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:
Ik dacht dat ik vliegtuigen in gebouwen zag vliegen, wat achteraf ook fysiek onmogelijk bleek, dus om nou op beelden alleen af te gaan lijkt me wat stroef.
Een coherent BNW-scenario is er nog niet en veel punten uit de OP zijn nog bronloos....
Ja, of misschien is het gewoon gebeurd op de manier waarop het gepresenteerd wordt, hm?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien de makers van de officiele beelden/verhaaltjes enz. willen dit soort dingen expres laten zien zodat we gaan allemaal over praten voor jarenlang.
Psy-Op.
Ik hoor op BBC Radio dat hij heeft 'n boodschap achtergelaten dat ie in contact was met de (fake) terroristische broers.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien was ie eerst van plan om 'n tuincentrum te aanvallen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je veel aan in een supermarkt, zo'n vest. Ik zou verkleed gaan als pak melk, of banaan.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien was ie eerst van plan om 'n tuincentrum te aanvallen.
Coulibaly: http://www.mirror.co.uk/n(...)dy-coulibaly-4961806quote:Op maandag 12 januari 2015 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet 't niet,misschien zijn ze gewoon verzonnen ID's.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:32 schreef kalinhos het volgende:
Zijn het eigenlijk wel broers? Hebben ze eigenlijk wel ouders? Hebben ze eigenlijk wel bestaan?
Nee. Joodse scholen.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien was ie eerst van plan om 'n tuincentrum te aanvallen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 18:30 schreef theguyver het volgende:
[..]Nee guyver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen ak47 maar zoiets zoek je?
Waarom poste je dit- heeft helemaal niks mee te maken.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |