Helemaal gelijk man.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef AhmedJaret het volgende:
walgelijk hoe die israelieten dit soort momenten misbruiken om hun illegale staat te promoten door met vlaggen te zwaaien
hypocriet ook gezien hoe israel met de vrijheid van meningsuiting omgaat waar ze juist nu allemaal voor aan marcheren zijn als ik het goed begrijp
Netanyahu loopt voorop in die marsquote:Op zondag 11 januari 2015 19:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie niet alleen een Israelische vlag.
alsof ze voorkeur hebben voor een bepaalde soort instelling daar bij Charliequote:Op zondag 11 januari 2015 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net als die walgelijke Charb die een tekenaar ontsloeg toen hij een antisemitische tekening maakte.²
Dat is wel hypocriet ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Netanyahu loopt voorop in die mars
misschien moet je even uitspellen wat je bedoelt vriend.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Vind ik altijd zo mooi dit. Iemand in zijn gezicht spugen en janken als je slaag krijgt.²
verder dan vooraan kan echt niet anders krijg je gestammel dat de joden weer eens onderdrukt worden en dat er in het verleden 6 millioen zijn vermoordquote:Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Netanyahu loopt voorop in die mars
Wie is er nu weer in z'n gezicht gespuugd?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Vind ik altijd zo mooi dit. Iemand in zijn gezicht spugen en janken als je slaag krijgt.²
Laten we met elkaar samenleven. We hoeven de grenzen niet op te zoeken en we hoeven er al helemaal niet overheen.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef SuperFood het volgende:
[..]
misschien moet je even uitspellen wat je bedoelt vriend.
Ze hebben niks op zichzelf afgeroepen nee.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
alsof ze voorkeur hebben voor een bepaalde soort instelling daar bij Charlie
maar dat zou toch niet?! dat zou impliceren dat ze bewust een agenda hadden om de Islam te beledigen, nee, dat kan haast niet
het waren spotprenten, ze hebben niks op zichzelf afgeroepen, geen mensen opzettelijk op de tenen getrapt om een reactie uit te lokken
Ga nu maar weer je pilletje nemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is de relevantie daarvan buiten een beetje politiek correct overkomen? Mocht ik uitsluitend jouw profeet mohammed in zijn reet nemen, is dan een aanslag op mij wel opeens legitiem?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:58 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
alsof ze voorkeur hebben voor een bepaalde soort instelling daar bij Charlie
maar dat zou toch niet?! dat zou impliceren dat ze bewust een agenda hadden om de Islam te beledigen, nee, dat kan haast niet
het waren spotprenten, ze hebben niks op zichzelf afgeroepen, geen mensen opzettelijk op de tenen getrapt om een reactie uit te lokken
Juist. Laat ze toch die spotprentjes maken, haal je schouders er voor op.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we met elkaar samenleven. We hoeven de grenzen niet op te zoeken en we hoeven er al helemaal niet overheen.²
Het was geen tekening maar een column, zei dat Sarkozy's zoon zich voor z'n huwelijk tot het judaisme had bekeerd, en dat ie het nog ver ging brengen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Net als die walgelijke Charb die een tekenaar ontsloeg toen hij een antisemitische tekening maakte.²
je zit al aardig over mijn grens heen hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laten we met elkaar samenleven. We hoeven de grenzen niet op te zoeken en we hoeven er al helemaal niet overheen.²
Ja, want ach, dat was ook maar eigenlijk een "detail uit de geschiedenis", of niet, Ahmed?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:00 schreef AhmedJaret het volgende:
...anders krijg je gestammel dat de joden weer eens onderdrukt worden en dat er in het verleden 6 millioen zijn vermoord
Maar dat doe ik ook zeer zeker. Maar ik heb liever dat ze deze niet maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Juist. Laat ze toch die spotprentjes maken, haal je schouders er voor op.
Je laat je natuurlijk beledigen of niet. Het is een keuze, een emotie.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Als mensen werkelijk willen samenleven dan zouden ze elkaar niet beledigen.
En waarom blijf jij mij dan nog steeds beledigen?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef Pietjevrijheid het volgende:
ah dan ga ik ervan uit dat je de koran verbrandt want die beledigd half nederland.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Misschien willen we ook helemaal niet samenleven met mensen die nog in sprookjes geloven.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:02 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |