abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2015 @ 18:32:41 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148575837
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148575863
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik zou dat kunnen negeren. En dat gaat het zelfs nog om een echt persoon. De spotprenten vallen fantasie aan en dat kunnen ze al niet aan.
Misschien moet jij even een geschiedenisboek open slaan, met je fantasie.
pi_148575880
:{ ~O>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148575906
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

zolang jullie elkaar er niet om vermoorden mag je best een andere mening hebben. terug on topic!
pi_148575913
Zoals al was voorspeld: er is niks gebeurd :)
Zonder wrijving geen glans
  zondag 11 januari 2015 @ 18:34:32 #6
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148575916
Iedereen heeft het recht om niet van zijn moeder te houden. Maar wij houden wel van onze moeders. En we stoppen ze zeker niet in bejaardentehuizen met 3 pyjamadagen per week. :{

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148575922

Tamazight vlag nu.
pi_148575932
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:26 schreef Pietjevrijheid het volgende:
We zijn het allemaal eens dat een persoon die zich beledigd voelt niet het recht in eigen handen mag nemen, maar dat is de discussie niet. We moeten elkaar begrijpen en weten wat onze grenzen zijn, als ik weet dat ik met een Jood te maken heb dan ga ik toch ook geen grapjes maken over de Holocaust? Als ik met een christen te maken heb ga ik toch geen grapjes maken over Maria? Als ik met een Athest te maken heb ga ik toch ook geen grapjes maken over Darwin? Willen jullie harmonie en veiligheid of willen jullie ruzie en onenigheid? Waarom zo moeilijk doen!
Een van de belangrijkste voorwaarden voor een religie om met andere geloven in harmonie te kunnen leven is zelfkritiek. Athesten, christenen en in mindere mate Joden hebben genoeg zelfkritiek om tegen spot op hun religie te kunnen. Alleen de moslims zijn veel te snel lichtgeraakt.

In een westers land als Nederland is het noodzakelijk dat moslims maar eens aan zelfkritiek gaan doen en in elk geval leren leven met zoiets simpels als een spotprent. Voor diegene die daar al niet mee om kan gaan is het maar beter om ergens te gaan leven waar geen vrijheid van meningsuiting is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148575945
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

De misdaden van Mohammed en zijn achterban afdoen als fantasie is inderdaad nogal lomp. Als we kijken naar het aantal slachtoffers nog een stuk kwalijker dan het ontkennen van de Holocaust. Wel zijn goed recht overigens.
  zondag 11 januari 2015 @ 18:35:10 #10
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_148575953
quote:
15s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen heeft het recht om niet van zijn moeder te houden. Maar wij houden wel van onze moeders. En we stoppen ze zeker niet in bejaardentehuizen met 3 pyjamadagen per week. :{

En ik dacht dat ik veel dronk...
pi_148575956
quote:

wie zijn wij?
pi_148575966
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:32 schreef DeJori het volgende:

[..]

Dat is juist het punt, 'we' (lees; westerse culturen) willen daar geen wetgeving over. Ik ben het met je eens als je het hebt over goed fatsoen, maar wetgeving gaan niet over fatsoen. Wetgeving gaat over schadeprincipes en de vrijheid van meningsuiting is een groter goed dat de gevoelens van een individu.
AEL cartoons?
pi_148575968
Hetgeen waar Charlie zich schuldig aan heeft gemaakt is het opzettelijk beledigen van een bevolkingsgroep die een onderdeel maakt van de Franse samenleving, ik kan daar geen respect voor opbrengen.
pi_148575971
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:34 schreef SuperFood het volgende:

[..]

zolang jullie elkaar er niet om vermoorden mag je best een andere mening hebben. terug on topic!
Dat slaat als een tang op een varken :')

Een historisch persoon een fantasie noemen is geen mening.
pi_148575975
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:34 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]

Tamazight vlag nu.
Mooier dan dat vod van Nederland.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_148575988
quote:

Hier in Nederland ook niet hoor.
Tenzij ze stokoud zijn en niet meer voor zichzelf kunnen zorgen.
I´m back.
  zondag 11 januari 2015 @ 18:36:22 #17
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_148575992
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef meth1745 het volgende:

[..]

AEL cartoons?
Zeg moet je niet naar het Oekrane topic? Of kom je overal complete onzin uitschijten?
pi_148575999
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Hetgeen waar Charlie zich schuldig aan heeft gemaakt is het opzettelijk beledigen van een bevolkingsgroep die een onderdeel maakt van de Franse samenleving, ik kan daar geen respect voor opbrengen.
dat hoef je ook niet.
  zondag 11 januari 2015 @ 18:36:28 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_148576002
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Grapjes over alles en bij iedereen moeten kunnen. Gevoelens zijn daarbij irrelevant, vrijheid staat er oneindig ver boven
Puur hypothetisch: Ik mag tegen een Hebreeuw zeggen dat ik de Holocaust een ontzettend goede actie "vond". Maar het is smakeloos, ontzettend beledigend en onverstandig. Daarnaast dient deze "mening" alleen maar het doel om te kwetsen.

Dat is toch gewoon dom? Zeker als ik met deze Hebreeuwse man wil samenleven en in dialoog met hem wil. :{

Niet alles wat mag is verstandig. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_148576010
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooier dan dat vod van Nederland.
Ik vind het ook een hele mooie vlag. En ben niet eens Marokkaan noch Berber.
pi_148576011
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:30 schreef DeJori het volgende:
Ingaan op BansheeBoy :N Don't feed the troll.
Godverdomme. Is er dan tegenwoordig helemaal iets meer echt? De Matador is toch wel echt een niburust toch?
pi_148576014
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom wil iedereen de islam zo graag verdedigen? Zo'n beetje iedere Nederlander kent wel een homo. Vinden jullie deze mensen onnatuurlijke gruwels?
http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/gay/long.html
Denk je dat het een goed idee is om kinderen te leren dat de aarde het middelpunt van het universum is en al die malle wetenschappers te negeren?
http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/science/long.html
Hoe kun je iets de religie van de vrede noemen als er meer dan 500 voorbeelden van absolute barbaarsheid in haar belangrijkste boek zit?
http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/cruelty/long.html
Jij volgens Allah het meest walgelijke beest bent en het verdient te branden in een gruwelijke pijn.
http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/int/long.html
Het boek er een treurige primitieve moraal erop na houd. Dat zou niet zo erg zijn als het een random ander boek uit de oudheid was, maar dit is wat kinderen word aangeleerd als de waarheid.
http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/inj/long.html
De bijbel - hetzelfde laken een pak. Maar de meeste 'gewone' christenen en moslims laten zich daar gelukkig niet door leiden.
pi_148576023
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Prima, hoeft ook niet. Charlie Hebdot maakt alleen gebruik van een grondrecht en mag dat gewoon doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148576026
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hier in Nederland ook niet hoor.
Tenzij ze stokoud zijn en niet meer voor zichzelf kunnen zorgen.
Familie kan ook voor ouders zorgen in plaats van ze in een verzorgingshuis te dumpen. Dat bedoeld Bansheeboy te zeggen volgens mij.
  zondag 11 januari 2015 @ 18:37:14 #25
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_148576031
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef meth1745 het volgende:

[..]

AEL cartoons?
Bedoel je die Auschwitz-cartoon? Daar is toch vrijspraak op gekomen?

-Edit: zie dat er een geldboete voor is gekomen. Wat mij betreft onterecht.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')