De bronnen die therelionofpeace gebruikt zijn ook feitelijk. Waar jij het vandaan haalt om het een mening te noemen weet ik ook niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat jij hebt geplaatst is gewoon een mening van iemand die de site religionofpeace heeft gemaakt. Dat is niets wat in de Quran staat of in de hadith. Die persoon is ook geen geleerde en heeft ook niets bestudeerd. Ik gaf jou een quote uit de koran zoals hij is.
Ik haal mijn bewijs alleen in de pure onbewerkte versie van de quran die goedgekeurd is door de 4 wetscholen van de Islam
Waar haal jij je bewijs uit? 2e rangs shady sites waar geen bronnen voor hun bewijs staan en alles is gebaseerd op hun eigen mening.
Hoe kan de quran nou een slechte bron is als dat het geen is waar jij over loopt te bitchen? Als het je niet uit komt is het opeens een slechte bron?
Goeie keuze hoor.
Amenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef Crip het volgende:
Moge Allah GhpH verstand schenken.
Amen
zeg Amen allemaal
quote:
Ahmed is die politieagent die doodgeschoten werd.quote:
Oh onze broeder dus.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ahmed is die politieagent die doodgeschoten werd.
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een terroristenversie van je suis charlie. Waarmee ze de daden in parijs goedkeuren. hehe
HAHAHAHAquote:Op zondag 11 januari 2015 17:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een terroristenversie van je suis charlie. Waarmee ze de daden in parijs goedkeuren. hehe
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hadden ze beter 'Je suis Mohammed' kunnen doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
teringdom deze manquote:Op zondag 11 januari 2015 17:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
jij hebt echt issues..quote:Op zondag 11 januari 2015 17:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |