Dat je uberhaupt luisterdquote:
Het is niet dat ik er 0 van versta hequote:Op zondag 11 januari 2015 15:16 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt luisterd![]()
Het geluid klinkt wel raar van de motoren...
Oh mooi, dan kan jij het wel een beetje vertalenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik er 0 van versta he
Neuh ik versta de namenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:17 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kan jij het wel een beetje vertalen
2e. Bolivia is armer enzo dan Argentinie.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:18 schreef DieselTank het volgende:
Zijn bolivia en argentinië nou eigenlijk echt 3de wereld landen? Of valt dat wel mee?
Maar is het nou echt de ''upperclass'' dat staat te kijken? Want ze zien er allemaal wel redelijk gekleed uit.... Maar het is nou ook weer niet zo dat ze allemaal met A-Merk smartphones lopen en videos maken...quote:Op zondag 11 januari 2015 15:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
2e. Bolivia is armer enzo dan Argentinie.
Bolivia is gewoon en arm land. Argentinie minder. Maargoed, je kunt het zien als 2e wereldlanden geloof ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:21 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Maar is het nou echt de ''upperclass'' dat staat te kijken? Want ze zien er allemaal wel redelijk gekleed uit.... Maar het is nou ook weer niet zo dat ze allemaal met A-Merk smartphones lopen en videos maken...
Valt toch opzich wel mee? het was toch iets van 50 gemiddeld dus ik gok zon 35/45% van de auto's uitvalt.... (dus 35/45% valt uit, niet andersomquote:Op zondag 11 januari 2015 15:40 schreef Yreal het volgende:
Wel extreem veel auto uitval dit jaar, valt me zo op. Of ligt dat aan mij?
zitten op 76/144. Dus dat is toch al heel veel halverwegequote:Op zondag 11 januari 2015 16:06 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Valt toch opzich wel mee? het was toch iets van 50 gemiddeld dus ik gok zon 35/45% van de auto's uitvalt.... (dus 35/45% valt uit, niet andersom)
twitter:bremermark twitterde op zondag 11-01-2015 om 17:20:58Bolivia TV is er wederom helemaal live bij vandaag, zelfs in Iquique. #dakar http://t.co/PkRrTBXOPG reageer retweet
twitter:RTLRally twitterde op zondag 11-01-2015 om 18:04:09Tom Coronel zonder paspoort ? I made it to the border of Chili but my passport didn't... 😳Hope somebody finds it...#rtlgp #dakar #dakar2015 reageer retweet
Het is ook altijd wat met hemquote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef NextTVH het volgende:
twitter:RTLRally twitterde op zondag 11-01-2015 om 18:04:09Tom Coronel zonder paspoort ? I made it to the border of Chili but my passport didn't... 😳Hope somebody finds it...#rtlgp #dakar #dakar2015 reageer retweet
Oepsquote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef NextTVH het volgende:
Had erger gekunt kan je altijd dan maar weer zeggen.quote:
Ja, hij had ook kunnen rollen -ohwachtquote:Op zondag 11 januari 2015 19:20 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Had erger gekunt kan je altijd dan maar weer zeggen.
Vind het helemaal niet kut. Goed, dat spel van tom of gezijk van kamphues ja, maar verderquote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef stinkie het volgende:
Geen Knuiman in beeld dit jaar.
En kijkend naar de oude afleveringen besef ik ineens weer hou kut het programma eigenlijk is
En toch kijken ja
Hoezo is het kut? Je moet gewoon niet zo kritisch kijken en met een lach kijken, want anders is nooit een tv programma leuk....quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef stinkie het volgende:
Geen Knuiman in beeld dit jaar.
En kijkend naar de oude afleveringen besef ik ineens weer hou kut het programma eigenlijk is
En toch kijken ja
Die doet dan ook niet mee...quote:
het is niet alleen het kritisch kijken. Alhoewel niet-kritisch wel een RTL7 vereiste kijkt te zijn. D shitload Aan reclame. Ik neem het eerst en tot nu toe zit ik tussen de 12 en 14 minuten oer keer door te spoelen. En die kampkneus, god help me.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:21 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hoezo is het kut? Je moet gewoon niet zo kritisch kijken en met een lach kijken, want anders is nooit een tv programma leuk....
Dan kijk op Eurosport? Of op RTLgemist?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
het is niet alleen het kritisch kijken. Alhoewel niet-kritisch wel een RTL7 vereiste kijkt te zijn. D shitload Aan reclame. Ik neem het eerst en tot nu toe zit ik tussen de 12 en 14 minuten oer keer door te spoelen. En die kampkneus, god help me.
Die coronels vind ik nog wel leuk, die voegen nog wat inhoudelijks toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:50 schreef Dekatria het volgende:
Wat klopt er niet aan dit plaatje?
[ afbeelding ]Met een hand de volgende etappe.... snappendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat alleen yammies dit hadden
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Bij Honda's gebeurt het alleen tijdens marathonetappesquote:Op zondag 11 januari 2015 20:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Met een hand de volgende etappe.... snappendIk dacht dat alleen yammies dit hadden
Ben benieuwd hoe ze dit gaan fixen. Goncalves klimt overigens ook aardig op dus HRC heeft nog een pion.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij Honda's gebeurt het alleen tijdens marathonetappes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |