SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2015 13:39:57 ]
Dima 4 bonushulkquote:
denk dat hij liever maagd blijft danquote:Op zondag 11 januari 2015 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Als dat dima is zou ik hem wel ontknapen hoor.
Heeft ook een goede pener.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik was aan het miren op die eerste gymchick, totdat ik de tekst rechtsonder las. Man man man (no pun).
Wanneer ga je er nu gewoon eens voor?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ook een goede pener.
Beetje krom, maar dat is weer eens iets anders.
Waarvoor?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wanneer ga je er nu gewoon eens voor?
Ik reverse image search en kom op tumblr uit:quote:Op zondag 11 januari 2015 13:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heeft ook een goede pener.
Beetje krom, maar dat is weer eens iets anders.
Wat een volk zit daar altijd manquote:Mid-20's guy willing to express my innermost desires to be 'en femme' and to share my past experiences. I fantasize about being a submissive doll and be treated like a toy someday. I would like to be owned, transformed and used at my owner's will. I like being called as 'bitch' or any other such synonyms. Feel free to follow me (I will follow back) and ask me anything you want. Anything at all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |