Ditquote:Op zondag 11 januari 2015 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hypocriet om die sites plat te gooien zeg.
Uiteraard alleen voor de westersenquote:Op zondag 11 januari 2015 12:59 schreef agter het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting geldt kennelijk niet voor iedereen.
Dat doe ik niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:58 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Waarom zou je bewust onjuiste informatie verspreiden?
quote:Op zondag 11 januari 2015 12:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit
Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor jihadisten
Blijkbaar gold vrijheid van meningsuiting niet voor iedereen.quote:As mocking young Mr Sarkozy converted to Judaism for money, Sine was accused of being Anti-Semitic and faced many preassures leading him to be fired from the weekly magazine
Wie bepaalt er dan wat intolerant is en wat niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:00 schreef SuperFood het volgende:
je moet intolerant zijn tegen intolerantie omdat tolerantie het anders nooit wint. klaar. daar is niets hypocriets aan, het is slechts een schijnbare tegenstelling. goede zaak dat die sites uit de lucht zijn.
Als je intolerant bent wint de tolerantie toch ook nietquote:Op zondag 11 januari 2015 13:00 schreef SuperFood het volgende:
je moet intolerant zijn tegen intolerantie omdat tolerantie het anders nooit wint. klaar. daar is niets hypocriets aan, het is slechts een schijnbare tegenstelling. goede zaak dat die sites uit de lucht zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paradox_of_tolerancequote:Op zondag 11 januari 2015 13:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie bepaalt er dan wat intolerant is en wat niet?
Ach ja, Dawkins...quote:
De vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor de winnaars.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:01 schreef Reddead het volgende:
http://www.worldbulletin.(...)nti-semitism-in-2009
[..]
Blijkbaar gold vrijheid van meningsuiting niet voor iedereen.
Het FN moest volgens Charlie door de rechter ontmanteld worden. Charlie is natuurlijk ook niet de norm met betrekking tot vrijheid van meningsuiting maar eerder tot symbool gebombardeerd door een President die slecht peilt.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:01 schreef Reddead het volgende:
[..]
als je het niet begrijpt moet je je erin verdiepen - als het je überhaupt boeit. tolerantie kan ENKEL daar zijn waar intolerantie wordt geweerd.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je intolerant bent wint de tolerantie toch ook niet
Maar de islam en de westerse wereld zullen voor eeuwen niet voor 100% in harmonie kunnen samenzijn.
Dus ik moet intolerant zijn jegens jou?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:00 schreef SuperFood het volgende:
jij moet niets. maar als je voor tolerantie bent moet je intolerant zijn tegen intolerantie wil je je ideaal gerealiseerd zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:04 schreef agter het volgende:
[..]
Dus ik moet intolerant zijn jegens jou?
Ik vind jou intolerant, dus volgens jouw eigen opvattingen moeten jouw meningen dus niet meer getolereerd worden. Het is me idd een stuk duidelijker nu. Bedankt.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:03 schreef SuperFood het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Paradox_of_tolerance
lees dat stukje eens. er zijn geen pasklare antwoorden maar misschien heb je er wat aan.
leuk, zo'n sneer. hoop dat je halve testikel hiervan groeit.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind jou intolerant, dus volgens jouw eigen opvattingen moeten jouw meningen dus niet meer getolereerd worden. Het is me idd een stuk duidelijker nu. Bedankt.
Dat moment is niet bestaand dus geen zin om je erin te verdiepenquote:Op zondag 11 januari 2015 13:04 schreef SuperFood het volgende:
[..]
als je het niet begrijpt moet je je erin verdiepen - als het je überhaupt boeit. tolerantie kan ENKEL daar zijn waar intolerantie wordt geweerd.
misschien is het een wat te moeilijk concept voor je.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat moment is niet bestaand dus geen zin om je erin te verdiepen
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:01 schreef Reddead het volgende:
[..]
leuk, zo'n sneer. hoop dat je halve testikel hiervan groeit.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:08 schreef SuperFood het volgende:
[..]
misschien is het een wat te moeilijk concept voor je.
jups.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
leuk, zo'n sneer. hoop dat je halve testikel hiervan groeit.
Dat klinkt nogal extremistisch.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:05 schreef SuperFood het volgende:
[..]
jij moet niets. maar als je voor tolerantie bent moet je intolerant zijn tegen intolerantie wil je je ideaal gerealiseerd zien.
Intolerantie hoort bij de vrijheid van meningsuiting. In ieder geval tot een bepaald punt (aanzetten tot discriminatie, geweld, etc.) maar dat is aan de rechter om dat te bepalen.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:12 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het kan nooit extremistischer zijn dan intolerantie accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |