De vertegenwoordigers van Israel, Turkije en Engeland heb je per ongeluk dik gemaakt en de vertegenwoordiger van Palestina vergeten dik te maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh fijn, de mensen die mede verantwoordelijk zijn voor de ellende in Syrie en Irak, en dus ISIS.
In de ideale wereld zouden ze nu bijeenkomen en zeggen "We hebben van deze les geleerd, we stoppen per direct met het bewapenen, trainen, behandelen en financieren van de zogenaamde rebellen. En we gaan samenwerken Syrie, Iran, Irak en Rusland om een einde te maken aan deze ellende."
Maar dat is natuurlijk niet de wereld waar we in leven. Nee, ze gaan nog even 15.000 nieuwe gekken klaarmaken.
Ik ben niet vergeten om het dik te maken. Ik heb het bewust niet gedaan. Ik ben alleen Jordanie vergeten zie ik net.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:52 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De vertegenwoordigers van Israel, Turkije en Engeland heb je per ongeluk dik gemaakt en de vertegenwoordiger van Palestina vergeten dik te maken.
Goede actie van anonymous, haal de jihadi websites offline. We willen het de veiligheidsdiensten die zulke sites monitoren niet te makkelijk maken, nietwaar?quote:
Je kan die sites wel monitoren, maar als je er vervolgens niks of weinig mee doet kun je het net zo goed niet doen.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:53 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Goede actie van anonymous, haal de jihadi websites offline. We willen het de veiligheidsdiensten die zulke sites monitoren niet te makkelijk maken, nietwaar?
quote:Op zondag 11 januari 2015 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan die sites wel monitoren, maar als je er vervolgens niks of weinig mee doet kun je het net zo goed niet doen.
Prima actie om dergelijke sites plat te gooien. Mensen met een dergelijk gedachtegoed moet je geen platform bieden imo.
Maar dat hoeft nog niet te zeggen dat je het eens bent met die cartoons. Je kunt die aanslagen veroordelen en het dan nog niet eens zijn met die cartoons.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
geen enkele cartoon rechtvaardigt wat er in parijs is gebeurd. klaar.
Daar zijn we het allemaal wel over eens.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
geen enkele cartoon rechtvaardigt wat er in parijs is gebeurd. klaar.
Waar zeg ik dat jij dat zegt?quote:
twitter:jandejong twitterde op zondag 11-01-2015 om 12:54:45De NOS zendt vanaf 15:10 uur de demonstratie in Parijs live uit op NPO2. reageer retweet
ik vind ze onnodig kwetsend en zou ze zelf niet publiceren. dat is alleen het punt niet. je suis charlie vind ik dan ook lang niet zo krachtig als het statement dat je het met de uiting niet eens bent maar dat je je tot je dood zal inzetten dat het wel gezegd mag worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:55 schreef wicha2 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft nog niet te zeggen dat je het eens bent met die cartoons. Je kunt die aanslagen veroordelen en het dan nog niet eens zijn met die cartoons.
Tja dan ben je dus tegen vrijheid van meningsuitingquote:Op zondag 11 januari 2015 12:56 schreef Geralt het volgende:
En dat strookt natuurlijk niet met vrijheid van meningsuiting; daar ben ik me van bewust, maar mensen die andere mensen hun kop af willen hakken omdat ze in wat anders of niet geloven hebben geen recht op een mening.
Leest u hier in de TL verder: https://twitter.com/DanielWickham93twitter:DanielWickham93 twitterde op zondag 11-01-2015 om 12:10:58So here are some of the staunch defenders of the free press attending the solidarity rally in Paris today... reageer retweet
quote:Op zondag 11 januari 2015 12:55 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
Foto gemaakt in Karbala, Irak.
Gaat zeker heel boeiend wordenquote:Op zondag 11 januari 2015 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:jandejong twitterde op zondag 11-01-2015 om 12:54:45De NOS zendt vanaf 15:10 uur de demonstratie in Parijs live uit op NPO2. reageer retweet
Waarom zou je bewust onjuiste informatie verspreiden?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben niet vergeten om het dik te maken. Ik heb het bewust niet gedaan. Ik ben alleen Jordanie vergeten zie ik net.
Als het mij beter uit komt wel jaquote:Op zondag 11 januari 2015 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tja dan ben je dus tegen vrijheid van meningsuiting
Nee filmpje van Marie le Pen die loopt te fulmineren over cartoons die over haar gemaakt zijn. Staat los van haar vader.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:44 schreef wicha2 het volgende:
France: 'I am not Charlie,' Jean-Marie Le Pen says
Van mij mag je kritiek hebben op wie je wilt. /care.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:48 schreef Pedroso het volgende:
Mag je daar geen kritiek op hebben dan ? Sommige cartoons vond ik ook smakeloos, maar nu gaan we de andere kant weer op. Je mag geen er geen kritiek op hebben want dan ben je hypocriet![]()
Dit staat overigens los van Le Pen of wie dan ook.
Het gaat erom dat je de mensen monitort die via die sites communiceren. Elke keer als ze merken dat hun communicatie niet veilig is stappen ze over op methodes die moeilijker te monitoren zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan die sites wel monitoren, maar als je er vervolgens niks of weinig mee doet kun je het net zo goed niet doen.
Prima actie om dergelijke sites plat te gooien. Mensen met een dergelijk gedachtegoed moet je geen platform bieden imo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paradox_of_tolerancequote:Op zondag 11 januari 2015 12:56 schreef Geralt het volgende:
En dat strookt natuurlijk niet met vrijheid van meningsuiting; daar ben ik me van bewust, maar mensen die andere mensen hun kop af willen hakken omdat ze in wat anders of niet geloven hebben geen recht op een mening.
Vrijheid van meningsuiting geldt kennelijk niet voor iedereen.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hypocriet om die sites plat te gooien zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |