Die mailtjes van 'm komen altijd op vrijdag. Da's dus na de aanslagen.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
1 zetel stijging valt mij tegen. Ik ben benieuwd wanneer die peiling is gehouden. Was het voor of na het nieuws van de terreur?
Het kabinet heeft 0,0 niets gedaan. Wilders is de enige politicus die met concrete maatregelen is gekomen na die aanslagen, dus vind ik 1 zetel stijging een magere beloning.
Jij hebt geen idee wat die man geschreven heeft over joden en geen enkel idee wat Charlie over moslims heeft geschreven. Als je dat wel hebt ben ik benieuwd naar je bron. Daarnaast is er ook nog zoiets als voortschrijdend inzicht.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:29 schreef Reddead het volgende:
[..]
Appels met peren enz.
De beste man was niet lui, de beste man schreef iets dat volgens de tijdschrift, die zogenaamd voor satire en vrijheid van meningsuiting uitkomt, verkeerd was en hebben hem op grond daarvan, ontslagen. Maar enkele jaren later hebben ze schrijvers die veel ernstigere dingen hebben geschreven over een andere geloof, wel toegestaan.
Dubbele standaard noemen we dat.
Sjeiks of niet, LePen had er zelf geen zin in. Ze heeft opgeroepen om het eigen dorp te demonsteren. Terecht natuurlijk. Het is een nietszeggende demo, vóór vrijheid van meningsuiting in plaats van tegen het werkelijke probleem.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat LePen thuis zou blijven. Aldus geschiedde.
Iig kun je ze moeilijker in de gaten houden....quote:Op zondag 11 januari 2015 12:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit
Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor jihadisten
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:33 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
De vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor mensen die de vrijheid van meningsuiting ook van andere accepteren. De Islam heeft daar een groot probleem mee.
Als je complete bevolkingsgroepen het recht op vrijheid van meningsuiting wil ontzeggen omdat ze in een bepaalde god geloven heb je er zelf niet bijster veel van begrepen.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten in plaats van met dit soort onzinnige reacties.
Laat ze dan zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die worden al een jaar of 10 gemaakt.
Dat is waar. Maar dat heeft Religieisfacisme niet gezegd. Hij heeft gezegd dat mensen die de vrijheid van meningsuiting niet respecteren dat recht zelf ook niet hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je complete bevolkingsgroepen het recht op vrijheid van meningsuiting wil ontzeggen omdat ze in een bepaalde god geloven heb je er zelf niet bijster veel van begrepen.
Je noemt dat wat ik schrijf (begrijpend lezen is niet makkelijk voor je) triest.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen moment aan dat deze kerel beter in vorm was dan jij bent en dat jij hem - ook ongewapend - op straat niet gezegd zou hebben dat hij niets voorstelt.
Begrijp best dat je boos bent maar dit is ronduit triest.
Dat is niet hoe vrijheid werkt. Vrijheid van meningsuiting werkt niet als alleen de mensen zich daarop mogen beroepen die daar op een constructieve manier mee om gaan. Het betekent juist dat iedereen zich kan en mag beroepen op de vrijheid.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat heeft Religieisfacisme niet gezegd. Hij heeft gezegd dat mensen die de vrijheid van meningsuiting niet respecteren dat recht zelf ook niet hebben.
Wat maakt dat nou uit? Iemand maakt een grap, sommigen vinden 'm leuk, anderen niet. Klaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Mo er niet echt zo uitzag?
Of de rechter moet achteraf iemand terugfluiten. Een beroep op de vrijheid betekent niet automatisch dat deze rechtmatig is.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het betekent juist dat iedereen zich kan en mag beroepen op de vrijheid.
Waarom zou je dit uberhaupt gaan volgen?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:19 schreef Andromache het volgende:
shit. Caiway ondertitelt TV5 niet en de stream van de NOS is klote. dan toch maar CNN?
nieuwzzzz jeweetz en bijblijven en achtergrondvulling voor tijdens het werkquote:Op zondag 11 januari 2015 14:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je dit uberhaupt gaan volgen?
hmm... okéquote:Op zondag 11 januari 2015 14:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
nieuwzzzz jeweetz en bijblijven en achtergrondvulling voor tijdens het werk
Dit zouden alle moslims moeten doen om aan de extremisten te laten zien dat die cartoons niet je geloof aantasten.quote:
Ohjee, dan wordt die demonstratie een belachelijk groot succes.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Ohjee, dan wordt die demonstratie een belachelijk groot succes.
Edit: oh wacht Opstelten, geen Niehe
Hun eigen profeet beledigen?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:30 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dit zouden alle moslims moeten doen om aan de extremisten te laten zien dat die cartoons niet je geloof aantasten.
Hij is zelf dood, dus hij merkt er niks van. Maar je ziet niet in hoe dit beledigend kan zijn?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als die beledigd is door zo'n fluttekeningetje is het een profeet van lik-me-vestje.
Ja, dat was nog een staatsman. Le Général.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
Als je langer bent dan 1 m 65 mag je in Frankrijk niet meer in de politiek zeker na Charles de Gaulle.
Die profeet zal er niet wakker van liggen. Het zijn de moslims die zulke extreem lange teen hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als die beledigd is door zo'n fluttekeningetje is het een profeet van lik-me-vestje.
misschirn was hij wel een neger met een hazelipquote:Op zondag 11 januari 2015 14:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij is zelf dood, dus hij merkt er niks van. Maar je ziet niet in hoe dit beledigend kan zijn?
Al was ie paars.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:38 schreef Re het volgende:
[..]
misschirn was hij wel een neger met een hazelip
Een belediging is pas een belediging als je het opvat als een belediging.quote:
Nee niet echt. Waarom zou je beledigd moeten zijn omdat iemand jouw profeet op een rare manier tekent? Dan denk je: ik weet dat het niet zo is, het raakt me niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij is zelf dood, dus hij merkt er niks van. Maar je ziet niet in hoe dit beledigend kan zijn?
Tis lekker druk, jaquote:Op zondag 11 januari 2015 14:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Flinke mensenmassa @ place de la republique
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typisch.. Geen één moslim te bekennen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Flinke mensenmassa @ place de la republique
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef b4kl4p het volgende:
Even serieus...
Is dit nou slim om te doen zo'n mars met miljoenen mensen?
Als ze nu slim zijn gaat er een dikke vette bom af daar.
Zullen die iets meer weten?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Typisch.. Geen één moslim te bekennen.
Niets organiseren omdat je bang bent voor een bom is nog een slechtere optie. Maar sure, dit is wel heel kwestbaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef b4kl4p het volgende:
Even serieus...
ditquote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef b4kl4p het volgende:
Even serieus...
Het ging niet om de tekening, maar iemand zei dat moslims zelf rare tekeningen van hun profeet moeten tekenen/posten/verspreiden. Daar reageerde ik op.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee niet echt. Waarom zou je beledigd moeten zijn omdat iemand jouw profeet op een rare manier tekent? Dan denk je: ik weet dat het niet zo is, het raakt me niet.
Misschien is dit wel onderdeel van het plan. Een bescheiden aanslag plegen, zorgen dat mensen massaal de straat opgaan en dan eindelijk goed toeslaan.quote:
Lul niet zo dom. Zet CNN ff aan en let even op de vlaggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Typisch.. Geen één moslim te bekennen.
Blijf vooral in dat idee geloven. Pakt altijd goed uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:40 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Een belediging is pas een belediging als je het opvat als een belediging.
Ja rot ff lekker op, ik ben Arsenal - Stoke aan het kijken.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Zet CNN ff aan en let even op de vlaggen.
Een terreurdaad vergt wel even voorbereidingstijd. Dit is een mars die in amper 2 dagen is opgezet. Weinig kans dat er dus een groots georganiseerde terreurdaad komt daar.quote:
Een rugzak vol met spijkers is anders zo gevuld...quote:Op zondag 11 januari 2015 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een terreurdaad vergt wel even voorbereidingstijd. Dit is een mars die in amper 2 dagen is opgezet. Weinig kans dat er dus een groots georganiseerde terreurdaad komt daar.
Daarnaast kun je nu echt niet zomaar even 1,2,3 rondlopen met een wapen daar in die zwaar beveiligde zone.
Als meerdere mensen wisten dat er woensdag een bloedige aanslag zou worden gepleegd op de redactie van CH, wisten ze ook dat er dit weekend een mars zou zijn. Althans dat de kans daarop groot was.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een terreurdaad vergt wel even voorbereidingstijd. Dit is een mars die in amper 2 dagen is opgezet. Weinig kans dat er dus een groots georganiseerde terreurdaad komt daar.
Tjah, er is weinig nodig denk ik om een flinke paniek te veroorzaken tussen al die mensen, met alle gevolgen van dien. Maar laten we maar hopen dat er niks gebeurd.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarnaast kun je nu echt niet zomaar even 1,2,3 rondlopen met een wapen daar in die zwaar beveiligde zone.
Waarom liggen ze?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er liggen trouwens snipers op de daken.
Damschreeuwer enzo. Je kan flink wat slachtoffers maken als je een beetje gaat staan schreeuwen daarquote:Op zondag 11 januari 2015 14:47 schreef theNull het volgende:
[..]
Tjah, er is weinig nodig denk ik om een flinke paniek te veroorzaken tussen al die mensen, met alle gevolgen van dien. Maar laten we maar hopen dat er niks gebeurd.
ISIS-vlaggen?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geldt dat niet hetzelfde voor de security? Als je de Franse slag bekeek waarmee Franse politieagenten de supermarkt bestormden en daarbij een collega in de rug schoten heb ik daar niet zo'n vertrouwen in.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar in die bus zit ook Ruttequote:Op zondag 11 januari 2015 14:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Absurd dat die theedoeken uit de golfstaten erbij zijn, dat zijn de grootste veroorzakers en supporters van het islamitisch terrorisme. Ik hoop dat ze die bus opblazen.
De tijd zal het uitwijzen. Ik blijf erbij, vandaag gebeurd er niets. Niets bij deze mars althansquote:Op zondag 11 januari 2015 14:54 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Geldt dat niet hetzelfde voor de security? Als je de Franse slag bekeek waarmee Franse politieagenten de supermarkt bestormden en daarbij een collega in de rug schoten heb ik daar niet zo'n vertrouwen in.
Dat zijn de maatjes van Hollande en Cameron ja!quote:Op zondag 11 januari 2015 14:54 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Absurd dat die theedoeken uit de golfstaten erbij zijn, dat zijn de grootste veroorzakers en supporters van het islamitisch terrorisme. Ik hoop dat ze die bus opblazen.
Ze vragen zich wrs af wie die man is.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:57 schreef Andromache het volgende:
Mark Rutte nu pontificiaal in beeld op CNN. de camera zit bijna in zijn borstzakje.
Hij spak met Abbas.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze vragen zich wrs af wie die man is.
Op de CNN site, denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:58 schreef TywinLannister het volgende:
Iemand een linkje naar de CNN stream? Kan 'm niet vinden.
Natuurlijk niet, enge meningen zijn verboten.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is niet hoe vrijheid werkt. Vrijheid van meningsuiting werkt niet als alleen de mensen zich daarop mogen beroepen die daar op een constructieve manier mee om gaan. Het betekent juist dat iedereen zich kan en mag beroepen op de vrijheid.
Bij gym werd hij ook altijd als laatste gekozen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Minst belangrijk en niemand wou naast hem zitten in de bus
ISIS vlaggen?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zitten paar sjeiks bij toch?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:03 schreef empa1010 het volgende:
Tot nu toe (..?) weinig Moslims aanwezig zo te zien?
Knap dat jij dat kan zien op die onduidelijke overzichtsbeelden.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:03 schreef empa1010 het volgende:
Tot nu toe (..?) weinig Moslims aanwezig zo te zien?
Thxquote:Op zondag 11 januari 2015 15:04 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=1
Zou pas een statement zijn als hij niet welkom zou zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 14:59 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
netanjahoe er ook bij, over nog een grote veroorzaker van terrorisme gesproken,
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als er hier een paar mensen zich opblazen.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:04 schreef akveor het volgende:
Toch vraag ik me af hoe ze een miljoen mensen controleren. Of was het nog niet duidelijk dat je maar 1 gek nodig hebt?
Eén Place-schreeuwert is genoeg. "à la ...."quote:Op zondag 11 januari 2015 14:47 schreef theNull het volgende:
[..]
Tjah, er is weinig nodig denk ik om een flinke paniek te veroorzaken tussen al die mensen, met alle gevolgen van dien. Maar laten we maar hopen dat er niks gebeurd.
Zijn genoeg close-ups steedsquote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Knap dat jij dat kan zien op die onduidelijke overzichtsbeelden.
Op NPO2 geen verslag.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De slagen van de schaatsen op het ijs, Ned 2 Parijs
Merciquote:Op zondag 11 januari 2015 15:08 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ze hebben gelukkig ook een Engelse versie![]()
http://www.france24.com/en/
ga dan wegquote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt enorm boeiend jongens. Echt de moeite waard om de hele middag naar te gaan zitten kijken
Iedereen wacht stiekem op die aanslag.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt enorm boeiend jongens. Echt de moeite waard om de hele middag naar te gaan zitten kijken
Dat idee heb ik ook ja.. fucking kansloos verder...quote:Op zondag 11 januari 2015 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Iedereen wacht stiekem op die aanslag.
Onjuist. Ze wilde wel, maar was niet welkom.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Sjeiks of niet, LePen had er zelf geen zin in. Ze heeft opgeroepen om het eigen dorp te demonsteren.
quote:Op zondag 11 januari 2015 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
omdat dit een aanslag was op het vrije woord. daarom is het belangrijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen waarom men dit zo belangrijk vindt.
charlie is zeer kritisch op rechts. er wordt nu wel de focus gelegd op anti islam cartoons maar dit geeft een zeer incompleet beeld.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onjuist. Ze wilde wel, maar was niet welkom.
Daarnaast is ze ongeveer 9 maanden geleden nog naar de rechter geweest omdat ze ernstig beledigd was door een cartoon in Charlie Hebo. Geen verrassing, want nationalisten houden alleen van afbeeldingen die anderen beledigt. Als het hunzelf overkomt, dan worden ze boos en woedend.
1 m 65, schat ik, zo groot als een leerling uit groep 8.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef SuicideErrorist het volgende:
Hollande is iig wel groter dan Merkel!
Wat een dwerg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |