Ohjee, dan wordt die demonstratie een belachelijk groot succes.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 14:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Ohjee, dan wordt die demonstratie een belachelijk groot succes.
Edit: oh wacht Opstelten, geen Niehe
Hun eigen profeet beledigen?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:30 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dit zouden alle moslims moeten doen om aan de extremisten te laten zien dat die cartoons niet je geloof aantasten.
Hij is zelf dood, dus hij merkt er niks van. Maar je ziet niet in hoe dit beledigend kan zijn?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als die beledigd is door zo'n fluttekeningetje is het een profeet van lik-me-vestje.
Ja, dat was nog een staatsman. Le Général.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:36 schreef Ryan3 het volgende:
Als je langer bent dan 1 m 65 mag je in Frankrijk niet meer in de politiek zeker na Charles de Gaulle.
Die profeet zal er niet wakker van liggen. Het zijn de moslims die zulke extreem lange teen hebben.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als die beledigd is door zo'n fluttekeningetje is het een profeet van lik-me-vestje.
misschirn was hij wel een neger met een hazelipquote:Op zondag 11 januari 2015 14:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij is zelf dood, dus hij merkt er niks van. Maar je ziet niet in hoe dit beledigend kan zijn?
Al was ie paars.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:38 schreef Re het volgende:
[..]
misschirn was hij wel een neger met een hazelip
Een belediging is pas een belediging als je het opvat als een belediging.quote:
Nee niet echt. Waarom zou je beledigd moeten zijn omdat iemand jouw profeet op een rare manier tekent? Dan denk je: ik weet dat het niet zo is, het raakt me niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij is zelf dood, dus hij merkt er niks van. Maar je ziet niet in hoe dit beledigend kan zijn?
Tis lekker druk, jaquote:Op zondag 11 januari 2015 14:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Flinke mensenmassa @ place de la republique
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typisch.. Geen één moslim te bekennen.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Flinke mensenmassa @ place de la republique
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef b4kl4p het volgende:
Even serieus...
Is dit nou slim om te doen zo'n mars met miljoenen mensen?
Als ze nu slim zijn gaat er een dikke vette bom af daar.
Zullen die iets meer weten?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef Downwards het volgende:
[..]
Typisch.. Geen één moslim te bekennen.
Niets organiseren omdat je bang bent voor een bom is nog een slechtere optie. Maar sure, dit is wel heel kwestbaar.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef b4kl4p het volgende:
Even serieus...
ditquote:Op zondag 11 januari 2015 14:42 schreef b4kl4p het volgende:
Even serieus...
Het ging niet om de tekening, maar iemand zei dat moslims zelf rare tekeningen van hun profeet moeten tekenen/posten/verspreiden. Daar reageerde ik op.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee niet echt. Waarom zou je beledigd moeten zijn omdat iemand jouw profeet op een rare manier tekent? Dan denk je: ik weet dat het niet zo is, het raakt me niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |