Hij is nu al uitgewerktquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:52 schreef Blik het volgende:
1140 miljard, 60 miljard per maand. Dat is een forse geldpers die aangezet wordt
zoek die bij cnbc, die ik stabielquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:59 schreef SeLang het volgende:
De stream is kut
Hopelijk is hij straks nog ergens in zijn geheel te bekijken
Ander budget, hequote:Op donderdag 22 januari 2015 15:05 schreef Coelho het volgende:
Bijna 1200 miljard geinvesteerd, maar een klein beetje geld voor een stream zonder echo is blijkbaar niet mogelijk
quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:08 schreef Basterds het volgende:
Misschien http://ec.europa.eu/avservices/ebs/live.cfm?page=1 deze eens proberen? Doet het top bij mij.
Volgens rtlnieuws gaat de hypotheekrente idd omlaag hierdoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:57 schreef Coelho het volgende:
Betekent dit dat ook de hypotheekrentes nog lager gaan? 3 maanden geleden laten uitrekenen of ik mijn 10 jaar vast rente t/m 2020 kon oversluiten. Met de 5jaars tarieven zou ik break even zijn vanwege de boete, en voor 25 jaar vast zou ik op dezelfde rente uit kunnen komen maar met boete van zo'n 10k. Als we nu al weten dat we de komende 2 jaar nog lagere rentes hebben, dan kan ik er uiteindelijk ook nog van profiteren.
Renderen van het geld laten we wel gebeuren met crowdfunding...
Mij lijkt dat ie eerder omhoog zal gaan, of gelijkblijven, omdat als banken echt hun veiligste beleggingen aan de ECB verkopen, het fundingsrisico omhoog zal gaan, en dus ook de fundingkosten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens rtlnieuws gaat de hypotheekrente idd omlaag hierdoor
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)ers-aan#node_1284321
Volgens mij zei hij dat het juist niet mogelijk zal zijn om geld risicoloos te parkeren. Er zou geen incentive daarvoor zijn zoals het vroeger wel was. Zijn primaire doel is kredietexpansie en wil dat bereiken door een herstructurering van de balance sheets bij financials.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:15 schreef crashbangboom het volgende:
Hij blijft leuk, Draghi denkt echt dat banken obligaties gaan verkopen en dat vervolgens met een negatieve rate bij de ECB gaat zetten (waarmee de ECB een geniaal hedgefund zou zijn geworden) of het uitlenen wat ze nu ook al niet doen om goede redenen. Als Basel III nog wat wordt aangescherpt wordt het helemaal leuk.
Maar dat is geen liquiditeitsverhaal, maar een solvency/kapitaalverhaal.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:19 schreef Arkai het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat het juist niet mogelijk zal zijn om geld risicoloos te parkeren. Er zou geen incentive daarvoor zijn zoals het vroeger wel was. Zijn primaire doel is kredietexpansie en wil dat bereiken door een herstructurering van de balance sheets bij financials.
Dit heb ik dus ook nooit begrepen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:24 schreef crashbangboom het volgende:
Ze hadden beter een Europese Investeringsbank kunnen opzetten/kapitaliseren. Om te investeren.
Een schuldencrisis oplossen door trachten meer schuld te creeren gaat om duidelijk e redenen nooit lukken, imho.
Hard naar beneden. De 1.0 grens is in zicht.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:09 schreef crashbangboom het volgende:
en de EUR/USD onder de 1.15
geen gezeik, iedereen zijn koopkracht eraan.
Dat kwam er inderdaad erg wanhopig uit. Hij probeert het verhaal over hyperinflatie te debunken maar haalt zijn eigen stimulusprogramma ook meteen onderuit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 15:35 schreef crashbangboom het volgende:
LOL, nu zegt Draghi dat alle geldcreatie (OMT, LTRO, etc) tot nu toe geen zak invloed op inflatie had. Debased ie nu zijn eigen QE op voorhand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |