Hij veaagt zich af waarom er bij de begrafenis van de agent zo veel mensen op de been zijn, en bij de begrafenissen van de andere slachtoffers niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Alleen bij zijn begrafenis wat? Leg eens uit want ik begrijp je punt niet.
Oww op die manier.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij veaagt zich af waarom er bij de begrafenis van de agent zo veel mensen op de been zijn, en bij de begrafenissen van de andere slachtoffers niet.
Simpel, de anderen zijn nog niet begraven...
Hij is toch ontslagen door charlie hebdo ...quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Resonancer het volgende:
Ik weet nu wel vrij zeker.
Je ne suis pas Charlie.
Charlie Hebdo fired cartoonist for anti-Semitism in 2009
http://www.worldbulletin.(...)nti-semitism-in-2009
Mooie vondstquote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Resonancer het volgende:
Je ne suis pas Charlie.
De Charlie Hebdo 'cartoons' past heel goed bij 'n extreem rechts blad ook .imoquote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Resonancer het volgende:
Je ne suis pas Charlie.
Zegt meer dan die non-inhoudelijke comments van jouw.quote:
Ja, daarom zeg ik het ook.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:56 schreef Awsom het volgende:
[..]
Hij is toch ontslagen door charlie hebdo ...
Jij had een anti-semiet wel in dienst gehouden?quote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Resonancer het volgende:
Je ne suis pas Charlie.
Jij bent tegen de vrijheid van meningsuiting?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij had een anti-semiet wel in dienst gehouden?
De insteek is dat een antisemiet wel wordt ontslagen, maar een zgn anti-islamiet niet. Niet dat de context vergelijkbaar is.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef mootie het volgende:
Ho Ho, hij is vrijgesproken door de rechter van anti Semitisme. Heeft zelfs schadevergoeding gekregen.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh lawdy...quote:Op zondag 11 januari 2015 16:04 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Jij bent tegen de vrijheid van meningsuiting?
Mooie opsomming, werkelijk niet te geloven dat zo iemand blijkbaar dan toch nog zo'n aanslagquote:Op zondag 11 januari 2015 15:55 schreef Bredemug het volgende:
''According to McClatchy (A US newspaper), Kouachi and Merah had connections with French intelligence''
''Paris shooting investigator commits suicide''
en dan is er nog die man die ontslagen werd bij dat satirische persbureau omdat die prenten maakten tegen joden. Daar gaat je ''free speech''.
tijdlijn:
So who were these guys?
It turns out Cherif, a petty criminal until he turned radical jihadist, was on a global watch list, and had been on the U.S.'s no-fly list "for years". Take a look at this timeline (unsourced entries are culled from this article):
2005: Cherif is arrested for trying to fly to Syria in order to join the Iraqi insurgency. (He would tell a French documentary team that he was radicalized by a 'firebrand Muslim preacher', Farid Benyettou.)
2005: According to French Justice Minister Christiane Taubira, one of the brothers was in Yemen.
2008: Cherif is convicted on terrorism charges for sending recruits to the Iraqi insurgency during the period of 2004-2006. In the trial, it is revealed that he has received combat training with Kalashnikovs. He's sentenced to three years, but only serves half of that.
2009: Le Parisien reports that French authorities begin surveillance on the brothers.
2010: Cherif is investigated for involvement in a plot to free an Islamic militant from prison, but is released without charges.
2011: Said is trained by Al-Qaeda in Yemen, according to Reuter's 'sources'. This prompts French authorities to "step up" surveillance on the brothers, during which they turn up with "nothing suspicious".
2014: Surveillance on the brothers is stopped in July.
2014: A source "close to French security services" tells CNN that Cherif travels to Syria, presumably to fight alongside anti-Assad forces, and returns to France in August. It's uncertain when he arrived in Syria (before or after surveillance ended?).
Deze hele zaak stinkt nog erger dan 9/11.
Deze past wel mooi hier:
[ afbeelding ]
Niet vglbaar omdat?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
De insteek is dat een antisemiet wel wordt ontslagen, maar een zgn anti-islamiet niet. Niet dat de context vergelijkbaar is.
Omdat de antisemitische cartoon van een persoon een joods karikatuur maakt, gebaseerd op antisemetische vooroordelen. De zgn anti-islamitische cartoons richten zich niet op de islam of de moslim an sich, maar op de fundamentalistische excessen, uit zelfverklaarde naam van islam.quote:
et grootste deel is aanstootgevend volgens de leer van de islam en daarmee moslimsquote:Op zondag 11 januari 2015 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat de antisemitische cartoon van een persoon een joods karikatuur maakt, gebaseerd op antisemetische vooroordelen. De zgn anti-islamitische cartoons richten zich niet op de islam of de moslim an sich, maar op de fundamentalistische excessen, uit zelfverklaarde naam van islam.
Het ging in dit geval om een geschreven stuk. En de rechter oordeelde tot 3x toe dat het niet om antisemetisme ging.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat de antisemitische cartoon van een persoon een joods karikatuur maakt, gebaseerd op antisemetische vooroordelen. De zgn anti-islamitische cartoons richten zich niet op de islam of de moslim an sich, maar op de fundamentalistische excessen, uit zelfverklaarde naam van islam.
Heb je de column gelezen?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:51 schreef Copycat het volgende:
Verschil is dat bij de Sarkozy-uitingen een bestaand persoon als negatief Joods karikatuur wordt afgebeeld. Bij de anti-islamfundamentalistische uitingen is dat persoonlijke imo niet het geval.
quote:Val struikelde over de volgende passage: „Jean Sarkozy heeft te kennen gegeven dat hij tot het jodendom wil overgaan alvorens zijn verloofde te trouwen, joodse en erfgename van de familie Darty. Dat jochie vindt zijn weg in het leven wel!”
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)igen-columnist.dhtml
Is dat nou niet juist het punt van de demonstratie. Niet buigen voor terrorisme.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:15 schreef Izzy73 het volgende:
Parijs was toch zo onveilig nu?
Massale opkomst voor Charlie Hebdo-mars in Parijs.
Tientallen wereldleiders lopen mee in de mars,
Ideale gelegenheid voor terroristen zou je denken.
Maar kennelijk vinden ze dat de moord op een striptekenaar belangrijker.
(Ik insinueer hier niet mee dat ik ook maar enige vorm van geweld goedkeur)
In de naam van Charlie Hebdo.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat nou niet juist het punt van de demonstratie. Niet buigen voor terrorisme.
Dit ziet er, op het eerste gezicht, uit als een sarcastische reactie?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef Izzy73 het volgende:
Echt niet normaal wat er op de FP allemaal geroepen word.
Heb daar net even wat afwijkende meningen gepost over de zaken in Parijs.
Krijg je dit naar je hoofd geslingerd:
Quote: neemt niet weg dat ik mijn mening ga verkondigen en zeg dat jij een moslim bent die op de zoveelste
trieste manier de aandacht probeert af te leiden van de moslimterreurdaden!
Jouw broeders zijn moordenaars en aangezien jij hetzelfde boek leest,
verdenk ik jou er van hetzelfde te gaan doen als het moet van jouw boek!
Koekoekquote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit ziet er, op het eerste gezicht, uit als een sarcastische reactie?
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
welk bericht? Even lezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef Izzy73 het volgende:
Echt niet normaal wat er op de FP allemaal geroepen word.
Heb daar net even wat afwijkende meningen gepost over de zaken in Parijs.
Krijg je dit naar je hoofd geslingerd:
Quote: neemt niet weg dat ik mijn mening ga verkondigen en zeg dat jij een moslim bent die op de zoveelste
trieste manier de aandacht probeert af te leiden van de moslimterreurdaden!
Jouw broeders zijn moordenaars en aangezien jij hetzelfde boek leest,
verdenk ik jou er van hetzelfde te gaan doen als het moet van jouw boek!
Jep, redelijk matig trolletje, lijkt me.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
ehh jij komt niet vaak op de FP?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
Dat is geen trollen, dat is hoe de gemiddelde Nederlander er over denkt.
En ook totaal niet om te lachen.
De gemiddelde Nederlander wordt echt niet vertegenwoordigd door die puistenpubertjes die in het algemeen de FP van FOK! bevolken. Gelukkig niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
En ook totaal niet om te lachen.
Jawel hoor, het is schokkend om te zien wat daar allemaal gezegd wordt, en om dat af te doen als trollen is onzin.quote:
Eens met Copycat.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wordt echt niet vertegenwoordigd door die puistenpubertjes die in het algemeen de FP van FOK! bevolken. Gelukkig niet.
Nee. Ook niet de gemiddelde FOK!ker. Het FOK!forum en de FP zijn twee totaal verschillende entiteiten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Izzy73 het volgende:
Rectificatie, niet de gemiddelde Nederlander maar Fokker dan.
Wil niet zeggen dat het dan wel oké is.
Atoombommen op Mekka zijn anders op internet best veelgevraagde wensen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Izzy73 het volgende:
Rectificatie, niet de gemiddelde Nederlander maar Fokker dan.
Wil niet zeggen dat het dan wel oké is.
Haha, nee ben pas sinds kort op forums aan het posten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Atoombommen op Mekka zijn anders op internet best veelgevraagde wensen.
Dat je ervan schrikt, verbaast me. Forum je nog niet zo lang?
Eens.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:05 schreef SuperFood het volgende:
enfin ik hoop dat we er allemaal over eens zijn dat wat in parijs is gebeurd onacceptabel is.
Je zegt dus dat FOK! geen artistieke mensen herbergt?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha, nee ben pas sinds kort op forums aan het posten.
Voorheen kletste ik over het algemeen met artistieke mensen, heel ander volk
Klopt, daarvoor kun je beter de reacties onder artikelen op Telegraaf.nl lezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wordt echt niet vertegenwoordigd door die puistenpubertjes die in het algemeen de FP van FOK! bevolken. Gelukkig niet.
Wat weet jij veel over hoe de gemiddelde Nederland denkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |