Is dat nou niet juist het punt van de demonstratie. Niet buigen voor terrorisme.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:15 schreef Izzy73 het volgende:
Parijs was toch zo onveilig nu?
Massale opkomst voor Charlie Hebdo-mars in Parijs.
Tientallen wereldleiders lopen mee in de mars,
Ideale gelegenheid voor terroristen zou je denken.
Maar kennelijk vinden ze dat de moord op een striptekenaar belangrijker.
(Ik insinueer hier niet mee dat ik ook maar enige vorm van geweld goedkeur)
In de naam van Charlie Hebdo.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Is dat nou niet juist het punt van de demonstratie. Niet buigen voor terrorisme.
Dit ziet er, op het eerste gezicht, uit als een sarcastische reactie?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef Izzy73 het volgende:
Echt niet normaal wat er op de FP allemaal geroepen word.
Heb daar net even wat afwijkende meningen gepost over de zaken in Parijs.
Krijg je dit naar je hoofd geslingerd:
Quote: neemt niet weg dat ik mijn mening ga verkondigen en zeg dat jij een moslim bent die op de zoveelste
trieste manier de aandacht probeert af te leiden van de moslimterreurdaden!
Jouw broeders zijn moordenaars en aangezien jij hetzelfde boek leest,
verdenk ik jou er van hetzelfde te gaan doen als het moet van jouw boek!
Koekoekquote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit ziet er, op het eerste gezicht, uit als een sarcastische reactie?
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
welk bericht? Even lezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:29 schreef Izzy73 het volgende:
Echt niet normaal wat er op de FP allemaal geroepen word.
Heb daar net even wat afwijkende meningen gepost over de zaken in Parijs.
Krijg je dit naar je hoofd geslingerd:
Quote: neemt niet weg dat ik mijn mening ga verkondigen en zeg dat jij een moslim bent die op de zoveelste
trieste manier de aandacht probeert af te leiden van de moslimterreurdaden!
Jouw broeders zijn moordenaars en aangezien jij hetzelfde boek leest,
verdenk ik jou er van hetzelfde te gaan doen als het moet van jouw boek!
Jep, redelijk matig trolletje, lijkt me.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef mootie het volgende:
[..]
ehh jij komt niet vaak op de FP?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
Dat is geen trollen, dat is hoe de gemiddelde Nederlander er over denkt.
En ook totaal niet om te lachen.
De gemiddelde Nederlander wordt echt niet vertegenwoordigd door die puistenpubertjes die in het algemeen de FP van FOK! bevolken. Gelukkig niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
En ook totaal niet om te lachen.
Jawel hoor, het is schokkend om te zien wat daar allemaal gezegd wordt, en om dat af te doen als trollen is onzin.quote:
Eens met Copycat.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wordt echt niet vertegenwoordigd door die puistenpubertjes die in het algemeen de FP van FOK! bevolken. Gelukkig niet.
Nee. Ook niet de gemiddelde FOK!ker. Het FOK!forum en de FP zijn twee totaal verschillende entiteiten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Izzy73 het volgende:
Rectificatie, niet de gemiddelde Nederlander maar Fokker dan.
Wil niet zeggen dat het dan wel oké is.
Atoombommen op Mekka zijn anders op internet best veelgevraagde wensen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Izzy73 het volgende:
Rectificatie, niet de gemiddelde Nederlander maar Fokker dan.
Wil niet zeggen dat het dan wel oké is.
Haha, nee ben pas sinds kort op forums aan het posten.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Atoombommen op Mekka zijn anders op internet best veelgevraagde wensen.
Dat je ervan schrikt, verbaast me. Forum je nog niet zo lang?
Eens.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:05 schreef SuperFood het volgende:
enfin ik hoop dat we er allemaal over eens zijn dat wat in parijs is gebeurd onacceptabel is.
Je zegt dus dat FOK! geen artistieke mensen herbergt?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha, nee ben pas sinds kort op forums aan het posten.
Voorheen kletste ik over het algemeen met artistieke mensen, heel ander volk
Klopt, daarvoor kun je beter de reacties onder artikelen op Telegraaf.nl lezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander wordt echt niet vertegenwoordigd door die puistenpubertjes die in het algemeen de FP van FOK! bevolken. Gelukkig niet.
Wat weet jij veel over hoe de gemiddelde Nederland denkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |