Haha. Jammer dat je maar één keer kan stemmen he? Ik had ook wel meerdere aan willen klikken.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
Ik klikte op everlasting lightbulb omdat ik dacht dat het een link was met info over het onderwerp...
Ik neem nog maar een bak koffie
Ff je kloontjes van stal halen. Doe ik ook altijd om polls te beïnvloeden.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Haha. Jammer dat je maar één keer kan stemmen he? Ik had ook wel meerdere aan willen klikken.
Heb ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 12:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ff je kloontjes van stal halen. Doe ik ook altijd om polls te beïnvloeden.
Het was jou en Konijntjuh's idee om hier een topic over aan te maken. Het hoeft niet perse hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef theguyver het volgende:
Zeer verast over de stand van de POL..![]()
Even een klein filmpje.
@Oo-blackgirl-oO momenteel erg druk met van alles en nog wat ( paar zieken thuis)
Ik zal mijn best doen om van de week even een topic aan te maken, maar je mag het natuurlijk ook zelf even doen
Niet iedereen is een BNW connaisseur zoals jij, ik ben hartstikke blij met zijn 'verlichtende' post.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Het was jou en Konijntjuh's idee om hier een topic over aan te maken. Het hoeft niet perse hoor.
Individuen die echt geïnteresseerd zijn in het onderwerp zullen allang naar de video's hebben gekeken en hebben gegoogeld.
BNW / Send in the clones!!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:45 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Het was jou en Konijntjuh's idee om hier een topic over aan te maken. Het hoeft niet perse hoor.
Individuen die echt geïnteresseerd zijn in het onderwerp zullen allang naar de video's hebben gekeken en hebben gegoogeld.
Waarschijnlijk wat minder populair, op onze bnw zijn sommige wel populair, maar we zijn de rest van de wereld natuurlijk niet..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:21 schreef Ali_boo het volgende:
Mis er wel een paar :
Proptocols of the elders of Zion
Zionisme vanuit BNW perspectief
De Spirituele kant van de NWO
The Music/ Film industrie
quote:
Hallo, vriend.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:55 schreef schommelstoel het volgende:
Ik klikte op everlasting lightbulb omdat ik dacht dat het een link was met info over het onderwerp...
Ik neem nog maar een bak koffie
Als mijn keuze beperkt is tot 1 onderwerp doe dan de protocollen van de elders of zionquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat minder populair, op onze bnw zijn sommige wel populair, maar we zijn de rest van de wereld natuurlijk niet..
Btw je kan er ook maar 1 kiezen, anders had ik ook wel 2 of 3 verschillende geselecteerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |