JK Wat gebeurt er morgen om 9 uur? De internetgemeenschap vraagt het zich af nu er een mysterieuze site opgedoken is met een aftelklok. De hashtag doet vermoeden dat Anonymous er iets mee te maken heeft, maar op haar Twitterkanaal neemt het hackerscollectief er expliciet afstand van.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef D. het volgende:
Is er al nieuws over de beloofde aanslagen van vandaag?
Ik dacht dat Anonymous België wel een operatie had aangekondigd, en Anonymous is voor zover ik weet niet een grote organisatie met één leiderschap.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:14 schreef Poepz0r het volgende:
De internetgemeenschap vraagt het zich af nu er een mysterieuze site opgedoken is met een aftelklok. De hashtag doet vermoeden dat Anonymous er iets mee te maken heeft, maar op haar Twitterkanaal neemt het hackerscollectief er expliciet afstand van.
Dat moeten we gewoon niet doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:14 schreef SeLang het volgende:
In dit geval is het verbranden van een koran uiterst functioneel als demonstratie dat het kan en niet strafbaar is. Een groot deel van de moslims vindt dat het wel strafbaar zou moeten zijn dus dit is een stuk opvoeding over de waarden in dit land. En als ze dat niet bevalt dan zijn er genoeg andere landen waar ze naar toe kunnen waar een boekje verbranden wel strafbaar is.
Daarom stelde ik eerder al voor dat we eigenlijk vanaf vandaag elke dag een koran live op TV moeten gaan verbranden, net zolang totdat het concept vrijheid van meningsuiting wordt begrepen. Zodra dat is ingezonken kunnen we weer gaan discussieren over minder belangrijke zaken zoals goede smaak e.d.
Ironisch ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
Mooi citaat op het Marokkoforum:
[..]
Bizar dit inderdaad. Ga lekker verder met die groep excommuniceren zou ik zeggen. Iedereen is welkom hoor, behalve als je die mening hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:28 schreef incoherent het volgende:
[..]
Marine le Pen mag niet komen. Vrijheid van meningsuiting.
Grootspraak uiteraard.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef D. het volgende:
Leer even lezen. Ze geven aan er niets mee te maken te hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat Anonymous België wel een operatie had aangekondigd, en Anonymous is voor zover ik weet niet een grote organisatie met één leiderschap.
Sowieso is aftellen naar het begin van een hack-operatie logischer dan naar een aanslag.
Ja, prima. Er is helemaal niemand die vindt dat je ook maar iets moet zeggen. Je verdedigd je tegen een niet bestaande mening.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je alles mag zeggen, betekent niet dat je ook altijd maar alles moet zeggen.
Persoonlijk vind ik het nergens voor nodig om moslims, christenen, joden of wie dan ook tot in het diepst van hun ziel te krenken.
Maar goed, dat ben ik.
Je leest zelf niet. Ik geef aan dat voor zo ver ik weet Anonymous helemaal niet één grote organisatie is. Zou prima een subgroep kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leer even lezen. Ze geven aan er niets mee te maken te hebben.
Damn!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, dan gaat een stelletje hersenloze mafklappers er een extreme versie van op na houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:32 schreef JerryWesterby het volgende:
Dan gaan anderen het verbranden.
Is dat serieus? Wat een stel nepperts dan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:28 schreef incoherent het volgende:
[..]
Marine le Pen mag niet komen. Vrijheid van meningsuiting.
Zo ongeveer elke dag plegen moslims wel 1 of meerdere aanslagen. Vandaag zal niet anders zijn vermoed ik. Voor de laatste stand van zaken kun je deze link gebruiken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef D. het volgende:
Mooi citaat maar op fok ook genoeg mongolenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze is niet uitgenodigd, maar deelname is vrij...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:21 schreef SeLang het volgende:
[..]
Is dat serieus? Wat een stel nepperts dan.
Mag aannemen dat waar ze op doelden weer 'het' nieuws van de dag zal zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:21 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Zo ongeveer elke dag plegen moslims wel 1 of meerdere aanslagen. Vandaag zal niet anders zijn vermoed ik. Voor de laatste stand van zaken kun je deze link gebruiken.
En weer een extremist gespot. Wat doet dat volk nog hier?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Goed Nederlands wel. Kan me nauwelijks voorstellen dat het van een Marokkaan is die op die site thuishoort.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Okee, dat verandert de zaak een beetje...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Ze is niet uitgenodigd, maar deelname is vrij...
Als iemand ruzie zoekt met mij en dreigt, en daarna niet op komt dagen dan zie ik dat als winst voor mijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:21 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Iedereen kan wel roepen dat hij aanslagen gaat plegen, het ook doen is wat anders.
Dat is ook absurd. En zo vreselijk makkelijk te ontkrachten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef agter het volgende:
Overigens, bij die hele discussie over "vrijheid van meningsuiting" en dat je alles maar moet kunnen zeggen, moet ik denken aan het feit dat holocaustontkenning (en het bagataliseren daarvan) ook strafbaar is in Nederland.
Zo absoluut en heilig is die vrijheid van meningsuiting dus niet.
Als het aan onze media ligt is een aanslag gepleegd door moslims nooit het nieuws van de dag, de meeste media durven niet eens het woord islam of moslim in de mond te nemen als het gaat om de motieven van de ¨terroristen¨.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Mag aannemen dat waar ze op doelden weer 'het' nieuws van de dag zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |