SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiften, potloden en markers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestelsites:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder!![]()
![]()
Cygne mooi hoor![]()
Ik vind het bij bloemen ook mooi. Al kan het met markers ook wel, kijk mijn plaat. Nu minder duidelijk als in het echt.![]()
Heel mooi! Dat effect lukt mij echt niet met markers.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Wauw echt mooi!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Cygne mooi hoor![]()
Ik vind het bij bloemen ook mooi. Al kan het met markers ook wel, kijk mijn plaat. Nu minder duidelijk als in het echt.![]()
![]()
Wow Bubseltje! Wat een juweeltje!!"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Wauwquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Cygne mooi hoor![]()
Your beauty never ever scared me.![]()
Tnx allemaal![]()
ik ga hem nog een keer doen maar dan met potlood. Want het is eigenlijk een dubbele plaat.![]()
Ziet er leuk uit zeg! Heb er net ook eentje besteld op bol.com, het tweede kleurboek voor volwassenenKomt dinsdag binnen.
![]()
Ik ben geblesseerd.
Blaar op mn rechter wijsvinger, dan ga je caramel maken en veeg je een "likje" van de rand van de pan, heeeet.
Maar mn schrijfhand dus...straks even testen of het toch nog een beetje wil
Fake it till you make it...![]()
Ik heb gisteren mijn 2 vervangende stiften gekregen. Waren maandag verstuurd. Uit Engeland.
Bij mij gaat alles dus best snel tot nu toe.![]()
De mijne was er ook gisterquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef danic het volgende:
Ik heb gisteren mijn 2 vervangende stiften gekregen. Waren maandag verstuurd. Uit Engeland.
Bij mij gaat alles dus best snel tot nu toe.Komt uit frankrijk trouwens
de vervangings markers.
![]()
Mazzelaarquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef danic het volgende:
Bij mij gaat alles dus best snel tot nu toe.
Ben benieuwd wanneer het bij mij arriveert![]()
![]()
Promarkers vind ikquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef roos94 het volgende:
Wat geeft eigenlijk het mooiste resultaat? Potloden, stiften of iets anders?![]()
![]()
Bij mij stiften. Maar ik heb waardeloze techniek met potloden. Dus daar ligt het ook aan. Zie hier mooie platen met potloden voorbij komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef roos94 het volgende:
Wat geeft eigenlijk het mooiste resultaat? Potloden, stiften of iets anders?![]()
Lastig, alcoholmarkers geven makkelijker een mooi resultaat. Maar met potlood spreekt het meer vind ik. Maar dan wel met fijne potloden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef roos94 het volgende:
Ik denk dat je zelf moet ervaren wat het beste kleurt. Ik kleur graag met beide, maar het is afhankelijk van de plaat die ik doe. Wel een lichte voorkeur voor potloden omdat ik daar mijn creatieve ei meer mee kwijt kan in tegenstelling tot stift.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:25 schreef roos94 het volgende:
mooi!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Cygne mooi hoor![]()
Ik vind het bij bloemen ook mooi. Al kan het met markers ook wel, kijk mijn plaat. Nu minder duidelijk als in het echt.Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
GEEN promarkers kopen bij pipoos!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef roos94 het volgende:
Thanks! Ga deze week wel ff langs bij pipoos
Op internet betaal je ¤11.75 voor een setje van 6 en daar ¤19,95 ofzo."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Oh en potloden gebruik ik nooit![]()
Heb een standaard Bruynzeel doos overigens."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik heb een bruynzeeldoos en een doosje caran d'ache. Die laatste zijn echt zoveel fijner.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:44 schreef automatic_ het volgende:
Oh en potloden gebruik ik nooit![]()
Heb een standaard Bruynzeel doos overigens.![]()
Sinds ik promarkers heb gebruik ik nooit meer potloden eigenlijk. Omdat met stiften sneller gaat geloof ik![]()
![]()
Nou daar zou ik niet langs gaan hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:32 schreef roos94 het volgende:
Thanks! Ga deze week wel ff langs bij pipoosIddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:46 schreef Pannenkoeken het volgende:
Sinds ik promarkers heb gebruik ik nooit meer potloden eigenlijk. Omdat met stiften sneller gaat geloof ik![]()
Toch maar weer es een plaat gaan zoeken die leuk is met mn Caran d'Ache potloden![]()
![]()
Pipoos stinkt! De kwast ook!
Allesvoordekunstenaar.nl en promarkers.nl (busch en van der worp) moet je zijn!
Qua potloden Faber Castell polychromos of caran d'ache pablo of luminance.![]()
![]()
Zij er nog meer mensen op memo na die evt zouden willen bestellen bij die goedkope engelse site??
Potlood is idd een stuk langzamer dezelfde plaat en ben nu nog niet klaar met de paarse bloemen![]()
![]()
Ik vind sommige platen mooier met potloden (ik heb van stabilo, aquacolor). Maar ik kleur ook graag met promarkers en ik heb stabilo stiften.
Bubs, wanneer wil je het weten? Ik weet het niet zo goed nog...verleiding is wel groot namelijk
.
Het moet toch ontspannen kleuren zijn ipv snel kleuren?quote:Op zondag 11 januari 2015 09:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zij er nog meer mensen op memo na die evt zouden willen bestellen bij die goedkope engelse site??
Potlood is idd een stuk langzamer dezelfde plaat en ben nu nog niet klaar met de paarse bloemen![]()
![]()
Daaromquote:Op zondag 11 januari 2015 11:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het moet toch ontspannen kleuren zijn ipv snel kleuren?het verschil was alleen zo groot
![]()
Mooi Sarabi!
Nijna ik weet niet hoelang die aanbieding duurt.![]()
T voelde toen ik eergisteren begon te kleuren met mijn polychromos alsof ik allemaal nieuwe spulletjes had.![]()
Van mijn man mag ik best geld uitgeven aan die kleurhobby omdat ik dit vol schijn te houden.![]()
![]()
Ik mag niet van mijzelfquote:Op zondag 11 januari 2015 09:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
Denk ik...."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Ik ga nog even kijken op de sitequote:Op zondag 11 januari 2015 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daaromhet verschil was alleen zo groot
![]()
Mooi Sarabi!
Nijna ik weet niet hoelang die aanbieding duurt.
Koop alles!quote:Op zondag 11 januari 2015 12:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik twijfel of de promarkers, of extra kleurtjes polochromos of de Chameleon pennen![]()
![]()
Ga dan maar voor de polychromos.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:37 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ga dan maar voor de polychromos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 11:38 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag is roze....
[ afbeelding ]
Uit Kaleide Color met Stabilo's!
ik blijf het dapper vinden dat jullie bij een kleur durven blijven. Ik vind dat zo enorm moeilijk
zelf van het weekend deze twee gemaakt.
lolwut![]()
O, ik ben dol op dat soort platen. Uit welk boek komen die?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:58 schreef BrandX het volgende:
[..]!
ik blijf het dapper vinden dat jullie bij een kleur durven blijven. Ik vind dat zo enorm moeilijk
zelf van het weekend deze twee gemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ja, die met de ballen in de bek.![]()
het is de 'Op Art Coloring Book' van Dover Coloring books.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
O, ik ben dol op dat soort platen. Uit welk boek komen die?
-edit: zie je DM-
Meer mensen? DM voor een linkjelolwut![]()
Wat kosten de promarkers op die site dan?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
¤ 1,60 en in sommige sets nog goedkoper.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat kosten de promarkers op die site dan?![]()
Oei... Dat is wel verleidelijk![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
het betekent min of meer dat elke 5e marker gratis is (1.60 om 1.95/2.00)
[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 11-01-2015 16:00:56 ]lolwut![]()
Ik heb n plan:
Ik maak mn polychromos en promarkers compleet, verzamel een paar van die derwent bags zodat ik alles netjes kan opbergen waarvoor ik een mooie kast mag kopen.
Meer jaren plan.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: