SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die begint sowieso pas om 18:30. Dan begint BT Sport pas.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:40 schreef clavier het volgende:
Laat het maar 6-0 worden. Dan kunnen we eerder genieten van het vervolg van de triomftocht van Glen Durrant.
Kwestie van maximaal vijf minutenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 Mitchell in de zesde set.
Maakt Scotty Dog het gelijk af?
Wat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:52 schreef sr.Chief het volgende:
We zijn dus begonnen met een parodie op een halve finale
Nu moet Adams gewoon doorgaan, is hij aan z'n stand verplicht.
Ik zeg niet dat het een eitje wordtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat.
Jij denkt veel te makkelijk over Duzza.
Eindelijk iemand die er verstand van heeft. Durrant speelt vele malen beter dit toernooi dan wolfie. Zowel scorend als op de dubbels. Dit is Glens week. Hij wordt wereldkampioen.quote:
Wolfie is een reactionaire speler; als zijn tegenstander een tandje erbij doet, doet hij dat ook. Wil dus niet alles zeggen dat Durrant misschien beter in vorm is. De betere speler is Adams.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:58 schreef clavier het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er verstand van heeft. Durrant speelt vele malen beter dit toernooi dan wolfie. Zowel scorend als op de dubbels. Dit is Glens week. Hij wordt wereldkampioen.
Dat deed hij al toen jij nog niet geboren was.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:51 schreef sr.Chief het volgende:
Bobby George met z'n kettingen over z'n blouse kan ook echt niet
'quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat deed hij al toen jij nog niet geboren was.
Cultuurbarbaar.
Soppende mannen met tattoosquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Kolkende kroeg voor de topper Ashton v Sherrock.
Sommige darts trekt ze soms de T3 in als ze bijvoorbeeld op de bull mikt, niet gezond.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:05 schreef Wombcat het volgende:
Sherrock faalt volledig op de dubbels.
Ashton gooit nog een heel stuk meer onder haar niveau van dit toernooi.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:01 schreef Wombcat het volgende:
Sherrock stond gisteren beter te spelen. Maar toch al wel 3 180s.
Haar eerdere wedstrijden heb ik gemist.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ashton gooit nog een heel stuk meer onder haar niveau van dit toernooi.
Ashton stond gisteren 90+ te gooien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:12 schreef Wombcat het volgende:
Haar eerdere wedstrijden heb ik gemist.
0 9-darters gegooid.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Iemand een 9-dart average voor deze partij?
Misschien kan je haar in huis nemen en feeden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze heeft iig een anorexia probleemje.
Daar ben ik te lui voor, maar die armpjes vind ik wel een beetje eng om naar te kijken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan je haar in huis nemen en feeden.
Lijkt dat niet vooral zo omdat al die andere dames obesitas hebben, net als de meeste mannelijke darters?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze heeft iig een anorexia probleemje.
Ashton vind ik voor haar leeftijd een redelijk normaal gewicht hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:24 schreef Wombcat het volgende:
Lijkt dat niet vooral zo omdat al die andere dames obesitas hebben, net als de meeste mannelijke darters?
101.8 voor Sherrock zeggen ze op de BBCquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
Iemand een 9-dart average voor deze partij?
Kijk aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
101.8 voor Sherrock zeggen ze op de BBC
Dat weet ik. Nog steeds vind ik het geen gezichtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat deed hij al toen jij nog niet geboren was.
Cultuurbarbaar.
Hopelijk welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat dit een epische 6-5 partij wordt.
Het is op de normale Eurosport he. Zet je TV aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stream die ik vind laat Eurosport2 met schaatsen zien
Oh, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is op de normale Eurosport he. Zet je TV aan.
Je kijkt er niet heel blij bij.quote:
Dan heeft Marcodej wel heel veel helden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met commentaar van Krijn, de grote held van marcodej
Dit is voor Marco een 'lokel hiero' zoals Johan Derksen en ik dat noemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heeft Marcodej wel heel veel helden.
Ik hoop het ook, want dan krijgt Mani eindelijk zijn UI terug en dan kan ik weer van Alison Brie genieten.quote:
Nee, want Mani krijgt pas over twee weken zijn UI terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want dan krijgt Mani eindelijk zijn UI terug en dan kan ik weer van Alison Brie genieten.
Duivelskind.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want Mani krijgt pas over twee weken zijn UI terug.
We hebben afgesproken per winstpartij van Adams/Dekker een week extra te doen. Adams heeft immers De_Pukkel en Widmayer ook verslagen.
Geen idee, ik heb Eurosport op Engels staanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is die co commentator bij Eurosport?
Laat zich niet makkelijk regisseren, het is nog geen Ad.
Leo Oldenburger wellicht?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:01 schreef Keano het volgende:
Je begint bijna terug te verlangen naar Alberto Mantingh als je Eurosport hoort.
Dit heb ik voorafgaand Lakeside ook gezegd, alleen werd mij voortdurend gewezen op de grootsheid van sr. Jan Dekker.quote:
Er zijn grenzenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leo Oldenburger wellicht?
Ik help het je hopenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
6-5 let op mijn woorden.
Leugens.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Double Dekker had ook gewoon moeten winnen van Adams
Zijn juwelen zijn wel gigantischquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leugens.
Adams is veel te goed en niemand had moeten/kunnen winnen van de grootse Martin Adams.
Dat is het teken dat hij zichzelf zo groots en onaantastbaar vindt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn juwelen zijn wel gigantisch
Uur van de wolfquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het teken dat hij zichzelf zo groots en onaantastbaar vindt.
Wat gebeurt er als Durrant géén wereldkampioen wordt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:12 schreef clavier het volgende:
Maar 1 eigen setje verloren. Dit komt gewoon goed mensen. Durrant wordt wereldkampioen.
Dan wint Mitchellquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als Durrant géén wereldkampioen wordt?
Waarom wordt die man zo gehyped hier?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:12 schreef clavier het volgende:
Maar 1 eigen setje verloren. Dit komt gewoon goed mensen. Durrant wordt wereldkampioen.
Omdat iedereen hoopt dat Wolfie verliest!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:14 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Waarom wordt die man zo gehyped hier?
En wat is daar de reden van?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat iedereen hoopt dat Wolfie verliest!
Ja hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op Adams zodat Mani nog meer ellende ervaart met zijn usericon.
En omdaat het nog altijd jammer is dat hij de ultieme vernedering van het weggeven van een 6-0 voorsprong in de finale tegen Nixon nog net kon voorkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdat het een seniele ouwe gek is
Tuurlijk. Er worden zo vaak postings van me aangepast, dus 1 meer of minder maakt me verder ook niet uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mag ik je post aanpassen naar 'Ja hoor'?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk. Er worden zo vaak postings van me aangepast, dus 1 meer of minder maakt me verder ook niet uit.
Heb je net geld overgemaakt aan Eurosport?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dit voor afzetterij van Eurosport?
inschakelen bij 1-1 in de derde set.
Nu nog bij de BDO zitten is eng/aan de enge kant bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee, maar even serieus. Ik vind Adams nooit erg als darter. Als persoon vind ik het maar een raar stuk vreten. Hoe zuur hij zich gedraagt tegenover mensen die naar de PDC willen, maar nog bij de BDO zitten vind ik gewoon enorm eng.
Kutzender, dat flikken ze wel vaker.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dit voor afzetterij van Eurosport?
inschakelen bij 1-1 in de derde set.
Nee, ik bedoel dat hij zich zo treurig opstelt tegenover mensen die naar PDC willen/bij de PDC zitten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:22 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Nu nog bij de BDO zitten is eng/aan de enge kant bedoel je?
Misschien omdat hij toch nog van de oude stempel is en nog de sentimenten van de jullie vs. ons meedraagt? Nu is het toch allemaal wat minder nijdig, de relatie tussen de twee bonden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat hij zich zo treurig opstelt tegenover mensen die naar PDC willen/bij de PDC zitten.
Gaat hij nu doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Duzza houdt slechts zijn eigen set. Adams zijn set afpakken is een vereiste.
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:36 schreef clavier het volgende:
Durrant behaalt eindelijk zijn niveau en Adams hangt meteen in de touwen.
Las ik ook op ttquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lees dat dat Junior Malanda is verongelukt(offtopic)
VBL / Junior Malanda overledenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lees dat dat Junior Malanda is verongelukt(offtopic)
Dat was de bedoeling.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De quote van Mani niet aanpassen, waardoor het orgineel nog steeds zichtbaar is. Newbie.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn juwelen zijn wel gigantisch
Je moet commentator worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar is de 3-3, de 3-3 gemaakt door Durrant. Het zat er al een tijdje aan te komen.
De Koko Petalo van het dartsen.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even trainen en ik gooi ook een 9 darter.
Als je een 9-darter kon finishen op dubbel 8 heeft Slob hem zo binnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij zat er ook een paar keer dicht bij in de buurt!
Tops is mijn favoriete dubbel als ik voor single 20 ga.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een 9-darter kon finishen op dubbel 8 heeft Slob hem zo binnen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tops is mijn favoriete dubbel als ik voor single 20 ga.
Je bent topsmagneet inderdaad ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tops is mijn favoriete dubbel als ik voor single 20 ga.
Wie ook maar staat tijdens de wedstrijd wordt geboeid afgevoerd bij BDO, behalve de darters en de callerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Het zijn wel boring tables in Frimley Green.
Heb een seizoen gezien daarna afgehaaktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan je de serie Community aanraden [/offtopic]
Dan ben je smakeloos.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb een seizoen gezien daarna afgehaakt
Nette cijfers. De finale is een dag te vroeg. Mitchell heb ik dit nog niet zien doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Durrant gooit 100,65
Adams gooit 101,10
Je gedrag valt niet goed te praten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk al genoeg andere series
Het spijt me zeer Albaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gedrag valt niet goed te praten.
Mitchell gooit ook niet slecht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:08 schreef clavier het volgende:
[..]
Nette cijfers. De finale is een dag te vroeg. Mitchell heb ik dit og niet zien doen.
Dat was natuurlijk Klaassen - Barneyquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ted Hankey: "We could be watching one of the greatest games ever to be played on this Lakeside stage."
Johannes gaat deze quote veranderen in #TeamDurrantquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:24 schreef Max23 het volgende:
Ik heb niks met die Durrant, dus voor deze ene keer dan maar #TeamWolfie
Slechts handvol spelers van BDO kan dit halen tegenover een groot aantal bij PDCquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:27 schreef sr.Chief het volgende:
Uitstekend niveau van beide heren. Toont maar weer aan dat het verschil tussen PDC en BDO niet groot hóeft te zijn.
Zeker. De top van de PDC is zo veel breder.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Slechts handvol spelers van BDO kan dit halen tegenover een groot aantal bij PDC
Nogmaals:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:36 schreef clavier het volgende:
Durrant behaalt eindelijk zijn niveau en Adams hangt meteen in de touwen.
Komt, denk ik, omdat hij vaak zijn derde pijl nonchalanter los laat. Met een soort van zwier, als je snapt wat ik bedoel. Doet ie ook alleen bij zijn derde.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef Max23 het volgende:
Adams trekt zijn derde pijl wel vaak naar beneden zeg
Rot eens op met dat poephoofdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil dit topic volgen over deze partij, daar heeft het Golvende Galjoen in dit geval niks mee te makenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet haten op Het_Golvende_Galjoen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wil dit topic volgen over deze partij, daar heeft het Golvende Galjoen in dit geval niks mee te maken
Zijn kapsel is wel echt nice.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BDO deelneemster aan dit WK, dus rullevantquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of liever deze vrouw Max?
[ afbeelding ]
Wat is deze... Van een mooie dame naar een gedrochtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Kom er toevallig achter dat dat mens met die maffe bril een prachtige metamorfose heeft ondergaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Kom er toevallig achter dat dat mens met die maffe bril een prachtige metamorfose heeft ondergaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |