Het is op de normale Eurosport he. Zet je TV aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stream die ik vind laat Eurosport2 met schaatsen zien
Oh, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is op de normale Eurosport he. Zet je TV aan.
Je kijkt er niet heel blij bij.quote:
Dan heeft Marcodej wel heel veel helden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met commentaar van Krijn, de grote held van marcodej
Dit is voor Marco een 'lokel hiero' zoals Johan Derksen en ik dat noemen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heeft Marcodej wel heel veel helden.
Ik hoop het ook, want dan krijgt Mani eindelijk zijn UI terug en dan kan ik weer van Alison Brie genieten.quote:
Nee, want Mani krijgt pas over twee weken zijn UI terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, want dan krijgt Mani eindelijk zijn UI terug en dan kan ik weer van Alison Brie genieten.
Duivelskind.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want Mani krijgt pas over twee weken zijn UI terug.
We hebben afgesproken per winstpartij van Adams/Dekker een week extra te doen. Adams heeft immers De_Pukkel en Widmayer ook verslagen.
Geen idee, ik heb Eurosport op Engels staanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie is die co commentator bij Eurosport?
Laat zich niet makkelijk regisseren, het is nog geen Ad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |