Komt, denk ik, omdat hij vaak zijn derde pijl nonchalanter los laat. Met een soort van zwier, als je snapt wat ik bedoel. Doet ie ook alleen bij zijn derde.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:32 schreef Max23 het volgende:
Adams trekt zijn derde pijl wel vaak naar beneden zeg
Rot eens op met dat poephoofdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil dit topic volgen over deze partij, daar heeft het Golvende Galjoen in dit geval niks mee te makenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet haten op Het_Golvende_Galjoen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik wil dit topic volgen over deze partij, daar heeft het Golvende Galjoen in dit geval niks mee te maken
Zijn kapsel is wel echt nice.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BDO deelneemster aan dit WK, dus rullevantquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of liever deze vrouw Max?
[ afbeelding ]
Wat is deze... Van een mooie dame naar een gedrochtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Kom er toevallig achter dat dat mens met die maffe bril een prachtige metamorfose heeft ondergaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Kom er toevallig achter dat dat mens met die maffe bril een prachtige metamorfose heeft ondergaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |