Oeh peultjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zou er zelf juist niet meer teveel bij gooien Think. Misschien nog wat als gestoomde peultjes of sugar snaps, maar echt niet teveel. Het lekkere van een salade zit soms juist in de eenvoud.
I agreequote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zou er zelf juist niet meer teveel bij gooien Think. Misschien nog wat als gestoomde peultjes of sugar snaps, maar echt niet teveel. Het lekkere van een salade zit soms juist in de eenvoud.
Weet ik. Het is alleen wel jammer dat mn vaste sportmaatjes daar wel zitten en ik straks in een voor mij 'vreemde' groep weer op moet gaan starten. Wel bekende trainers gelukkig, maar alsnog.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:15 schreef Sarabi het volgende:
En d-e je komt vanzelf wel weer in de hogere categorierustigaan weer opbouwen.
Oja dat is minder leukquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet ik. Het is alleen wel jammer dat mn vaste sportmaatjes daar wel zitten en ik straks in een voor mij 'vreemde' groep weer op moet gaan starten. Wel bekende trainers gelukkig, maar alsnog.
1 Baco zal het probleem niet zijn. Meer drank, cola en snacks welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn salade was ook weer heel erg lekker.
Zit in dubio wel of niet een bacardi cola...
Oh nee wil er gewoon een. En die ga ik nu pakken.. Heb cola zero zonder cafeïne zal 't helpen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
1 Baco zal het probleem niet zijn. Meer drank, cola en snacks wel
Tja, elke kcal is er eenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nee wil er gewoon een. En die ga ik nu pakken.. Heb cola zero zonder cafeïne zal 't helpen?
Dat wou ik als optie gevenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nee wil er gewoon een. En die ga ik nu pakken.. Heb cola zero zonder cafeïne zal 't helpen?
Volgens fat secret heb ik nog zat over vandaag. Zo'n salade zit echt niks in ook hé. Maar zot wel knap vol.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga braaf zijn en geen borrel drinken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Daar drink ik een wodka opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja maar daar vind ik dus weer niks aan he. Ik kan echt ontzettend genieten van een borrel in het weekend. Waarschijnlijk wat andere hebben met een cakeje ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]ik vind alcohol zulke nutteloze kcals. Kun je nog beter een snickers eten.
Alcoholistquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar daar vind ik dus weer niks aan he. Ik kan echt ontzettend genieten van een borrel in het weekend. Waarschijnlijk wat andere hebben met een cakeje ofzo.
Ik voel me een enorme alcoholist nu maar het valt echt wel mee![]()
Ow dat heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar daar vind ik dus weer niks aan he. Ik kan echt ontzettend genieten van een borrel in het weekend. Waarschijnlijk wat andere hebben met een cakeje ofzo.
Ik voel me een enorme alcoholist nu maar het valt echt wel mee![]()
Ik zuip t allemaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alcoholistik moest lachen. Gewone bacardi? Try oakheart then!
Ik krijg serieus geen enkele bacardi weg. En nadat ik van de 151 de longen uit mijn lijf heb gekotst blijf ik helemaal bij bacardi uit de buurt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zuip t allemaal.
Oakheart is idd erg lekker. Met oud en nieuw nog genoeg van gehadIk vind bacardi lemon ook erg lekker.
Ook allemaal lekker iddquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik krijg serieus geen enkele bacardi weg. En nadat ik van de 151 de longen uit mijn lijf heb gekotst blijf ik helemaal bij bacardi uit de buurt.
Dan malibu ofzo. Passoa, apfelkorn, amaretto, ect.
Ja nou, als je 8 bier, 3 malibu cola, 2 screwdrivers en wat shotjes hebr gehad en daarna aan de 151 gaat ben je compleet de weg kwijt en sta je van het balkon te kotsen hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ook allemaal lekker idd
Malibu met ice tea, passoa jus, apfelkorn dat is mijn vriend zijn favo, amaretto cola mjumjum.
En oh southern comfort met 7 up.. En en
En je moet het ook niet uitkotsen![]()
![]()
dat ding heet toch een snickers. En geen snicker!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bacardi lemon, ik krijg alweer hoofdpijn als ik er aan denk![]()
Qwea, jij zegt ook 'een snickers'! Daar heb ik al 12 jaar een discussie over met mijm vriend, hij vind dat het 'een snicker' is. Mijn argument dat een mars en een nuts toch ook in enkelvoud een s hebben vind hij onzin
Ja maar 151... Daar kun je de ramen mee zemen man.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou, als je 8 bier, 3 malibu cola, 2 screwdrivers en wat shotjes hebr gehad en daarna aan de 151 gaat ben je compleet de weg kwijt en sta je van het balkon te kotsen hoor
Hehe ik niet hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nou, als je 8 bier, 3 malibu cola, 2 screwdrivers en wat shotjes hebr gehad en daarna aan de 151 gaat ben je compleet de weg kwijt en sta je van het balkon te kotsen hoor
Ja, dat wist ik toen nog nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar 151... Daar kun je de ramen mee zemen man.
Haha nee dat is ook gewoon echt niet lekker meer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik toen nog nietalleen dat holloway dat had gedronken
wat een pure bocht
Precies!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat ding heet toch een snickers. En geen snicker!
Jouw vriend is raarhij eet ook maar 1 mar idd of een nut
Dat kan ik idd ook niet meer drinken na een zeker avondje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:36 schreef Qwea het volgende:
Zo heb ik ook 1x samen met de buuf een fles goldstrike in 1.5 tot 2u soldaat gemaakt. Kotsen jonguh. Troep nooit meer aangeraakt
Dat drinkt mijn schoonmoederquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha nee dat is ook gewoon echt niet lekker meer.
Coubergh is ook erg lekker trouwens.
Die ken ik niet. Maar ik drink dan ook geen koffie. Maar die naamquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat drinkt mijn schoonmoedermet ijs. Nooit gehad.
Ik ben wel fan van fuck, die koffie likeur waar je ook een white russian mee maakt...
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:33 schreef Fripsel het volgende:
Oh noIk heb taart op, en twee handjes chips.. en een chocolaatje.
Je hebt ook silverstrikequote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat kan ik idd ook niet meer drinken na een zeker avondje.
Maar die Flakkies zijn dan weer wel heel erg leuk
Kaluha!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar ik drink dan ook geen koffie. Maar die naam
Ja waar smaakt die hot shot naar eigenlijk? Ken drop shot wel dat is lekker . En troyka ook zoquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt ook silverstrikevriendlief liet me laatst ruiken aan zijn fles hotshot... Beetje zelfde idee. Ik ging bijna over mijn nek
Naar goldstrikequote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja waar smaakt die hot shot naar eigenlijk? Ken drop shot wel dat is lekker . En troyka ook zo
Precies de pink ja. Daar ben ik een keer zo de weg van kwijt geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naar goldstrikekaneel overheerst
trojka pink
drop shot vind ik ook niet zo geweldig. Big shot wel! Smaakt naar fruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |