Oeh peultjesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zou er zelf juist niet meer teveel bij gooien Think. Misschien nog wat als gestoomde peultjes of sugar snaps, maar echt niet teveel. Het lekkere van een salade zit soms juist in de eenvoud.
I agreequote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zou er zelf juist niet meer teveel bij gooien Think. Misschien nog wat als gestoomde peultjes of sugar snaps, maar echt niet teveel. Het lekkere van een salade zit soms juist in de eenvoud.
Weet ik. Het is alleen wel jammer dat mn vaste sportmaatjes daar wel zitten en ik straks in een voor mij 'vreemde' groep weer op moet gaan starten. Wel bekende trainers gelukkig, maar alsnog.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:15 schreef Sarabi het volgende:
En d-e je komt vanzelf wel weer in de hogere categorierustigaan weer opbouwen.
Oja dat is minder leukquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet ik. Het is alleen wel jammer dat mn vaste sportmaatjes daar wel zitten en ik straks in een voor mij 'vreemde' groep weer op moet gaan starten. Wel bekende trainers gelukkig, maar alsnog.
1 Baco zal het probleem niet zijn. Meer drank, cola en snacks welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn salade was ook weer heel erg lekker.
Zit in dubio wel of niet een bacardi cola...
Oh nee wil er gewoon een. En die ga ik nu pakken.. Heb cola zero zonder cafeïne zal 't helpen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
1 Baco zal het probleem niet zijn. Meer drank, cola en snacks wel
Tja, elke kcal is er eenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nee wil er gewoon een. En die ga ik nu pakken.. Heb cola zero zonder cafeïne zal 't helpen?
Dat wou ik als optie gevenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nee wil er gewoon een. En die ga ik nu pakken.. Heb cola zero zonder cafeïne zal 't helpen?
Volgens fat secret heb ik nog zat over vandaag. Zo'n salade zit echt niks in ook hé. Maar zot wel knap vol.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga braaf zijn en geen borrel drinken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Daar drink ik een wodka opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja maar daar vind ik dus weer niks aan he. Ik kan echt ontzettend genieten van een borrel in het weekend. Waarschijnlijk wat andere hebben met een cakeje ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]ik vind alcohol zulke nutteloze kcals. Kun je nog beter een snickers eten.
Alcoholistquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar daar vind ik dus weer niks aan he. Ik kan echt ontzettend genieten van een borrel in het weekend. Waarschijnlijk wat andere hebben met een cakeje ofzo.
Ik voel me een enorme alcoholist nu maar het valt echt wel mee![]()
Ow dat heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar daar vind ik dus weer niks aan he. Ik kan echt ontzettend genieten van een borrel in het weekend. Waarschijnlijk wat andere hebben met een cakeje ofzo.
Ik voel me een enorme alcoholist nu maar het valt echt wel mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |