Helemaal mee eens. Toch zijn er mensen (gelukkig niet zo heel veel in onze maatschappij) die wel door middel van geweld spotprenten een halt willen toestoppen. Iets met emmer en druppel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch niet?
Alleen zal je je moeten houden aan Nederlandse wetgeving cq Europese wetgeving in deze.
Als je vreselijk kwaad ben over een spotprent dan ga je maar lekker naar de sloop en ram je met een voorhamer een auto in elkaar. Zal mij een worst wezen.
Maar je gaat NIET andere mensen afslachten omdat ze een andere MENING hebben over jouw geloof, hoe banaal dat ook moge zijn!
Nogmaals, dat vind jij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ook dat is niet rationeel. Er zit niks rationeels achter om je beledigd te voelen om iemand die een door mensen bedacht stukje grenzen op een kaart "beledigt".
Oké. En nu? Verbod op satire? Verbod op godslastering van zolder halen? Wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, dat vind jij.
Jij hebt simpelweg een andere visie op wat wel en niet beledigend is.
Je hoeft grapjes over ons land niet uit de weg te gaan omdat je er mogelijk mensen mee beledigt, maar je kunt niet voor andere mensen bepalen hoe zij zich moeten voelen.
Nee, dat is niet iets wat ik vind als je het rationeel benadert. Rationeel gezien zit er geen ENKELE logica in om je beledigd te voelen om een cartoon die een profeet beledigt of een grapje wat een land beledigt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, dat vind jij.
Jij hebt simpelweg een andere visie op wat wel en niet beledigend is.
Je hoeft grapjes over ons land niet uit de weg te gaan omdat je er mogelijk mensen mee beledigt, maar je kunt niet voor andere mensen bepalen hoe zij zich moeten voelen.
Dat ook nog.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké. En nu? Verbod op satire? Verbod op godslastering van zolder halen? Wat?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Mensen moeten gewoon niet zo stom doen en lief zijn voor elkaar!
Waarom verbergen ze allemaal hun gezicht. Wie zijn gezicht niet toont is vals en niet te vertrouwen toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:43 schreef Irakees het volgende:
[..]
Deze mensen maken zich druk:
[ afbeelding ]
Nou mooi hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:43 schreef Irakees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan spoor je niet, als je daar meer om geeft dan levende mensen, je familie, vrienden, enz.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:43 schreef Irakees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, dan hoor je thuis is een islamitisch land waar strenge straffen staan op godslastering.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:48 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nou mooi hoor.
Nogmaals: kun je NIET omgaan met onze cultuur dan kun je beter weg gaan.
Ik VERDOM het te zwichten voor geloofs fanaten!
Omdat het terroristen zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:48 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Waarom verbergen ze allemaal hun gezicht. Wie zijn gezicht niet toont is vals en niet te vertrouwen toch?
Wat snap je niet aan 'je hoeft grapjes niet uit de weg te gaan'?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:43 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Misschien ben ik morgen wel beledigd door de kleur van jouw T-shirt. Niet piepen dus als ik je dan in elkaar sla hé.
Of misschien voelt Rutte zich wel beledigd door al die linkse politieke opvattingen. Verbieden we allemaal maar dus.
Misschien omdat er mensen zijn die, jarenlang na de demonstratie, hun foto's blijven verspreiden (zoals ik net deed).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:48 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Waarom verbergen ze allemaal hun gezicht. Wie zijn gezicht niet toont is vals en niet te vertrouwen toch?
Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]Je argumenten raken op. Ik ga ervan uit dat jij niet zo extreem bent als een paar gehersenspoelde moslims en dat je gewoon wegloopt, daar zit nu het verschil hè, die mensen worden gek gemaakt net als in die gekke sektes die we helaas nog steeds hebben in de westerse wereld.
Wij gaan hun lastig vallen en proberen hun normen en waarden om te zetten naar onze normen en waarden. Bemoeienissen die nergens over gaan (oké, het gaat uiteindelijk om de dollartekens) maar het is nogal zwak om te zeggen dat men het maar continu moet blijven slikken.
Artikel 137c hebben we nog.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:50 schreef betyar het volgende:
[..]Je argumenten raken op. Ik ga ervan uit dat jij niet zo extreem bent als een paar gehersenspoelde moslims en dat je gewoon wegloopt, daar zit nu het verschil hè, die mensen worden gek gemaakt net als in die gekke sektes die we helaas nog steeds hebben in de westerse wereld.
Wij gaan hun lastig vallen en proberen hun normen en waarden om te zetten naar onze normen en waarden. Bemoeienissen die nergens over gaan (oké, het gaat uiteindelijk om de dollartekens) maar het is nogal zwak om te zeggen dat men het maar continu moet blijven slikken.
Mooi, zijn we klaar. Succes met je Feyenoordshirtje op de F-side.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik kan hier echt geen touw aan vastknopen...
Precies. Als je echt om iemand geeft laat je je gezicht zien.quote:
Net alsof mensen in Nederland vinden dat dat geen primaten zijn die dat doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi, zijn we klaar. Succes met je Feyenoordshirtje op de F-side.
Dan is het eigen schuld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:54 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Net alsof mensen in Nederland vinden dat dat geen primaten zijn die dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |