SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutcosta. Wat een idee om af te leggen op Hazard terwijl er een verdediger op hem stond.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:21 schreef Sked het volgende:
Matige vrije trap van Newcastle, matige afstraffing in de counter van Chelsea
Hazard maakt de verkeerde keuze, moest de bal rechts geven op de vrijstaande speler.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:31 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Kutcosta. Wat een idee om af te leggen op Hazard terwijl er een verdediger op hem stond.
Costa had gewoon moeten durven trappen, ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hazard maakt de verkeerde keuze, moest de bal rechts geven op de vrijstaande speler.
Was een lastige hoek om te scoren, speler rechts stond er veel beter voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:33 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Costa had gewoon moeten durven trappen, ja.
Waren de laatste tijd van het padje maar het is gewoon een leuke ploeg die thuis van iedereen kan winnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:38 schreef Downwards het volgende:
Everton speelt redelijk en oogt bovendien zeer gedreven. Dit heeft Man. City nog niet zomaar gewonnen vanmiddag.
Een fantastische spits idd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:24 schreef Sked het volgende:
[..]
He is back.
Eindelijk weer een echte spits.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:28 schreef Downwards het volgende:
Agüero schiet 6 meter naast, matige spits.
Wordt tijd dat ze weer op volle oorlogssterkte kunnen spelen. Kompany weer terug, Aguëro weer fit en Yaya terug van de Afrika Cup.quote:
Ik zou het wel jammer vinden als met QPR en Crystal Palace de twee 'kleintjes' uit Londen zouden degraderen ...quote:
Spurs is niks. Palace wint met 3-0.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:58 schreef Sked het volgende:
Ik hoop dat Crystal Palace wint van Spurs. Ik haat Spurs.
De bookies zullen het niet met je eens zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Spurs is niks. Palace wint met 3-0.
Refereerde meer aan lieden als jij en Paul Merson voorafgaand aan Spurs - Chelsea.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:04 schreef Sked het volgende:
[..]
De bookies zullen het niet met je eens zijn
Het is precies de reden waarom ik praktisch nooit gok op voetbalwedstrijden. Iemand met verstand ervan verliest zijn geld altijdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:05 schreef Downwards het volgende:
[..]
Refereerde meer aan lieden als jij en Paul Merson voorafgaand aan Spurs - Chelsea.
Met Pardew aan het roer wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:12 schreef KingRoland het volgende:
Crystal Palace is de nieuwe Southampton. Jullie weten niets
Heeft in december ook al een aantal prima goals gemaakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:16 schreef SunGym het volgende:
[..]
Werd ook wel eens tijd dat die paardekop ging scoren.
Bedankt Keesquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoe Fazio ook twee keer de lucht inspringt, pak dan gewoon die bal in de handen, weet je zeker dat je hands maakt.
Al wel een overbodige, dus dan zal die vieze zo ook nog wel komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
Valt me mee dat Vertonghen nog geen vieze overtreding heeft gemaakt
Moet ie er nog wel over gaan klagen, dan is het plaatje compleet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
Al wel een overbodige, dus dan zal die vieze zo ook nog wel komen.
Zo'n 28 miljoen pond dus?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:28 schreef Sked het volgende:
In ander nieuws: Telegraaf meldt een akkoord over Bony. Hij zou 36 miljoen kosten en Vitesse zou 7% ontvangen (ruim 2,6 miljoen euro)
Als ze Bassie en Adriaan hadden gekend in Engeland was het intussen Handige Harryquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:36 schreef Downwards het volgende:
Toch weer vakkundig afgerond door Harry.
7/10quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Als ze Bassie en Adriaan hadden gekend in Engeland was het intussen Handige Harry
Ik kan zo'n beslissing wel begrijpen in een splitsecondquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:57 schreef Downwards het volgende:
Haha en hij staat er 6 meter vanaf. En dan nog een pingel geven.
Tja, dan heb je het gewoon totaal verkeerd gezien, terwijl je er met je neus opstond. Kan gebeuren natuurlijk als arbiter.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan zo'n beslissing wel begrijpen in een splitsecond
Speler maakt sliding, bijna volledig van achteren en Crystal Palace speler valt over de benen heen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:58 schreef Downwards het volgende:
[..]
Tja, dan heb je het gewoon totaal verkeerd gezien, terwijl je er met je neus opstond. Kan gebeuren natuurlijk..
Ik zag het ook pas vanuit een ander camerastandpunt en na de derde keer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:58 schreef Downwards het volgende:
[..]
Tja, dan heb je het gewoon totaal verkeerd gezien, terwijl je er met je neus opstond. Kan gebeuren natuurlijk..
Maar Stambouli speelt ook wel duidelijk de bal. Het is niet zo dat dit een twijfelgeval is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Speler maakt sliding, bijna volledig van achteren en Crystal Palace speler valt over de benen heen.
Kom maar op met die video arbiter
Daar gaat het niet altijd om. Ik kan ook de bal spelen en vervolgens de tegenstander finaal onderuit schoppenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:00 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar Stambouli speelt ook wel vrij duidelijk de bal.
Mwah, dit had hij gewoon moeten beoordelen als geen strafschop als je er zo gunstig bij staat. Maar goed, er worden wel meer blunders gemaakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar gaat het niet altijd om. Ik kan ook de bal spelen en vervolgens de tegenstander finaal onderuit schoppen
Dat ook. Is sowieso geen al te slimme speler (zie ook de plaats waar hij geel pakte eerder in het duel)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Was ook gewoon een vreselijk domme tackle van Stambouli.
Hij heeft nog geluk dat de scheidsrechter hem voor die tackle geen tweede geel geeft..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:03 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat ook. Is sowieso geen al te slimme speler (zie ook de plaats waar hij geel pakte eerder in het duel)
Wel goed nieuws voor Vitesse.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:25 schreef Reddead het volgende:
Bony naar Man City voor 38m euros
Grappig en triest tegelijkertijd
Mooi.quote:
waarom triest, beetje hetzelfde type als Agueroquote:Op zondag 11 januari 2015 13:25 schreef Reddead het volgende:
Bony naar Man City voor 38m euros
Grappig en triest tegelijkertijd
Gaat het weer zo'n knotsgek duel als in Stoke-On-Trent worden?quote:Arsenal team to play Stoke: Ospina, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Coquelin, Oxlade-Chamberlain, Rosicky, Cazorla, Alexis, Giroud
Stoke City: Begovic; Cameron, Wollscheid, Shawcross, Pieters; Nzonzi, Whelan; Arnautovic, Bojan, Walters; Crouch.
Ik vermoed dat hij op de prijs doeltquote:Op zondag 11 januari 2015 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom triest, beetje hetzelfde type als Aguero
Mwoa alleen fysiek sterker dan Sergio Kun Agueroquote:Op zondag 11 januari 2015 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom triest, beetje hetzelfde type als Aguero
Houdt Stoke in de wedstrijd. Had al 5-0 kunnen zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:51 schreef Downwards het volgende:
[..]
Beste doelman die in het stadion aanwezig is.
Had nooit verwacht dat hij in 2015 nog bij Stoke City zou keepen, maar hij zal i.i.g. in de zomer dan wel een transfer maken. Zou bijv. prima Lloris kunnen opvolgen als hij vertrekt bij Spurs en zeker Liverpool en Arsenal zouden hem goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houdt Stoke in de wedstrijd. Had al 5-0 kunnen zijn.
Zo, heel zijn seizoen naar de tyfus.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:55 schreef Sked het volgende:
Toine van Pepperstreet meldt dat Debuchy waarschijnlijk een schouderbreuk heeft
Vooral Liverpool zou 'm goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Had nooit verwacht dat hij in 2015 nog bij Stoke City zou keepen, maar hij zal i.i.g. in de zomer dan wel een transfer maken. Zou bijv. prima Lloris kunnen opvolger als hij vertrekt bij Spurs en zeker Liverpool en Arsenal zouden hem goed kunnen gebruiken.
Vind Begovic wel een stuk beter, maar de noodzaak is er idd wat minder.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vooral Liverpool zou 'm goed kunnen gebruiken.
David Ospina is nog wel een keeper die goed mee kan op het Arsenalniveau.
Stoke heeft met Butland ook nog het grootste keeperstalent van Engeland onder contract, die zou daar ook van profiteren.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Had nooit verwacht dat hij in 2015 nog bij Stoke City zou keepen, maar hij zal i.i.g. in de zomer dan wel een transfer maken. Zou bijv. prima Lloris kunnen opvolgen als hij vertrekt bij Spurs en zeker Liverpool en Arsenal zouden hem goed kunnen gebruiken.
Inderdaad en hij staat ook nog wel een tijd onder contract, dus zou mooi de opvolger van Begovic kunnen worden.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Stoke heeft met Butland ook nog het grootste keeperstalent van Engeland onder contract, die zou daar ook van profiteren.
Irritante gast inderdaad.....quote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
De wieken van de molen, die Crouch heet, maken weer een slachtoffer.
Southampton gewoon boven man unt straksquote:Op zondag 11 januari 2015 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Arsenal komt nu gelijk met Saushempten
Chelsea 49
Man City 47
Man United 37
Southampton 36
Arsenal 36
Tottenham 34
WHU 33
Liverpool 32
Carrick middelmaat noemenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind en Carrick als middenveld
Pure middelmaat
Blind wel. Als je Carrick middelmaat noemt, heb je heel slecht opgelet de laatste jaren (en jaren).quote:Op zondag 11 januari 2015 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blind en Carrick als middenveld
Pure middelmaat
Het is een post van JR. Wat verwacht je nou?quote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef Downwards het volgende:
[..]
Blind wel. Als je Carrick middelmaat noemt, heb je heel slecht opgelet de laatste jaren (en jaren).
Of dit, of dat hij op de plek van Daley 'balletje breed' Blind kwamquote:Op zondag 11 januari 2015 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Sinds zijn terugkeer is het juist weer gaan lopen in het elftal.
Eigenlijk niets. Ken de betrokkene eigenlijk niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een post van JR. Wat verwacht je nou?
Ik denk dat het toch vermoeidheid isquote:Op zondag 11 januari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch opvallend dat Tadic niet start. Tactisch? Blessure?
Bel Koeman even.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch opvallend dat Tadic niet start. Tactisch? Blessure?
Ok Hans.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het al aan journalisten gevraagd op Twitter.
United fans zijn Blind.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Fans United iig dolblij dat Blind er weer is.
*Szczesnyquote:Op zondag 11 januari 2015 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Sczeczny snakt naar een sigaret.
Zonde, had juist de indruk dat ie de oude weer aan het worden is.quote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd naar Elia vandaag.
Falcao schijnt volgens LvG niet in de selectie te zitten omdat hij hem 'gewoon' gepasseerd heeft. Niet eens een blessure of nietwedstrijdfit.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef mrstylo het volgende:
Ben ook aanwezig
Bedoel in de topic en niet daar
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, dus dat is een garantie voor gezelligheid
quote:
tja Van Gaal en Zuid-Amerikanen..quote:Op zondag 11 januari 2015 16:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonde, had juist de indruk dat ie de oude weer aan het worden is.
foxsports.nlquote:Op zondag 11 januari 2015 17:01 schreef Mr.West het volgende:
Waarschijnlijk mag het niet, maar heeft iemand een goede live stream?
Ja.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:01 schreef Mr.West het volgende:
Ja, want Rafael kan er niks van en Van Gaal moet hem nietquote:Op zondag 11 januari 2015 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Man United daadwerkelijk overweegt om Clyne aan te trekken. Las daar her en der wat geruchten over.
Tja hij moest een bepaald aantal wedstrijden spelen voor die koopclausule automatisch werd gelicht en aangezien ze dat niet willen speelt hij niet meer dusquote:Op zondag 11 januari 2015 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd naar Elia vandaag.
Falcao schijnt volgens LvG niet in de selectie te zitten omdat hij hem 'gewoon' gepasseerd heeft. Niet eens een blessure of nietwedstrijdfit.
Dit is voor Boskamp waarschijnlijk al de vierde of vijfde vandaagquote:Op zondag 11 januari 2015 17:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
2e potje van vandaag. Vanavond nog even Atletico Barca meepakken.
Voel me net Jan Boskamp
Ja, de mijne is best goed. Hoezo?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:01 schreef Mr.West het volgende:
Die heeft vanmiddag ook nog even een wedstrijdje in Iran meegepikt, niks mis mee.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is voor Boskamp waarschijnlijk al de vierde of vijfde vandaag
Asia Cup begint elke keer al om zes uur 's ochtends.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft vanmiddag ook nog even een wedstrijdje in Iran meegepikt, niks mis mee.
Dan zal Boskamp daar wel voor zijn opgestaanquote:Op zondag 11 januari 2015 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Asia Cup begint elke keer al om zes uur 's ochtends.
Wanneer was dat? Ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 11 januari 2015 17:14 schreef Kopsterk het volgende:
Valencia was ooit een uitstekende rechtsbuiten.
2011/12. Was toen volgens mij ook Player of the Season bij United...quote:Op zondag 11 januari 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Ik kan het me niet herinneren
In Equador dan nog?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:14 schreef Kopsterk het volgende:
Valencia was ooit een uitstekende rechtsbuiten.
2009/2010 en 2011/2012. (In het seizoen 2010/2011 was ie lang geblesseerd).quote:Op zondag 11 januari 2015 17:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Ik kan het me niet herinneren
Louis heeft wel de tijd nodig om zijn stempel te drukken, hè. Hij is er pas zes maanden mee bezig, geef hem er maar nog zes.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een troepvoetbal van Man United weer.
Wat raarquote:Op zondag 11 januari 2015 17:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Van Gaal haat hem. Hij is gewoon gepasseerd.
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja hij moest een bepaald aantal wedstrijden spelen voor die koopclausule automatisch werd gelicht en aangezien ze dat niet willen speelt hij niet meer dus
Constant lange ballen tegen de beste verdediging in de Premier Leaguequote:Op zondag 11 januari 2015 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Louis heeft wel de tijd nodig om zijn stempel te drukken, hè. Hij is er pas zes maanden mee bezig, geef hem er maar nog zes.
Dus lekker een half jaartje op de bank/tribune?quote:
Blijkbaar durven ze het niet aan met zijn medische gesteldheidquote:Op zondag 11 januari 2015 17:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Had hem dan nooit gehaald, speelde gewoon goed.
En dat je niet weet of hij nou 28 is of 34.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar durven ze het niet aan met zijn medische gesteldheid
Of eerder terugsturen misschienquote:Op zondag 11 januari 2015 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus lekker een half jaartje op de bank/tribune?
twitter:GaryLineker twitterde op zondag 11-01-2015 om 17:22:18I reckon Van Gaal and Koeman may use the same barber in Amsterdam. reageer retweet
Uh... wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is dat rullevant in het systeem van Louis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |