Huh, dat snap ik nou niet. Waarom vind je dat erg...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:13 schreef Weissman het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat mensen denken dat ik moslim ben, alleen vanwege baard
Wat ik echt niet lekker vind is de oven baked chips van Lay's. Dat is bijna geen chips meer, vind ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:45 schreef Landysh het volgende:
Die light chips van lays. Qua cal maakt het weinig uit maar qua smaak zoo veel beter. Hij is ook niet zo doorzichtig door al het vet zoals bij gewone chips.
Leuk. Vind het altijd interessant hoe mensen zoveel op hun familielid kunnen lijken. Die Mary-Kate en Ashley Olsen zijn bv. tweeeiige tweelingen terwijl ze bijna klonen van elkaar zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:15 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
Sommigen zijn gewoon net identieke twins.
Wowquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:15 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)cbklnkushpmg00000063
Sommigen zijn gewoon net identieke twins.
Dat is de (half)broer van Nicolas Sarkozy, lol.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:46 schreef Landysh het volgende:
Mary-Kate en haar man.
[ afbeelding ]
quote:
Prinsesje van mequote:
quote:
Jij weeeet.quote:
Ja, las het.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is de (half)broer van Nicolas Sarkozy, lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral deze foto. Net een vader die zijn dochter een schouderklopje en kus geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Landysh op 10-01-2015 21:05:50 ]
The number one princess in the whole worldquote:
Ik wil ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deuce het is zo lang geleden dat ik bij de mac heb gegeten, want so bad.
Ik kom je verleiden met een Big Tasty.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deuce het is zo lang geleden dat ik bij de mac heb gegeten, want so bad.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, las het.
Ik vind ze wel apart samen.Lijken net vader en dochter..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral deze foto. Net een vader die zijn dochter een schouderklopje en kus geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit ook een leeftijdsverschil van 17 jaar tussen, zie ik.
Eigenlijk is dat helemaal niet zo raar in de showbiz wereld, maar zij lijkt jonger dan haar leeftijd en hij juist ouder. Daardoor ziet het er echt creepy uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er zit ook een leeftijdsverschil van 17 jaar tussen, zie ik.
Is goed. Even mijn fiets pakken brb.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:07 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik wil ook. Haal me op van Zwolle
Wel zonder bacon hee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kom je verleiden met een Big Tasty.
Heb je het ook meteen verdiend enzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is goed. Even mijn fiets pakken brb.
[..]
Wel zonder bacon hee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |