abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148543771
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik stond gisteren in de tram en ik kreeg de hele tijd smsjes, dus ik heel de tijd telefoon uit mijn jaszak, en een oud vrouwtje dat voor me, best wel dicht tegen mij aanstond, controleerde eerst de rits van der rugtas, en deed deze een minuut later af en hield het voor zich.
Lijkt me dat je je dan best een beetje beroerd voelt. Zelf nooit echt gediscrimineerd of bevooroordeeld behandeld geweest of dat gevoel gehad. Behalve misschien op de basisschool toen ik een lager schooladvies kreeg van de leraar dan ik verdiend had met de citotoets, maar dat is ook niet echt een heel bewuste herinnering meer.
pi_148543878
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_148543922
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:')
je kan het niet ontkennen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:43 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik begrijp het nooit waarom ze dat in de bus ook doen. Alsof ik het daar ooit zou kunnen stelen :')

[..]

Whuuuuut. Dat is wel erg. ;(

[..]

Klein ben je wel ja[ afbeelding ]
én cute dammit.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_148543971
O ja, mijn moeder en zusje zijn een keer na het verlaten van een kledingwinkel helemaal naar de winkel daarnaast gevolgd door een beveiligingsmedewerker omdat ze zonder de kleren die ze hadden gepakt weer uit de paskamer waren gekomen, terwijl het in die winkel gebruikelijk is om gepaste kleren daar te laten hangen (dat moet hij toch geweten hebben). Idioot sprak ze daar tussen iedereen met luide stem op aan. Terug bij de paskamers zag hij de kleren hangen en heeft niet eens zijn verontschuldiging aangeboden. :r
pi_148543992
Life is shit man, je hebt moslims die shit zijn, je hebt shitty terroristen en je hebt shitty atheïsten, shitty agnosten, shitty joden, shitty hindu's. Zelfde kun je toepassen bij afkomst

Maar je hebt genoeg uit al die categorieën die gewoon nice zijn(merendeel zelfs) en niet op iets verkeerd uit. Dat houd ik dan tenminste in mijn hoofd anders zou ik denk ik een fucked up persoon zijn vol wraak gevoelens. Ik ga me niet concentreren op gebeurtenissen die ik heb gehad en ze blijven linken aan groepen alleen omdat 1 persoon kuttig tegen me doet.

Ik concentreer me liever op leuke gebeurtenissen zoals de Nederlandse man vorige week die enthousiast was aan het praten over een show die hij was gaan kijken over de hijab en de stereotypes die eraan waren verbonden en hij kwam mij dat even uit het niets op het station vertellen omdat we allebei op de trein waren aan het wachten O+
En toen hij weg ging zei hij dat ik een lieve snoet had. Hhhh hij was 50 ofzo

''Wees goed voor diegene die goed voor jou zijn''

/sentimenteel
/dagboek
pi_148544126
Goed gezegd
pi_148544132
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:53 schreef Crip het volgende:
Life is shit man, je hebt moslims die shit zijn, je hebt shitty terroristen en je hebt shitty atheïsten, shitty agnosten, shitty joden, shitty hindu's. Zelfde kun je toepassen bij afkomst

Maar je hebt genoeg uit al die categorieën die gewoon nice zijn(merendeel zelfs) en niet op iets verkeerd uit. Dat houd ik dan tenminste in mijn hoofd anders zou ik denk ik een fucked up persoon zijn vol wraak gevoelens. Ik ga me niet concentreren op gebeurtenissen die ik heb gehad en ze blijven linken aan groepen alleen omdat 1 persoon kuttig tegen me doet.

Ik concentreer me liever op leuke gebeurtenissen zoals de Nederlandse man vorige week die enthousiast was aan het praten over een show die hij was gaan kijken over de hijab en de stereotypes die eraan waren verbonden en hij kwam mij dat even uit het niets op het station vertellen omdat we allebei op de trein waren aan het wachten O+

/sentimenteel
/dagboek
Je hebt ook hele leuke mensen die er goed op reageren hoor.
Mensen op mijn werk die het leuk vinden hoe ik hijab draag, of aangeven dat ze respecteren etc.
pi_148544150
Bij AH bij mijn ouders heb je zo'n NL chick - kassameisje met hoofddoek, zij is wel fokkin' geil though

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2015 17:00:34 ]
pi_148544155
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:53 schreef Crip het volgende:

/sentimenteel
/dagboek
Ik vind dat niet shit; zo'n zwart-witte wereld waarin je iedereen makkelijk in een hokje kan plaatsen, zou maar saai zijn, toch? Op deze manier is er tenminste een trigger om je in andere mensen en hun achtergrond en (sub)culturen te verdiepen.
Het is inderdaad shit wanneer anderen die simplistische kijk niet kunnen ontstijgen.
pi_148544246
Brace yourself en houd je goed vast aan je tweede/derde nationaliteit. We gaan nog veel meer van dit soort reacties krijgen. :s)
pi_148544295
#doemdenken#glasishalfleeg#we'reallgonnadie#enosis
pi_148544319
Ik heb gewoon geen zin om mij te verantwoorden naar mensen. :')
pi_148544340
Het gaat sneller dan ik gedacht/gehoopt had. Niet dat de pleuris nu is uitgebroken, maar nog een paar aanslagen en de shit hits the van. In Australië zijn ze laatst wel behoorlijk cool gebleven.
pi_148544360
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:08 schreef TheMagnificent het volgende:
Het gaat sneller dan ik gedacht/gehoopt had. Niet dat de pleuris nu is uitgebroken, maar nog een paar aanslagen en de shit hits the van. In Australië zijn ze laatst wel behoorlijk cool gebleven.
Maar daar wonen ook andere 'moslims' dan in Europa.
pi_148544362
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:06 schreef Landysh het volgende:
#doemdenken#glasishalfleeg#we'reallgonnadie#enosis
_O-
pi_148544376
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om mij te verantwoorden naar mensen. :')
Ja en om er ook gewoon elke keer mee geconfronteerd te worden. Ik word al boos wanneer mensen mij behandelen alsof ik 'fresh off the boat' ben en dan deze shit er nog bij. ;(
pi_148544382
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:09 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Maar daar wonen ook andere 'moslims' dan in Europa.
Precies, zelfde met Amerika en Canada; over het algemeen hoger opgeleid.
pi_148544395
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:09 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ja en om er ook gewoon elke keer mee geconfronteerd te worden. Ik word al boos wanneer mensen mij behandelen alsof ik 'fresh off the boat' ben en dan deze shit er nog bij. ;(
Mensen articuleren soms heel overdreven. Ik blijf ze aankijken.
pi_148544432
Ik heb er gelukkig geen last van :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_148544437
Het ergste vind ik nog wel dat mensen denken dat ik moslim ben, alleen vanwege baard :')
pi_148544447
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Mensen articuleren soms heel overdreven. Ik blijf ze aankijken.
Of als je iets niet hebt verstaan meteen denken dat je niet weet wat iets is of wat het betekent. :')

'Weet je wat dat is, taaitaai?'

:'))))
pi_148544460
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:13 schreef Landysh het volgende:

[..]

Of als je ze iets niet hebt verstaan meteen denken dat je niet weet wat iets is of wat het betekent. :')

pi_148544470
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:13 schreef Weissman het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat mensen denken dat ik moslim ben, alleen vanwege baard :')
Ik heb daar gelukkig ook geen last van :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_148544484
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:13 schreef Landysh het volgende:

[..]

Of als je iets niet hebt verstaan meteen denken dat je niet weet wat iets is of wat het betekent. :')

Of als ze een 'moeilijke' woord gebruiken, daar achteraan gelijk de definitie zeggen. :')
pi_148544509
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Echt zo'n groeten uit de rimboe gevoel heb ik dan. Weet wel wanneer die mensen vanuit de rimboe hier komen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')