zoo..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:43 schreef junkiexp het volgende:
Toen dat rode lijntje over Rdam kwam was ik net even naar buitengelopen en moest de waterbus aanleggen bij ons aan de kade:
Best netjes gedaan in dat weer!
Je had die watertaxi's moeten zien, die kwamen tegen de wind in bijna volledig uit het water.quote:
Ik word echt al misselijk als ik er naar kijk. Brrrr...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:43 schreef junkiexp het volgende:
Toen dat rode lijntje over Rdam kwam was ik net even naar buitengelopen en moest de waterbus aanleggen bij ons aan de kade:
Doet ie wel heel soepel die kapitein / chauffeur.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:43 schreef junkiexp het volgende:
Sorry maar ik herken werkelijk niks in deze kaarten... wat houdt dit in?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:36 schreef aloa het volgende:
Gaat het toch nog winter worden?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet naar de bovenste grafiek kijken van beide plaatjes, daar zie je dat die naar beneden gaan. Wat betekent dat er plaats komt voor hogedruk. De straalstroom wordt een stuk minder, minder depressies, grotere kans op winterweer!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sorry maar ik herken werkelijk niks in deze kaarten... wat houdt dit in?
Die bruinen bonen had je gisteren ook niet moeten etenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb juist het idee dat de wind weer een beetje aantrekt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |