Alles behalve. Teeuwen is net zo'n gestoorde gek als die mongolen van gister. Echt het enige verschil is dat Teeuwen niet met wapens zwaait. Maakt hem niet minder gek alleen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Beetje scherp gesteld, maar hij heeft wel een punt.
Dan vond ik Jahjahs punt toch beter.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Niet echt. Je zou het tegendeel ook sarcastisch kunnen verwoorden en dan zou het gezien de verhoudingen nog een stuk zinniger zijn ook. Alhoewel het sowieso vreemd blijft om als ongelovige daarover te oordelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:00 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat ik erin lees is dat we heel veel horen en zien van de kwaadaardige uitwassen van de islam, maar dat we die goede kanten vrijwel nooit zien. Op welke manier is dat vergelijkbaar met het doodschieten van onschuldige mensen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles behalve. Teeuwen is net zo'n gestoorde gek als die mongolen van gister. Echt het enige verschil is dat Teeuwen niet met wapens zwaait. Maakt hem niet minder gek alleen.
Ik doel op het radicale gedachtengoed van Teeuwen. En wat ik erin lees (en hoor, filmpje gezien?) is juist dat hij alle terroristen gelijksteld aan het geloof de islam. Als dat niet is wat hij bedoelt, bied ik bij deze mijn excuses aan, maar ik geloof dat dat wel is wat hij bedoelt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat ik erin lees is dat we heel veel horen en zien van de kwaadaardige uitwassen van de islam, maar dat we die goede kanten vrijwel nooit zien. Op welke manier is dat vergelijkbaar met het doodschieten van onschuldige mensen?
we delen nou eenmaal graag het slechte qua ervaringen, positiviteit is niet interessant om over te discussiėren of ridiculiserenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat ik erin lees is dat we heel veel horen en zien van de kwaadaardige uitwassen van de islam, maar dat we die goede kanten vrijwel nooit zien. Op welke manier is dat vergelijkbaar met het doodschieten van onschuldige mensen?
Hij is van de school die niet in gematigde moslims gelooft.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doel op het radicale gedachtengoed van Teeuwen. En wat ik erin lees (en hoor, filmpje gezien?) is juist dat hij alle terroristen gelijksteld aan het geloof de islam. Als dat niet is wat hij bedoelt, bied ik bij deze mijn excuses aan, maar ik geloof dat dat wel is wat hij bedoelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Specularium op 10-01-2015 13:08:31 ]
O, dat lees, zie of hoor ik er niet in.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doel op het radicale gedachtengoed van Teeuwen. En wat ik erin lees (en hoor, filmpje gezien?) is juist dat hij alle terroristen gelijksteld aan het geloof de islam. Als dat niet is wat hij bedoelt, bied ik bij deze mijn excuses aan, maar ik geloof dat dat wel is wat hij bedoelt.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet echt. Je zou het tegendeel ook sarcastisch kunnen verwoorden en dan zou het gezien de verhoudingen nog een stuk zinniger zijn ook. Alhoewel het sowieso vreemd blijft om als ongelovige daarover te oordelen.
Filmpje gezien dan? Daar straalt namelijk het cynisme/sarcasme afquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dat lees, zie of hoor ik er niet in.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dat lees, zie of hoor ik er niet in.
Beschimp de persoon maar de inhoud staat en is valid. Wel nice cheap poging van je verder, respect hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:03 schreef Geralt het volgende:
Volgens mij gaat het niet goed met Teeuwen gezien zijn filmpjes van afgelopen dagen.
Die zit vol op de coke en drank en iemand die anders beweert liegt dat hij barst.
Dat zegt hij nergens.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij is van de school die niet in gematigde moslims gelooft.
Ow niet??quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alles behalve. Teeuwen is net zo'n gestoorde gek als die mongolen van gister. Echt het enige verschil is dat Teeuwen niet met wapens zwaait. Maakt hem niet minder gek alleen.
Jazeker. Maar wat is er dan niet waar aan zijn punt? Het is toch op zijn minst merkwaardig dat we van zo'n goede, vreedzame religie die volgens de volgelingen ervan zelfs perfect is vrijwel nooit iets goeds horen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Filmpje gezien dan? Daar straalt namelijk het cynisme/sarcasme af
Ik beschimp niemand. Ik constateer gewoon dat hij VOL op de coke en drank zit en dat het niet goed met hem gaat.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:07 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Beschimp de persoon maar de inhoud staat en is valid. Wel nice cheap poging van je verder, respect hoor.
En de Islam weet zichzelf ook wel erg in de picture te werken met de daadkrachtige optredens van verschillende groepen aanhangers. Het komt niet uit het niets.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:05 schreef Re het volgende:
[..]
we delen nou eenmaal graag het slechte qua ervaringen, positiviteit is niet interessant om over te discussiėren of ridiculiseren
Niet in dat stuk nee. Heb je hem gezien bij zomergasten?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zegt hij nergens.
Is gewoon een tegengeluid naar al die figuren die constant roepen dat het niks met de islam te maken heeft.
Moslims en de islam MOETEN worden verdedigd volgens sommigen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:07 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Beschimp de persoon maar de inhoud staat en is valid. Wel nice cheap poging van je verder, respect hoor.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:07 schreef Kosmoproleet het volgende:
Volkskrant voorpagina: Vandaag heeft een moslim zijn oude buurvrouw geholpen met boodschappen & haalde hij zijn schouders op bij een Mohammed cartoon.
Dit is waarschijnlijk miljoenen keren gebeurd maar niet in de krant gekomen.
Hij gaat niet echt lekker nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik beschimp niemand. Ik constateer gewoon dat hij VOL op de coke en drank zit en dat het niet goed met hem gaat.
Wat ie verder te melden heeft vind ik eigenlijk niet eens zo interessant; genoeg mensen die er net zo over denken.
Ik vind hem er ook slecht uitzien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:03 schreef Geralt het volgende:
Volgens mij gaat het niet goed met Teeuwen gezien zijn filmpjes van afgelopen dagen.
Die zit vol op de coke en drank en iemand die anders beweert liegt dat hij barst.
Ja, die staat op het punt om door te draaien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:10 schreef Breekfast het volgende:
Wow die Hans Teeuwen zit echt diep aan de grond. Die is helemaal krankzinnig aan het worden lijkt het.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:05 schreef VMSDKR het volgende:
Kijk, een zeefje:Is dat een van de daders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is een lezer van dit
Wat er niet waar is aan zijn punt? Dat de islam zoals uitgedragen door miljarden, niet het geloof is van die terroristen? Een radicale versie misschien, maar niet de islam van miljarden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jazeker. Maar wat is er dan niet waar aan zijn punt? Het is toch op zijn minst merkwaardig dat we van zo'n goede, vreedzame religie die volgens de volgelingen ervan zelfs perfect is vrijwel nooit iets goeds horen?
Iemand zei net dat je nooit iets hoort van de goede kanten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:10 schreef SuperFood het volgende:
[..]Ja dan raken we de essentie van de huidige shit die de islam hier veroorzaakt.
Juist.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:10 schreef SuperFood het volgende:
[..]Ja dan raken we de essentie van de huidige shit die de islam hier veroorzaakt.
Het is volgens jezelf dus offtopic wat je zegt maar toch post je het? Het is gewoon een cheap poging om zijn bericht te downplayen door niet de inhoud aan te vallen (want ja dat zit een kern van waarheid in dus dat wordt lastig) maar de persoon.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik beschimp niemand. Ik constateer gewoon dat hij VOL op de coke en drank zit en dat het niet goed met hem gaat.
Wat ie verder te melden heeft vind ik eigenlijk niet eens zo interessant; genoeg mensen die er net zo over denken.
Een achtergebleven koffer in een hotel. Zucht...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:01 schreef TheStranger1158 het volgende:
Het was een koffer:
http://www.spitsnieuws.nl(...)chtergebleven-koffer
a true scotsmanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zegt hij nergens.
Is gewoon een tegengeluid naar al die figuren die constant roepen dat het niks met de islam te maken heeft.
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:10 schreef Breekfast het volgende:
Wow die Hans Teeuwen zit echt diep aan de grond. Die is helemaal krankzinnig aan het worden lijkt het.
Zo kun je alles goedpraten. Hitler had ook aardige kanten dat moet haast wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Iemand zei net dat je nooit iets hoort van de goede kanten.
Zo werken de media nou eenmaal.
Als de moorden in Parijs voortkomen uit de islam dan dat ook. Maar zo consequent hanteer je dat weer niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:10 schreef SuperFood het volgende:
de extremen zeker jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:09 schreef SuperFood het volgende:
[..]
En de Islam weet zichzelf ook wel erg in de picture te werken met de daadkrachtige optredens van verschillende groepen aanhangers. Het komt niet uit het niets.
De kwade kanten zien we van al die groepen. Het zou fijn zijn als we die zo bejubelde positieve kant ook eens zouden zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat er niet waar is aan zijn punt? Dat de islam zoals uitgedragen door miljarden, niet het geloof is van die terroristen? Een radicale versie misschien, maar niet de islam van miljarden.
Zijn alle voetbal supporters hooligan? Alle Marokkanen criminelen? Alle Nederlanders eten kaas? Alle Duitsers nazi's?
Schijnt dat hij een dierenvriend was en ook voor kinderen wel aardig wasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:13 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Zo kun je alles goedpraten. Hitler had ook aardige kanten dat moet haast wel.
Dat is wat hij zei in dat filmpje? Heb het niet gezien namelijk.quote:
Dan moet je je ogen open doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De kwade kanten zien we van al die groepen. Het zou fijn zijn als we die zo bejubelde positieve kant ook eens zouden zien.
Omdat het totaal niet relevant is voor de discussie. Hitler was ook lief op sommige fronten maar dat is ook totaal irrelevant als je het hebt over wat hij heeft aangericht. Wat snap je niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als de moorden in Parijs voortkomen uit de islam dan dat ook. Maar zo consequent hanteer je dat weer niet.
Ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:14 schreef DrMabuse het volgende:
Als we wereldwijd bij de terreurdaden en ranzige praktijken de moslim extremisten eens vervangen door rechts extremisten .
Zouden er nog steeds zoveel mensen proberen de zaak te relativeren?
Zo van : de meeste mensen zijn wel aardig en goed?
Dus alle moslims zijn Hitler?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:14 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet relevant is voor de discussie. Hitler was ook lief op sommige fronten maar dat is ook totaal irrelevant als je het hebt over wat hij heeft aangericht. Wat snap je niet.
Had ook een goed economisch plan. Wist je dat het Autobahn systeem grotendeels onder Hitler is aangelegd?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Schijnt dat hij een dierenvriend was en ook voor kinderen wel aardig was
Blijkbaar gaat dat goed samen. De koran / islam heeft blijkbaar in essentie iets wat mensen intolerant maakt tegen andersdenkenden en tegen kritiek, en geweld daarbij geen beperking vormt. Dat is de essentie van het probleem zoals ik het zie. Basta.quote:
En hier zijn zelfmoordtape:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)r_de_ware_islam.html
En zegt dat iets over de islam of toch meer over nieuwsberichten en het feit dat negatieve berichtgeving beter blijft hangen dan positieve?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jazeker. Maar wat is er dan niet waar aan zijn punt? Het is toch op zijn minst merkwaardig dat we van zo'n goede, vreedzame religie die volgens de volgelingen ervan zelfs perfect is vrijwel nooit iets goeds horen?
Ja, wat kan ik anders zeggen dan? Ik zie het wel, en jij niet. Ik kan daar weinig aan veranderen in woorden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vermoedde ik al dat er zoiets zou komen.
Vindt jij dat normaal dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Och jee die slachtofferrol past ze (vaak) zo ontzettend goed.
Waarschijnlijk ook nog eens uit het duimpje gezogen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ah, dus Hans Teeuwen stak een totaal niet-relevant verhaal af.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:14 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Omdat het totaal niet relevant is voor de discussie.
Blaming the victim.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ja, ja, jij was er bij he.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:17 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog eens uit het duimpje gezogen.
ze heeft het immers verdientquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Neuh. Er zijn getuigen en er is aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:17 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook nog eens uit het duimpje gezogen.
De Islam heeft zeker kenmerken die de facistische heilstaat die hitler heeft neergezet toentertijd ook had imo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dus alle moslims zijn Hitler?
#notmyislamquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De kwade kanten zien we van al die groepen. Het zou fijn zijn als we die zo bejubelde positieve kant ook eens zouden zien.
Je zou een paar voorbeelden kunnen noemen van die veronderstelde goedheid. Liefst van die orde van grootte dat ze alle ellende die uit islamitische hoek komt volledig doen vergeten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik anders zeggen dan? Ik zie het wel, en jij niet. Ik kan daar weinig aan veranderen in woorden.
Als dat verhaal met die moslima's echt zo gegaan is dan kan je alleen maar concluderen dat die Hollander tamelijk ziek is.. Dit soort dingen zie je wel vaker gebeuren overigens.. de types die rijp zijn voor het gesticht komen na dit soort gebeurtenissen uit hun holenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Niet zo lastig doen. Het is makkelijker om alles zwart-wit te zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat er niet waar is aan zijn punt? Dat de islam zoals uitgedragen door miljarden, niet het geloof is van die terroristen? Een radicale versie misschien, maar niet de islam van miljarden.
Zijn alle voetbal supporters hooligan? Alle Marokkanen criminelen? Alle Nederlanders eten kaas? Alle Duitsers nazi's?
Ik vind veel niet normaal.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vindt jij dat normaal dan?
Guilty until proven unguilty? Haha..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je zou een paar voorbeelden kunnen noemen van die veronderstelde goedheid. Liefst van die orde van grootte dat ze alle ellende die uit islamitische hoek komt volledig doen vergeten.
ook een onderdeel van het geloof dat jij volgt. misschien ben je het er niet mee eens maar zonder islam was dit nooit gebeurd.quote:
Ja he.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:19 schreef MidnightB00m het volgende:
Als ik bepaalde reacties lees in dit topic, begin ik me toch een beetje zorgen te maken of dit allemaal niet nog een staartje gaat krijgen
Ahaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je zou een paar voorbeelden kunnen noemen van die veronderstelde goedheid. Liefst van die orde van grootte dat ze alle ellende die uit islamitische hoek komt volledig doen vergeten.
Ik vind het ook niet normaal dat er nu mensen zijn die alle moslims aanzien als potentiėle terroristen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:19 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Ik vind veel niet normaal.
Voornamelijk mensen die zich meteen in de slachtofferrol positioneren als er wereldwijd een groot probleem is met een groep geradicaliseerden die haar geloof gebruiken / misbruiken.
Ja, maak van het slachtoffer maar de dader. Ziek.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:16 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
holle kreet natuurlijk, geloof is er nou eenmaal, dat zit in de mensquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:20 schreef SuperFood het volgende:
[..]
ook een onderdeel van het geloof dat jij volgt. misschien ben je het er niet mee eens maar zonder islam was dit nooit gebeurd.
dat incident boeit me echt totaal niet in het grotere geheel wat zich heeft afgespeeld afgelopen week. triest voor haar, maar een volstrekt irrelevant incident in het grote geheel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als dat verhaal met die moslima's echt zo gegaan is dan kan je alleen maar concluderen dat die Hollander tamelijk ziek is.. Dit soort dingen zie je wel vaker gebeuren overigens.. de types die rijp zijn voor het gesticht komen na dit soort gebeurtenissen uit hun holen
Ze schieten wel netjes naquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is de bazige gif uit de OP verdwenen
[ afbeelding ]
Staat er weer inquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:19 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is de bazige gif uit de OP verdwenen
[ afbeelding ]
Dronken zwervers roepen zoveel. En in dit geval heeft hij ook nog een punt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
Overigens heb ik een paar weken geleden iets soortgelijks meegemaakt.
Kwam een dronken zwerver in de trein bij een Marokkaanse meisje (zonder hoofddoek deze) zitten en riep DIT IS NEDERLAND NIET MEER GODVERDOMME.
En toen zag hij mij iets verderop zitten, en ik keek hem indringend aan, waarna hij weg liep.
Ontkennen dat dit soort dingen gebeuren is debiel.
Welk land was het dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:21 schreef Ketchupcurry het volgende:
[..]
Dronken zwervers roepen zoveel. En in dit geval heeft hij ook nog een punt.
Ik las op Twitter gisterenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja he.
Lijkt wel of dit voor bepaalde personen koren op hun molen is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |