Niet landen, maar het bijwonen van meetings met / scholing krijgen van radicale organisaties in het buitenland zoals IS, Al-Qaeda en dat sooet clubjes. Verder het verrichten van oorlogshandelingen in Irak en Syrië. Deze Jihadisten dwingen ons om flexibeler te worden, de huidige wetgeving is niet adequaat genoeg om hen aan te pakken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
ja als dat laatste bewezen kan worden, maar alleen afreizen is natuurlijk geen valide argument en welke landen wil je op de lijst zetten, overal waar een (burger)oorlog bezig is of waar er een gedachtengoed is die niet in je straatje past?
Juist.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:26 schreef davedavy het volgende:
[..]
En een verblijfsvergunning krijgen is er een stuk moeilijker. En zonder zo'n ding heb je nergens recht op.
Gaan ze alweer protestmarsen lopen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
De Turkse premier Davutoglu gaat mee lopen in het protest tegen terreur in Parijs morgen.
Hij was gisteren echt een baasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef davedavy het volgende:
Die RTL Z correspondent van gister bevestigd de evacuatie op z'n Twitter.
Wat deed hij dan? (RTL Z niet gezien.)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hij was gisteren echt een baas
Morgen een hele grote, met opstelten en rutte.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaan ze alweer protestmarsen lopen?
In onze contreien waren het vooral ooit de gastarbeiders die voor een flink aantal moslimimmigranten zorgden. Spanje was toen arm en leverde eerder arbeidsmigranten dan ze ze opnamen. En daarbij hadden Frankrijk en GB langer koloniën in bezit waaronder ook moslimlanden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Hoe kan het dat in Spanje procentueel zo weinig moslims zijn?
Turkish PM to join Charlie rally in Paris Sundayquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is vermomd als Minnie Mousequote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn ze die vrouw op het spoor, en heeft ze er een kamer.
quote:Disneyland ontkomt niet aan terroristische aanslag'
"Het is niet de vraag óf hier een aanslag zal plaatsvinden, maar wannéér." Zo omschrijven medewerkers van Disneyland Paris hun diepgewortelde angst voor acties van terroristen. Ze zijn doodsbang dat hun werkplek het volgende doelwit wordt van bewapende extremisten.
In gesprek met bekvechtende mensenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? (RTL Z niet gezien.)
Dat is bijzonder hypocriet van hem. Turkije heeft heel Syrië mede verkankerd en als het aan hen lag was het nog veel erger dan het nu is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
De Turkse premier Davutoglu gaat mee lopen in het protest tegen terreur in Parijs morgen.
Verslag geven zoals het hoort.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? (RTL Z niet gezien.)
ja IS en AQ zijn wel duidelijk, maar waar wil je verder de grens zetten dan, als ik koraanles in S-A zou nemen, ben ik dan radicaal?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet landen, maar het bijwonen van meetings met / scholing krijgen van radicale organisaties in het buitenland zoals IS, Al-Qaeda en dat sooet clubjes. Verder het verrichten van oorlogshandelingen in Irak en Syrië. Deze Jihadisten dwingen ons om flexibeler te worden, de huidige wetgeving is niet adequaat genoeg om hen aan te pakken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Szura het volgende:
Er zijn altijd zwaarbewapende militairen bij Disneyland
daar komen naar schatting 1 miljoen mensen op af....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh dan zal er wel niks zijn...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Szura het volgende:
Er zijn altijd zwaarbewapende militairen bij Disneyland
Wel een beetje vreemd. Maar ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
ja IS en AQ zijn wel duidelijk, maar waar wil je verder de grens zetten dan, als ik koraanles in S-A zou nemen, ben ik dan radicaal?
Renzi (Italie) Rajoy (Spanje) komen ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Merkel en Cameron gaan ook lees ik.
Maar de belangrijkste mensen zijn toch wel Rutte en Opsteltenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Merkel en Cameron gaan ook lees ik.
twitter:ShardaVDHelm twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 12:25:08@AndreKnulst Ha Andre! Is iedereen veilig? Hoe is de situatie? Kan ik je bellen namens Telegraaf? Dan ajb mij even volgen, mvg. reageer retweet
De grens zit bij een groep clubjes die door de veiligheidsdiensten zijn geïdentificeerd zijnde terroristisch. Dat is echt niet zo moeilijk. Gewoon clubjes als die ik noemde. Als je koranles volgt in S-A is de kans aanwezig dat je gedachtegoed ontwikkelt dat haaks staat op het Westen en reken maar dat dat soort gasten gescreend worden door de AIVD. Maar dat is geen reden om je op te pakken. Je kan wel met allemaal uitzonderingen komen maar ik ben me er ook van bewust dat dit net als iedere andere maatregel nooit het walhalla van veiligheid biedt. Maar je moet iets doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
ja IS en AQ zijn wel duidelijk, maar waar wil je verder de grens zetten dan, als ik koraanles in S-A zou nemen, ben ik dan radicaal?
Deels wel. Maar ik denk eerlijk gezegd dat zij ook niet blij zijn met het huidige resultaat. Zij hadden al hun paarden op FSA gezet, die Assad af zou moeten zetten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is bijzonder hypocriet van hem. Turkije heeft heel Syrië mede verkankerd en als het aan hen lag was het nog veel erger dan het nu is.
Succes, of blijf je achter je toetsenbord zitten?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:33 schreef polderturk het volgende:
Het is nu de tijd om met zijn allen een vuist te maken tegen dit extremisme. We moeten deze terroristen een duidelijk signaal afgeven dat we allen verenigd zijn tegen terrorisme.
't is geen makkelijk onderwerp nee, maar idd iets doen lijkt me wel verstandigquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De grens zit bij een groep clubjes die door de veiligheidsdiensten zijn geïdentificeerd zijnde terroristisch. Dat is echt niet zo moeilijk. Gewoon clubjes als die ik noemde. Als je koranles volgt in S-A is de kans aanwezig dat je gedachtegoed ontwikkelt dat haaks staat op het Westen en reken maar dat dat soort gasten gescreend worden door de AIVD. Maar dat is geen reden om je op te pakken. Je kan wel met allemaal uitzonderingen komen maar ik ben me er ook van bewust dat dit net als iedere andere maatregel nooit het walhalla van veiligheid biedt. Maar je moet iets doen.
Wat een journalistiekquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:ShardaVDHelm twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 12:25:08@AndreKnulst Ha Andre! Is iedereen veilig? Hoe is de situatie? Kan ik je bellen namens Telegraaf? Dan ajb mij even volgen, mvg. reageer retweet
Hoe zie je zoiets voor je dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:33 schreef polderturk het volgende:
Het is nu de tijd om met zijn allen een vuist te maken tegen dit extremisme. We moeten deze terroristen een duidelijk signaal afgeven dat we allen verenigd zijn tegen terrorisme.
Hotel kort ontruimd geweest na vals alarmtwitter:francetvinfo twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 12:30:03Le parc d'attractions Disneyland Paris a été brièvement évacué à la suite d'une fausse alerte, selon nos informati... http://t.co/fD3sQgtGvg reageer retweet
Dacht ik al. Angst is groot nu.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:40 schreef Houtenbeen het volgende:
Hotel kort ontruimd geweest na vals alarmtwitter:francetvinfo twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 12:30:03Le parc d'attractions Disneyland Paris a été brièvement évacué à la suite d'une fausse alerte, selon nos informati... http://t.co/fD3sQgtGvg reageer retweet
Er is een hele grote groep van moslimhaters die dat niet ziet zitten. Die hebben een gemeenschappelijk belang met dit soort terroristen en zien liever een verdere escalatie.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:33 schreef polderturk het volgende:
Op Twitter gaan er altijd verhalenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:34 schreef davedavy het volgende:
Op Twitter gaan verhalen van speciale eenheden op een dak van het hotel.
Zit er natuurlijk ook wel aan te komen ja. Zo westers als het maar kan, en als je eenmaal voorbij de toegangscontrole bent, heb je sowieso een minuut of 5 vrijspel voor er uberhaupt politie bij je kan zijnquote:
Volstrekt waardeloos medium wat dat betreft.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Op Twitter gaan er altijd verhalen
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet alle topics teruggelezen.. Deze al voorbij gekomen?
Ach, ik heb in dit topic eerder wat journalisten in opleiding voorbij zien komen en dit verbaast mij niks.quote:
quote:Hans Teeuwen over de ware Islam:
Islam, Islam… Iedereen heeft het maar over Islam - maar we moeten het natuurlijk wel hebben over de Ware Islam. De Ware Islam is natuurlijk niet al-qaeda. Het is natuurlijk niet Boko Haram - het is niet Hezbollah - of IS of Hamaz. De Ware Islam zou natuurlijk nooit zomaar een vliegtuig een gebouw binnenvliegen. De Ware Islam zou ook nooit vrouwen onderdrukken of homo’s ophangen of kinderen tot seksslaaf maken - of bommen leggen in bussen of treinen of metro’s. De Ware Echte Islam zal natuurlijk ook nooit journalisten onthoofden. Sterker nog, de Echte - de Ware - Islam houdt juist heel erg van cartoonisten - vindt ze juist heel erg lief, en houdt van satire en kan hartstikke goed tegen kritiek. De Ware Islam zal ook nooit je kop eraf hakken - nee, die vinden gewoon dat dat hoofd er gewoon op moet blijven - want zo zijn ze - de Echte Islam - de Ware Islam - is Liefde! Waarom zien mensen dat nou toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |