Niet landen, maar het bijwonen van meetings met / scholing krijgen van radicale organisaties in het buitenland zoals IS, Al-Qaeda en dat sooet clubjes. Verder het verrichten van oorlogshandelingen in Irak en Syrië. Deze Jihadisten dwingen ons om flexibeler te worden, de huidige wetgeving is niet adequaat genoeg om hen aan te pakken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef Re het volgende:
[..]
ja als dat laatste bewezen kan worden, maar alleen afreizen is natuurlijk geen valide argument en welke landen wil je op de lijst zetten, overal waar een (burger)oorlog bezig is of waar er een gedachtengoed is die niet in je straatje past?
Juist.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:26 schreef davedavy het volgende:
[..]
En een verblijfsvergunning krijgen is er een stuk moeilijker. En zonder zo'n ding heb je nergens recht op.
Gaan ze alweer protestmarsen lopen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
De Turkse premier Davutoglu gaat mee lopen in het protest tegen terreur in Parijs morgen.
Hij was gisteren echt een baasquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef davedavy het volgende:
Die RTL Z correspondent van gister bevestigd de evacuatie op z'n Twitter.
Wat deed hij dan? (RTL Z niet gezien.)quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hij was gisteren echt een baas
Morgen een hele grote, met opstelten en rutte.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gaan ze alweer protestmarsen lopen?
In onze contreien waren het vooral ooit de gastarbeiders die voor een flink aantal moslimimmigranten zorgden. Spanje was toen arm en leverde eerder arbeidsmigranten dan ze ze opnamen. En daarbij hadden Frankrijk en GB langer koloniën in bezit waaronder ook moslimlanden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:23 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Hoe kan het dat in Spanje procentueel zo weinig moslims zijn?
Turkish PM to join Charlie rally in Paris Sundayquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is vermomd als Minnie Mousequote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Misschien zijn ze die vrouw op het spoor, en heeft ze er een kamer.
quote:Disneyland ontkomt niet aan terroristische aanslag'
"Het is niet de vraag óf hier een aanslag zal plaatsvinden, maar wannéér." Zo omschrijven medewerkers van Disneyland Paris hun diepgewortelde angst voor acties van terroristen. Ze zijn doodsbang dat hun werkplek het volgende doelwit wordt van bewapende extremisten.
In gesprek met bekvechtende mensenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? (RTL Z niet gezien.)
Dat is bijzonder hypocriet van hem. Turkije heeft heel Syrië mede verkankerd en als het aan hen lag was het nog veel erger dan het nu is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
De Turkse premier Davutoglu gaat mee lopen in het protest tegen terreur in Parijs morgen.
Verslag geven zoals het hoort.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat deed hij dan? (RTL Z niet gezien.)
ja IS en AQ zijn wel duidelijk, maar waar wil je verder de grens zetten dan, als ik koraanles in S-A zou nemen, ben ik dan radicaal?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niet landen, maar het bijwonen van meetings met / scholing krijgen van radicale organisaties in het buitenland zoals IS, Al-Qaeda en dat sooet clubjes. Verder het verrichten van oorlogshandelingen in Irak en Syrië. Deze Jihadisten dwingen ons om flexibeler te worden, de huidige wetgeving is niet adequaat genoeg om hen aan te pakken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Szura het volgende:
Er zijn altijd zwaarbewapende militairen bij Disneyland
daar komen naar schatting 1 miljoen mensen op af....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh dan zal er wel niks zijn...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Szura het volgende:
Er zijn altijd zwaarbewapende militairen bij Disneyland
Wel een beetje vreemd. Maar ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
ja IS en AQ zijn wel duidelijk, maar waar wil je verder de grens zetten dan, als ik koraanles in S-A zou nemen, ben ik dan radicaal?
Renzi (Italie) Rajoy (Spanje) komen ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Merkel en Cameron gaan ook lees ik.
Maar de belangrijkste mensen zijn toch wel Rutte en Opsteltenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
Merkel en Cameron gaan ook lees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |